این شهر سردترین شهر ایران است دمای سردترین شهر ایران چند است؟

منبع: شبونه

5

1401/10/21

15:08


این شهر سردترین شهر ایران است دمای سردترین شهر ایران چند است؟ شاید برای شا هم جالب باشد بخواهید بدانید که سردترین شهر ایران مربوط به کدام شهر و در کدام استان است. این شهر سردترین شهر ایران است همه میدانیم که ایران کشوری چهار فصل است یعنی الان در فصل زمستان شما به جنوب …

این شهر سردترین شهر ایران است دمای سردترین شهر ایران چند است؟

این شهر سردترین شهر ایران است دمای سردترین شهر ایران چند است؟ شاید برای شا هم جالب باشد بخواهید بدانید که سردترین شهر ایران مربوط به کدام شهر و در کدام استان است.

این شهر سردترین شهر ایران است

همه میدانیم که ایران کشوری چهار فصل است یعنی الان در فصل زمستان شما به جنوب کشور بروید هوایش مثل تابستان است و به شرق بروید هوایش مثل بهار و پاییز است و سایر شهرها زمستان واقعیست.

دمای سردترین شهر ایران چند است؟

اما کدام شهر ایران سردترین شهر است و کمترین دما را دارد؟ شهر سراب در استان آذربایجان شرقی با دمایی نزدیک به 25 درجه زیر صفر به عنوان سردترین شهر ایران شناخته میشود و سردترین هوا را در کشور دارد.

علی جهانی روز سه شنبه 29 آذرماه در جلسه مدیریت بحران در سراب افزود: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی در 24 ساعت گذشته بیشترین میزان بارش برف در آذربایجان شرقی با ارتفاع 35 سانتی متر و 29 میلی متر در این استان به ثبت رسیده است. شهر

وی با اشاره به بارش سنگین برف در ارتفاعات این شهرستان گفت: راه های ارتباطی 163 روستای این شهرستان مسدود و با تلاش نیروهای راهداری راه 83 روستا مسدود و بازگشایی شد و بقیه روستاها در این شهرستان هستند. روند بازگشایی .

فرماندار سراب افزود: هم اکنون 18 اکیپ راهداری و حمل و نقل جاده ای با 38 نفر و 23 دستگاه ماشین آلات در محور فرعی شهرستان برف روبی و نمک پاشی را انجام می دهند.

وی با اشاره به کولاک و برودت هوا و کاهش ضریب ایمنی در جاده های منطقه گفت: محور مواصلاتی بستان آباد – سراب – نیر باز است اما جاده در برخی نقاط یخبندان و لغزنده است و رانندگان خودروهای خود را تجهیز کنند. با زنجیر چرخ از عملکرد سیستم روشنایی و گرمایش خودرو خود اطمینان حاصل کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو