بازدید از مجتمع والنسیا و بخش های مختلف آن

بازدید از مجتمع والنسیا و بخش های مختلف آن


منبع: آرگا

4

1401/11/14

01:52


مجتمع والنسیا که یکی از زیباترین مجتمع های اسپانیا است با وجود بخش های مختلف همچون سینما سه بعدی، آکواریوم عظیم، رستوران، سالن اپرا و … جذابیت های فوق العاده ای برای گردشگران و علاقه مندان دارد.

این مجتمع یکی از محبوب ترین مقاصد تفریحی در والنسیا می باشد. تلفیقی از هنر و علم که بازدیدکنندگان زیادی را به سوی خود کشانده است. این بنا گنجینه ای برتر در این شهر بوده و معماری جالب توجهی دارد. این مجموعه تفریحی ویژه خانواده و دوستان بوده و امتیازات بسیار زیادی خواهد داشت.

مرکز والنسیا

معرفی مجتمع والنسیا

این مجموعه شامل بخش های مختلفی است. شما برای بازدید از اکثر بخش های این مجموعه باید بلیط داشته باشید. شما می توانید با خرید بلیط مجموعه ای از تمامی بخش های آن بازدید کنید. این مجموعه دو کیلومتری بستر رودخانه را پوشش می دهد، جذابیت های متنوعی داشته که می توانید از آن ها بازدید نمایید. این مجموعه از مکان های دیدنی اسپانیا است.

ساختمان والنسیا را بشناسید

نحوه شکل گیری:

همانطور که اشاره شد، این شهر در انتهای بستر رودخانه واقع شده است. بعد از طغیان فاجعه بار در سال ۱۹۵۷ این شهر تخلیه شده و مجدد بازسازی شده است. بستر این رودخانه که به یک پارک تبدیل شد، اطراف ان را آب ها احاطه کرده اند. این پارک تفریحی امروزه زیبایی های بسیار زیادی دارد. پروژه ساخت این مجتمع توسط سانتیاگو کالاتراوا و فلیکس کاندلا، طراحی شده و افتتاح آن به سال ۱۹۹۸ باز می گردد.

مجتمع والنسیا

بخش های مختلف مجموعه:

در این مجموعه بخش های مختلفی وجود دارند. آکواریوم، یکی از بخش های این مجموعه تفریحی به شمار می آید. این مجموعه شامل یکی از بزرگ ترین مجموعه های آبی اروپا است. این مکان دارای هفت محیط دریایی متفاوت بوده و انواعی مختلف از جانوران آبزی در آن یافت می شوند. فضای حیرت انگیز در این مجموعه از یک سو و از سوی دیگر گونه هایی همچون دلفین ها، شیرهای دریایی و کوسه ها خودنمایی می کنند.

سینمای سه بعدی:

بخش جذاب دیگر در مجتمع تفریحی والنسیا که بازدیدکنندگان زیادی دارد. آمفی تئاتر ۹۰۰ متری و امکانات بالا در این فضا موجب شده تا نهایت لذت را ببرید. شما با عینک های سه بعدی مدرن می توانید با به روزترین تکنولوژی های این مجموعه آشنا شوید.

سینمای والنسیا

خانه اپرا:

اگر از علاقه مندان به موسیقی هستید، این مکان نیز بسیار مناسب است. مراسم اپرا، باله و زوزوئلا از مهم ترین ویژگی های این خانه هستند. شما برای تماشای این خانه و شرکت در برنامه های جذاب و مفرح باید بلیط تهیه کنید. این برنامه ها تنوع دیگری هم دارند.

نمایی از والنسیا

موزه علم:

شاید اکثر گردشگران برای بازدید از این بخش به مجتمع می روند. بخشی بسیار جذاب که شما به راحتی می توانید با علوم مختلف در تعامل باشید. نمایشگاه موقت که یکی از بخش های جذاب در این مجموعه است، ویژگی های مختلفی دارد. این بخش همچنین دارای کارگاه های علمی برای علاقه مندان می باشد. شما در این بخش می توانید از امکانات بوفه و رستوران هم استفاده کنید.

معرفی ساختمان والنسیا

این مجموعه زیبا یکی از مکان های دیدنی والنسیا به شمار می آید. شما همچنین می توانید در لینک با جاذبه های بیشتری از این مجموعه تفریحی و گردشگری آشنا شوید. این مجموعه شامل بخش های دیگری همچون باغ و ساختمان هنر بوده که برای شما جالب توجه هستند.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو تا عید

‎ نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۱۲ کیلو لاغری با دمنوش گیاهی تا عید، همین الان میتونین مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو