بهترین هتل‌هایی که در سال ۲۰۲۳ افتتاح می‌شوند

بهترین هتل‌هایی که در سال ۲۰۲۳ افتتاح می‌شوند


منبع: فوت و فن

4

1401/10/20

19:07


اقامت در یک هتل خوب می‌تواند سفر شما را بسیار جذاب‌تر و دلنشین‌تر کند. همین نیز باعث شده تا هر ساله هتل‌های متعددی در سراسر جهان افتتاح شوند

بهترین هتل‌هایی که در سال ۲۰۲۳ افتتاح می‌شوند

اقامت در یک هتل خوب می‌تواند سفر شما را بسیار جذاب‌تر و دلنشین‌تر کند. همین نیز باعث شده تا هر ساله هتل‌های متعددی در سراسر جهان افتتاح شوند و سال ۲۰۲۳ میلادی نیز این قضیه مستثنی نیست و قرار است در سال نوی میلادی نیز هتل‌های بسیار خوب و خارق‌العاده‌ای شروع به کار بکنند. در ادامه همراه با ما باشید.

هتل لانا دبی

شرکت دورچستر کالکشن (Dorchester Collection) برای اولین بار در سال ۲۰۲۳ میلادی با هتل لانا (The Lana) وارد بازار خاورمیانه می‌شود. این دهمین هتل از این شرکت برجسته و موفق به شمار می‌رود که در شهر دبی در امارات متحده عربی و در ماه مارس افتتاح می‌شود.

همیشه در شهر دبی هتل‌ها و مکان‌های پر زرق و برق زیادی افتتاح می‌شوند و در این میان، هتل «لانا» توانسته خودش را برجسته کند. این هتل ۲۲۵ اتاق دارد که از پنجره‌هایی بزرگ، طراحی داخلی بسیار عالی و هشت رستوران بسیار برجسته بهره می‌برد.

هتل جنویو لوئیزویل

شهر لوئیزویل در بهار سال ۲۰۲۳ میلادی قرار است با افتتاح هتل جنویو (Hotel Genevieve) پذیرای مهمانان و گردشگران باشد. این هتل بر اساس نام سنگ‌آهکی در همان منطقه نام‌گذاری شده و در محله نولوی شهر قرار گرفته است.

هتل جنویو به دنبال آن است تا فراتر از شهرت اسب‌ها و بوربن‌های شهر لوئیزویل برود و بتواند به یکی از هتل‌های برجسته تبدیل شود. این هتل در ۶ طبقه خودش ۱۲۲ اتاق دارد و در بالای پشت بام آن نیز یک رستوران و بار پاریسی دیده می‌شود و قرار است در بهار سال ۲۰۲۳ افتتاح شود.

هتل بلواستار و گرو توکیو

گروه توسعه‌دهنده ژاپنی Tokyu Group در سال ۲۰۲۳ میلادی قرار است یک مجتمع چند منظوره گسترده در شهر توکیو افتتاح کند که در فاصله چند قدمی از ایستگاه سیبو شینجوکو قرار دارد. این مجتمع در مجموع ۶۳۵ اتاق دارد که ۹۷ اتاق آن متعلق به هتل لوکس بلواستار و بقیه آن‌ها نیز متعلق به هتل گرو است که قیمت آن‌ها مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

مهمانان هر دو هتل می‌توانند از مجتمع آبگرم در طبقه ۴۷ ساختمان استفاده کنند و در طبقه ۴۵ نیز می‌توانند رستوران‌های شیکی را مشاهده کنند. در این مجتمع یک سینما و سالن کنسرتی ۱۵۰۰ نفری نیز وجود دارد.

هتل ماندارین اورینتال وین

شهر وین به عنوان یکی از بهترین شهرهای جهان برای زندگی شناخته می‎‌شود که در سال ۲۰۲۳ میلادی قرار است هتل ماندارین اورینتال (Mandarin Oriental) در آن افتتاح شود. این هتل درون ساختمانی متعلق به اواخر قرن بیستم قرار دارد و شامل ۱۵۱ اتاق است که توسط شرکتی در لندن طراحی شده، شرکتی که برای ساخت هتل بین‌المللی برلین (Intercontinental Hotel Berlin) و هتل کورینتیا بوداپست (Budapest’s Corinthia Hotel) شناخته می‌شود. علاوه بر اتاق‌ها، ۱۷ سوئیت و پنت‌هاوس لوکس نیز در این هتل وجود دارد.

هتل و اقامتگاه دالی‌وود هارت‌سانگ پیجن فرج

هتل و اقامتگاه دالی‌وود هارت‌سانگ (Dollywood’s HeartSong Lodge and Resort) یکی از مهیج‌ترین هتل‎‌هایی است که در سال ۲۰۲۳ میلادی افتتاح خواهد شد. این هتل پنج طبقه در قلب کوهستان‌های گریت اسموکی (Great Smoky Mountains) در ایالت تنسی قرار دارد. و قرار است در اواخر سال ۲۰۲۳ میلادی افتتاح شود. در مجاورت این مکان نیز استراحتگاه و اسپای دالی‌وود دریم‌مور (Dollywood’s DreamMore Resort and Spa) قرار دارد که در سال ۲۰۱۵ میلادی افتتاح شده بود.

هتل و تاکستان بنیان تری وال د گوادالوپ وال د گوادالوپ

شرکت بنیان تری (Banyan Tree) قرار است در میانه سال ۲۰۲۳ میلادی تفرجگاه و هتلی با ۳۰ ویلا را در شهر وال د گوادالوپ مکزیک افتتاح کند که در آن، اولین کارخانه شراب‌سازی اختصاصی این شرکت وجود دارد. این استراحتگاه فوق لوکس توسط طراح مکزیکی میشل روژکیند طراحی شده و همه ویلاهای آن دارای استخر و آبگرم خواهند بود و در آنجا نیز پنج رستوران و غذاخوری خوب نیز وجود خواهد داشت.

هتل کنراد اورلاندو اورلاندو

هتل کنراد اورلاندو (Conrad Orlando) جدیدترین هتل لوکس شهر اورلاندو به شمار می‌رود که متعلق به کمپانی هیلتون (Hilton) است و در تابستان سال ۲۰۲۳ میلادی افتتاح خواهد شد. این هتل ۴۳۳ اتاق، ۵۱ سوئیست و ۱۰ سوئیت بزرگ خانوادگی دارد.

این هتل مجلل درست در کنار والت دیزنی ورلد (Walt Disney World) قرار دارد و بخشی از تفرجگاه اورمور اورلاندو محسوب می‌شود، تفرجگاهی که بیش از ۲۰ جریب ساحل گرمسیری، هشت جریب تالاب و دو زمین گلف بسیار عالی دارد.

هتل چهار فصل ناویوا پونتا میتا

جدیدترین هتل از شرکت چهار فصل یا فور سیزنز، هتلی به نام ناویوا (Four Seasons) در شهر پونتا میتا در مکزیک است. این هتل تازه یکی از کوچک‌ترین هتل‌های این شرکت به شمار می‌رود که در عین حال، بسیار منحصربه‌فرد و خاص است.

هتل ناویوا اولین استراحتگاه چادری این کمپانی در قاره آمریکا به شمار می‌رود که مخصوص بزرگسالان است و ۱۵ چادر مجلل در ۴۸ جریب این شبه جزیره خصوصی پراکنده شده‌اند. اقامت در اینجا ارزان نیست و هزینه‌های اقامت از شبی ۴۰۰۰ دلار شروع می‌شوند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو