گلچین بهترین عکس پروفایل روز مادر ۱۴۰۱

گلچین بهترین عکس پروفایل روز مادر ۱۴۰۱


منبع: آرگا

5

1401/10/22

13:41


درست است که واژه ی مادر در زبان و فرهنگ های متفاوت، یکسان نیست، اما ارزش و جایگاه والای آن در تمامی جهان اعم از هر دین و مذهب و اقلیتی یکسان می باشد. برای نشان دادن ارادت خود به مادرتان و نیز دیگر مادران سرزمین خویش می توانید از مجموعه عکس پروفایل روز مادر ۱۴۰۱ بهره ببرید.

مادر یکی از نعمت های خدا به ما انسان ها است که در واقع همسر پس از ازدواج پذیرای این نقش مهم می شود. از نقش مهم مادران علاوه بر داشتن یک خانواده ی خوب و شاد می توان به شاد و سالم بودن اجتماع های بزرگتر و کشور اشاره داشت. با توجه به اینکه در سال ۱۴۰۱ کم کم داریم به روز مادر نزدیک می شویم، دعوت می کنیم در این مطلب اختصاص داده شده به عکس پروفایل روز مادر ۱۴۰۱ ما را همراهی کنید.

عکسپروفایل روز مادر ۱۴۰۱ خاص و زیبا

عکس پروفایل روز مادر ۱۴۰۱ با مضامین زیبا و پر احساس

روز مادر به منظور بزرگداشت ولادت فاطمه زهرا به روز زن و روز مادر نامگذاری شده است. تاریخ این روز که به روز مادر و روز زن نیز شناخته می شود بهانه ای است تا همسران، فرزندان و تمامی افراد از این فرشته های زندگی خود قدردانی نمایند. حتما بارها برایتان پیش آمده که هنگام خریدن هدایا و تقدیم آنها به مادر خود، این عزیزان می گویند که راضی به خریدن هدیه و زحمت نیستند و واقعا از ته دل می گویند همین که به یاد آنها بوده اید به یک دنیا می ارزد. در دوران کودکی در کنار هدیه کوچکی به کمک پدرتان تهیه می کردید، بر روی یک تکه کاغذ نقاشی می کشیدید و یا حرف دل ساده و کودکانه خود را می نوشتید، که مادرتان با این کاغذ کلی ذوق می کردید. بزرگتر که شدید این تکه ها کاغذها تبدیل به کارت پستال ها گردید. در حال حاضر هم که با حضور در شبکه های اجتماعی مختلف دنیای متنوعی از عکس پروفایل و عکس نوشته های تبریک روز مادر و تبریک تولد مادر وجود دارد که می توانید برای تزیین پروفایل خود و ابراز علاقه به مادرتان به کار ببرید.

تصویر پروفایل روز مادر ۱۴۰۱با طراحی زیبا

عکس پروفایل روز مادر برای تلگرام و واتساپ

تصویر پروفایل روز مادر ۱۴۰۱زیبا و شیک

عکس متنی شیک روز مادر برای سال 1401

عکس پروفایل روز مادر 1401 برای تلگرام و واتساپ

عکس پروفایل روز مادر ۱۴۰۱شیک

ایده هایی شیک از عکس پروفایل روز مادر

عکس نوشته روز مادر ۱۴۰۱برای تبریک به مامان ها

تبریک روز مادر به مادر شوهر و مادر زن

البته وقتی که پیوند زناشویی بسته می شود، یعنی زن و مرد در تمامی شرایط چه سخت و چه آسان، چه شادی و چه غم با یکدیگر شریک هستند. یعنی هر موضوعی که برای یکی از آنها ارزشمند و مهم است برای دیگری نیز قطعا مهم و باارزش می باشد. مادر شوهر و مادر زن واژه هایی که شاید در زبان عامیانه و طنزها حامل کلی غریبگی و تنفر و استرس باشند، اما در زندگی واقعی گاهی مادر همسر همسان مادر خود فرد و یا حتی بالاتر نیز مادرانه رفتار کند. جدا از این ها چه مرد و چه زن به احترام شریک زندگی خود در روز مادر همچون مادر خویش به او نیز این روز را تبریک گفته و از او با هدیه ای تشکر و قدردانی می کند.

ایده های بینظیری از عکس پروفایل روز مادر ۱۴۰۱

عکسپروفایل روز مادر ۱۴۰۱ زیبا

ایده های شیکی از عکس پروفایل روز مادر ۱۴۰۱

عکس پروفایل روز مادر ۱۴۰۱شیک و خاطره انگیز

عکس پروفایل روز مادر ۱۴۰1 زیبا و بامعنی

عکس متنی فانتزی روز مادر برای سال 1401

 42 عکس پروفایل روز مادر ۱۴۰۱

تصویر پروفایل روز مادر ۱۴۰۱دوست داشتنی

عکس پروفایل روز مادر 1401 برای تلگرام و واتساپ

42 عکس پروفایل زیبای روز مادر ۱۴۰۱

پروفایل روز مادر و روز زن

تاریخ مشخص روز مادر در تقویم شمسی سال ۱۴۰۱ مصادف با بیست و سوم دی ماه (روز جمعه) و بیستم جمادی الثانی ۱۴۴۴ و سیزدهم ژانویه سال ۲۰۲۳ می باشد. این روز که روز مادر و روز زن است، ابتدا پیشاپیش بر تمامی زنان ارزشمند و بی نظیر آریایی کشورمان مبارک باد، علاوه بر تبریک این روز به مادران عزیز، شوهران به همسران خویش نیز تبریک می گویند. انواع عکس نوشته تبریک روز زن موجود است که می تواند در این زمینه شما را کمک کند.

حتما برای شما نیز این سوال پیش آمده که چرا روز زن سال ۱۴۰۰ در بهمن ماه بود، ولی روز زن سال ۱۴۰۱ در دی ماه است. دلیل آن را می توان قمری بودن تاریخ ولادت فاطمه زهرا (س) و ثابت نبودن تاریخ هجری شمسی در کشور ایران دانست. در واقع روزهای تاریخ هجری قمری دارای ۳۵۴ روز می باشد که روزهای تقویم هجری شمسی ۱۶۵ روز (در سال کبیسه ۳۶۶ روز) دارد، پس هر سال مناسبت هایی همچون ولادت فاطمه زهرا و روز مادر متغیر هستند. به این صورت که روزهای هجری قمری با هجری شمسی و نیز روزهای میلادی تفاوت دارند و هرساله ۱۱ روز یا زیادتر تغییر می یابند.

عکس نوشته روز مادر با متن های خاص برای صفحه شخصی

تصویر پروفایل روز مادر ۱۴۰۱ ایده آل و دلخواه

عکسپروفایل جذاب برای روز مادر ۱۴۰۱

عکس نوشته روز مادر ۱۴۰۱برای تبریک به مامان ها

عکس نوشته در مورد مادر با مضامین پر احساس و زیبا

عکس پروفایل روز مادر ۱۴۰۱ با طراحی زیبا

ایده هایی منحصر به فرد از عکس پروفایل روز مادر ۱۴۰۱

عکس نوشته تبریک روز مادر

عکس پروفایل روز مادر با طراحی های دلخواه

عکس متنی خاص و زیبای روز مادر برای سال 1401

عکس نوشته روز مادر ۱۴۰۱برای تبریک به مامان ها

تصویر پروفایل روز مادر ۱۴۰۱

تصویر پروفایل روز مادر ۱۴۰۱ زیبا و بامعنی

عکس پروفایل زیبا و ساده برای انتخاب از سوی کودکان

عکس پروفایل روز مادر 1401 برای تلگرام و واتساپ

عکسپروفایل روز مادر ۱۴۰۱دوست داشتنی

عکس پروفایل سیاه و سفید برای مادر

عکس نوشته های با معنی برای روز مادر 1401

تصویر پروفایل روز مادر ۱۴۰۱زیبا و خاص

عکس پروفایل روز مادر برای تلگرام

عکس نوشته تبریک روز مادر برای مادر فوت شده

تصویر پروفایل روز مادر ۱۴۰۱با طرح و متن خاص

عکس پروفایل زیبای روز مادر برای سال 1401

تصویر پروفایل روز مادر ۱۴۰۱جالب و احساسی

عکس متنی پراحساس روز مادر برای سال 1401

عکس نوشته روز مادر ۱۴۰۱برای تبریک به مامان ها

در این مطلب می خواهیم شما را با ایده های جذاب و شیکی از عکس پروفایل روز مادر ۱۴۰۱ سورپرایز کردیم که امیدوار هستیم مورد توجه تان واقع شده باشد. برای آشنایی با مجموعه عکس پروفایل می توانید بر روی لینک کلیک کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو تا عید

‎ نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۱۲ کیلو لاغری با دمنوش گیاهی تا عید، همین الان میتونین مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو