فیلم کامل دختران دهه هشتادی در یگان ویژه پلیس را ببینید که جنجال به پا کرد

منبع: شبونه

12

1401/9/12

10:51


فیلم کامل دختران دهه هشتادی در یگان ویژه با لباس ضد شورش در نیروی انتظامی کلیپی که حواشی زیادی را به همراه داشت. فیلم کامل دختران دهه هشتادی در یگان ویژه https://video.shaboneh.com/singer/dahe-shashtad.mp4 ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که تعدادی دختر دهه هشتادی در یگان ویژه را نشان می دهد و می گویند که ما …

فیلم کامل دختران دهه هشتادی در یگان ویژه با لباس ضد شورش در نیروی انتظامی کلیپی که حواشی زیادی را به همراه داشت.

فیلم کامل دختران دهه هشتادی در یگان ویژه

ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که تعدادی دختر دهه هشتادی در یگان ویژه را نشان می دهد و می گویند که ما دهه هشتادی هستیم و آرمانهای امام راحل و انقلاب را با دل و جان می پذیریم و از آن دفاع می کنیم.

در یکی دوماهه ماه اخیر رسانه‌های ضد انقلابی سعی داشتند که نشان بدهند نسل جدید دهه هشتادی ها به هیچ‌عنوان انقلاب را قبول نداشته و به دنبال تغییرات اساسی در قانون هستند.

فیلم کامل دختران دهه هشتادی در یگان ویژه جنجال به پا کرد

حالا ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که تعدادی از دختران دهه هشتادی با لباس یگان ویژه میگویند که ما دهه هشتادی ها پای آرمان‌های انقلاب خواهیم بود و از آن با دل و جان دفاع میکنیم.

همچنین ببینید:

لازم به ذکر است که از اواسط شهریور ماه تاکنون اطلاعاتی در کشورمان به وجود آمد که اکثر آنها متولدین دهه ۸۰ بودند این اعتراضات بعد از مرگ مهسا امینی که توسط گشت ارشاد بازداشت شده بود شکل گرفت و در رسانه‌های دنیا بازتاب گسترده‌ای داشت.

همچنین تعدادی از معترضان و نیروهای امنیتی جان خود را از دست دادند این اولین بار است که اعتراضات در کشور سه ماه به طول می انجامد البته در یکی دو روز اخیرا اوضاع آرام شده و آتش اعتراضات کاسته شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو