طرز تهیه شیک مارشمالو نوشیدنی محبوب بچه ها در خانه

منبع: آرگا

5

1402/1/22

19:41


شیک مارشمالو یکی از نوشیدنی هایی است که توجه بسیاری از کودکان و بزرگسالان را به خود جذب کرده است. با استفاده از چند مواد اولیه خوشمزه در کوتاه ترین زمان می توانید یک نوشیدنی سرد و خوشمزه را تهیه کنید.

شیک مارشمالو یکی از نوشیدنی های سرد و محبوب است که همانطور که از اسم آن معلوم است با استفاده از مارشمالو و دیگر مواد اولیه خوشمزه تهیه می شود. میلک شیک انواع مختلفی دارد که شیک مارشمالو توجه زیادی را به خود جذب کرده و اکثر بچه ها به شدت از این نوشیدنی سرد و خوشمزه استقبال کرده اند. برای خنک بودن و طعم وانیلی از بستنی وانیلی استفاده می شود و برای تزئین از شکلات چیپسی و مارشمالو استفاده می گردد. در این مطلب طرز تهیه شیک مارشمالو قرار گرفته است.

این نوشیدنی سرد و بسیار خوشمزه در کوتاه ترین زمان تهیه می شود و بسیار مناسب برای فصل تابستان که بسیار هوا گرم است می باشد. با میل کردن این نوشیدنی تمام خستگی شما از بدنتان بیرون می رود و احساس شادابی می کنید. برای تهیه این نوشیدنی از چند تکه یخ هم می توان استفاده کرد. برای تزئین روی شیک مارشمالو از چند تکه مارشمالو به دلخواه استفاده کنید.

شیک مارشمالو خوشمزه

مواد لازم

  • شیر ۱/۲ لیوان
  • مارشمالو ۱/۲ لیوان
  • بستنی وانیلی ۱ لیوان
  • شیره طلایی ۱ قاشق غذاخوری
  • شکلات چیپسی به مقدار لازم
  • مارشمالوی کوچک به مقدار لازم
  • ترافل رنگی به مقدار لازم

شیک مارشمالو با طعمی عالی

طرز تهیه شیک مارشمالو خنک

ابتدا برای تهیه شیک مارشمالوی خنک یک کاسه مناسب بردارید و ۱/۲ لیوان مارشمالو را به همراه ۱ قاشق غذاخوری شیره طلایی درون آن بریزید و به مدت ۲۵ الی ۳۰ دقیقه در ماکروفر قرار دهید تا ذوب شوند. پس از گذشت ۲۵ الی ۳۰ دقیقه کاسه را از درون ماکروفر در بیاورید و با استفاده از یک قاشق هم بزنید تا یکدست شوند و اگر مارشمالویی درون کاسه باقی مانده بود به مدت ۳۰ ثانیه در ماکروفر قرار دهید.

در ادامه شیر سرد، بستنی وانیلی و کرم مارشمالو را در مخلوط کن بریزید تا یکدست شوند. سپس یک لیوان بلد را بردارید تا شیک مارشمالو در آن جای بگیرد. لبه لیوان را با استفاده از شکلات ذوب شده آغشته کند و در کمی ترافل رنگی بچرخانید تا بر روی شکلات ها ترافل رنگی قرار گیرد. شیک مارشمالو را در لیوان بریزید و با استفاده از مارشمالو های کوچک و شکلات چیپسی آن را تزئین کنید.

طرز تهیه شیک مارشمالو خوشمزه

شما می توانید این نوشیدنی خنک و دلپذیر را به راحتی و خوشمزگی در خانه تهیه کنید و برای مشاهده انواع نوشیدنی سرد با طعمی عالی بر روی لینک قرار گرفته شده در مطلب کلیک کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو