آزمون بینایی: آیا می توانید تمام حیوانات پنهان در جنگل را در 26 ثانیه تشخیص دهید؟

آزمون بینایی: آیا می توانید تمام حیوانات پنهان در جنگل را در 26 ثانیه تشخیص دهید؟


منبع: خبرنما

8

1402/1/27

20:25


آزمون بینایی حیوانات پنهان: چندین حیوان در حال انقراض در این تصویر پنهان شده اند. چالش این است که در ول 26 ثانیه همه حیوانات را تشخیص دهید…

آزمون بینایی: آیا می توانید تمام حیوانات پنهان در جنگل را در 26 ثانیه تشخیص دهید؟

آزمون بینایی حیوانات پنهان: چندین حیوان در حال انقراض در این تصویر پنهان شده اند. چالش این است که در ول 26 ثانیه همه حیوانات را تشخیص دهید. با انجام این آزمون بینایی میزان دقت چشمان خود را محک بزنید.

قشر بینایی بدن انسان یکی از پیچیده ترین چیزهای جهان است. چشمان ما نور را دریافت می کنند و آن را به سیگنال های الکتریکی تبدیل می کنند که تصویری از جهان را در مغز ما ترسیم می کند. این یک فرآیند جذاب است که در نتیجه آن ما می توانیم تمام زیبایی های اطراف خود را ببینیم.

با این حال، گاهی اوقات بین چشم و مغز اختلال بوجود می آید. ما تصاویری متفاوت از واقعیت را درک می کنیم زیرا مغز سیگنال های متفاوتی از چشم دریافت می کند. این پدیده خطای دید نامیده می شود. سراب در بیابان نمونه ای عالی از یک خطای دید طبیعی است.

اما امروز، یک تصویر خطای دید شگفت انگیز را برای شما آورده ایم که می تواند چیزهای زیادی در مورد مهارت های بینایی و هوش شما فاش کند.

آزمون بینایی حیوانات پنهان

در تصویر چند حیوان مخفی است؟

چندین حیوان در یک جنگل بارانی پنهان شده اند. شما فقط 26 ثانیه فرصت دارید تا همه آنها را تشخیص دهید. آیا فکر می کنید می توانید همه حیوانات را تشخیص دهید؟ بیایید مهارت های مشاهده خود را آزمایش کنیم!

تصویر آزمون بینایی حیوانات پنهان را با دقت مشاهده کنید و سعی کنید تا حد امکان حیوانات را پیدا کنید. برای رمزگشایی از این خطای دید باید از مهارت های بینایی و قدرت مغز خود استفاده کنید. اما فراموش نکنید که شما فقط 26 ثانیه فرصت دارید!

.

.

.

.

سرنخ: در تصویر 5 حیوان وجود دارد!

.

.

.

.

زمان به پایان رسیده است.

اکنون ما جواب را برای شما آشکار می کنیم.

پاسخ آزمون بینایی

5 حیوان پنهان شده در آزمون بینایی حیوانات پنهان را در تصویر زیر مشخص کرده ایم:

حیوانات مخفی در تصویر

از چپ به راست به شرح زیر هستند:

1 اورانگوتان

2 توکان

3 جگوار

4 تنبل

5 فیل

آیا همه حیوانات را دیدی؟

اکثر مردم می توانند 3 حیوان را پیدا کنند. فقط افرادی با مهارت‌های بینایی بالاتر از حد متوسط می‌توانند همه حیوانات را تشخیص دهند. شما جزو کدام دسته از انسان ها هستید؟ در بخش کامنت ها به ما بگویید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون بینایی حیوانات پنهان لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو