دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت بیستم ۲۰ (تلوبیون) قسمت 20 گیل دخت

منبع: شبونه

3

1401/10/23

21:45


دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت بیستم ۲۰ (تلوبیون) قسمت 20 گیل دخت همراه با لینک مستقیم و کیفیت اصلی سریال گیلدخت را در ادامه ببینید. دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت بیستم ۲۰ در خلاصه داستان این سریال آمده است: داستان گلنار و اسماعیل در میان هیاهوی قجری، تار و پود دلشان با عشق و علاقه …

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت بیستم ۲۰ (تلوبیون) قسمت 20 گیل دخت

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت بیستم ۲۰ (تلوبیون) قسمت 20 گیل دخت همراه با لینک مستقیم و کیفیت اصلی سریال گیلدخت را در ادامه ببینید.

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت بیستم ۲۰

در خلاصه داستان این سریال آمده است: داستان گلنار و اسماعیل در میان هیاهوی قجری، تار و پود دلشان با عشق و علاقه تنیده شده است، داستان عاشقی است و عاشقی که اگر آنها صد دلیل برای رفتن دارند، بهانه ای برای ماندن پیدا کنند. و…

می گویند «گلیدخت» داستانی بین عشق و تاریخ است. همانطور که از نام سریال پیداست، نقش یکی از شخصیت های اصلی را دختری به نام گلنار بازی می کند که بعدها معشوقه اسماعیل می شود. حال باید دید جنبه عاشقانه سریال جسورانه است یا جنبه تاریخی؟ از سوی دیگر این پرسش مطرح است که آیا «گیلدخت» وارد زندگی مظفرالدین شاه می شود؟

اسماعیل با بازی رضا اکبرپور می گوید برای نجات مردم از ظلم قاجار از جوانی درس و کتاب را رها کرد و اسلحه به دست گرفت و به گروه عیاران پیوست اما خود گلنار عامل ظلم رعایا است. بیایید به روابط ناشایست او با زنان آشپزخانه و حتی با میرزا رضا اشاره کنیم، این تضاد بین این دو نفر مخاطب را کنجکاو می کند و ماجرا را دنبال می کند تا ببیند این دو نفر چگونه با هم آشنا می شوند و اگر چنین است، چگونه حل می کنند. این اختلافات فکری و اخلاقی بینشون؟!

داستان بر اساس قسمت های پخش شده، داستان تکراری عشق پسری فقیر به دختری ثروتمند و قدرتمند است. این فیلمساز دوره تاریخی قاجار را برای روایت داستان عشق خود انتخاب کرد. در تاریخ ایران، هر دوره سلطنتی که امکان سوء استفاده از ارکان قدرت وجود داشته باشد، چه دوره قاجار و چه پهلوی، می تواند بستر مناسبی برای بیان داستان های جذاب باشد.

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت بیستم ۲۰ (تلوبیون) قسمت 20 گیل دخت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو