طرز تهیه نان ماستی ساوه با طعم و مزه اصلی

منبع: آرگا

4

1402/1/25

19:44


یکی از انواع نان های فانتزی خانگی که در این بخش می توانید دستور تهیه آن را مطالعه کنید. نان ماستی است. در این بخش نان ماستی ساوه قرار داده شده که مطالعه می کنید.

نان های فانتزی و حجیم در میان افراد محبوبیت زیادی دارند. این نوع نان ها را می توانید در وعده های مختلفی سرو کنید. در این بخش نیز با طرز تهیه نان ماستی آشنا می شوید. این نان با فیلینگ های مغزدار طبخ می شود و طعم بسیار فوق العاده ای دارد.

شما می توانید در آرگا با نحوه تهیه انواعی از نان های فانتزی آشنا شوید. در لینک نیز طرز تهیه نان ریحان و نان هویج ر قرار داده شده است که شما علاقه مندان مطالعه خواهید کرد.

طرز تهیه نان ماستی

مواد اولیه:

  • شکر: ۱ استکان کوچک
  • تخم مرغ: ۱ عدد
  • ماست: ۱ استکان کوچک
  • آرد: ۵ استکان کوچک
  • نمک: خیلی کم
  • بکینگ پودر: ۱ قاشق چای خوری
  • روغن: سه چهارم استکان

شیوه تهیه نان ماستی

طرز تهیه نان ماستی ساوه:

شما می توانید برای داشتن این نان خانگی خوشمزه ابتدا شکر و ماست را درون کاسه ای بزرگ ربا یکدیگر ترکیب نمایید. حالا در این مرحله مقداری روغن اضافه کرده و مجدد مواد را هم بزنید. مواد را باید با استفاده از یک چنگال هم زده تا مواد آن یکدست شوند. در مرحله بعدی از تهیه این نان باید به سراغ تهیه دیگر مواد بروید.

تخم مرغ را به همراه مقداری نمک به مواد اضافه کرده حالا مقداری هم بکینگ پودر اضافه کنید. در آخر باید آرد را در سه متربه الک کرده تا بافت لطیف و پنبه ای داشته باشد. آرد را کم کم به مواد اضافه کرده تا خمیر حالتی منسجم به خود بگیرد. بعد از اینکه خمیر حالت چسبندگی خود را از دست داد باید خمیر را در حالت استراحت قرار دهید.

دستور تهیه نان ماستی

در این مرحله از طرز تهیه نان ماستی ساوه خمیر را باید ورز دهید. ورز دادن خمیر نیز به بافت بهتر و لطیف آن کمک می کند. این خمیر باید به مدت ۲ ساعت استراحت کند. یک سطح را آردپاشی کرده و خمیر را روی آن پهن کنید. با استفاده از یک وردنه خمیر را باز کرده و به اندازه ۷ سانتی متر باز نمایید. حالا با استفاده از یک کاتر نان ها را به صورت دلخواهتان قالب بزنید.

نان ها را درون یک تابه به همراه مقداری روغن سرخ کنید. توجه کنید که نان ها باید در حرارت ملایم سرخ شوند. بعد از سرخ شدن نان ها باید آن را روی یک دستمال قرار دهید تا روغن اضافی آن خارج شود. حالا نان آماده است و می توانید با انواعی از مواد غذایی سرو کنید. این نان طعم عالی داشته و برای صبحانه و به ویژه عصرانه ایده بسیار عالی خواهد بود.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو