فشار خون و کلسترول خود را با یک دمنوش کاهش دهید!

منبع: دلتا پیام

4

1401/10/23

21:43


چای سفید یکی دیگر از انواع چای محسوب می‌شود که طبع سرد و خشکی دارد. برای آشنایی با خواص دمنوش چای سفید برای فشار خون با مجله اینترنتی دلتا همراه باشید.

فشار خون و کلسترول خود را با یک دمنوش کاهش دهید!

چای سفید یکی دیگر از انواع چای محسوب می‌شود که طبع سرد و خشکی دارد. این نوع چای هم مثل بقیه چایی‌هایی که می‌شناسید از برگ‌های گیاه چای تهیه می‌شود، یعنی گیاهی که ازش چای سفید تهیه می‌شود همان گیاهی است که ازش چای سیاه یا چای سبز گرفته می‌شود. برای آشنایی با خواص دمنوش چای سفید برای فشار خون و کلسترول با مجله اینترنتی دلتا همراه باشید.

چای سفید

چای سفید مثل چای سبز بدون تخمیر تهیه می‌شود. این چای در مقایسه با چای سبز طعم ملایم‌تری دارد و یکی از خواص بی‌نظیرش در کاهنده کلسترول و فشار خون، ضدویروس و تقویت کننده لثه، آرام بخش و شادی آور است.

مواد لازم برای تهیه دمنوش چای سفید

  • آب: به مقدار لازم
  • برگ چای سفید: ۲ قاشق چای‌خوری

طرز تهیه دمنوش چای سفید، دمنوشی که فشار خون را کاهش می‌دهد

آب سرد را داخل کتری بریزید و بگذارید کم کم دمای آن زیاد شود اما نباید به جوش بیاید. بهترین دمای آب برای درست کردن دمنوش چای سفید بین ۷۷ تا ۸۵ درجه سانتی‌گراد است. در لیوان و یا قوری مناسب برگ چای را بریزید و آب داغ را روی آن بریزید. چای سفید باید یک تا ۵ دقیقه دم بکشد. رنگ چای سفید بسته به زمان دم کشیدن آن می‌تواند از زرد کمرنگ تا نارنجی کمرنگ تغییر کند.

اگر می‌خواهید چای سفید شما عطر و طعم قوی‌تر و سنگین‌تری داشته باشد توصیه می‌کنیم زمان دم کشیدن را بیشتر کنید اما توجه داشته باشید که در این صورت مزه چای کمی به سمت تلخی می‌رود. شما می‌توانید این چای را ساده و یا با عسل میل کنید.

دیگر خواص چای سفید برای سلامتی

  • برای بهبود عملکرد کبد مفید است
  • ضد سرطان است
  • برای دندان‌ها مفید است
  • به کاهش وزن کمک می‌کند
  • ضد پیری است

طرز تهیه دمنوش چای سفید

پیشنهاد مطالعه: مطلب زنجبیل و خواص شگفت‌انگیز آن را بشناسید! را بخوانید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو