طرز تهیه مربای به با گردو با طعم عالی در خانه

منبع: آرگا

5

1402/2/4

02:49


طرز تهیه مربای به با گردو بسیار ساده است. این مربا خوشرنگ و خوشمزه می باشد. مدت زمان تهیه این مربا ۳ ساعت بوده و شما با طرز تهیه آن آشنا می شوید.

مربای به یکی از انواع مرباهای محبوبی است که خواص زیادی هم دارد. شما می توانید با تهیه یکی از انواع این مربا آشنا شوید. طرز تهیه مربای به با گردو بسیار ساده است و شما با طرز تهیه آن آشنا می شوید.

تهیه مربا به و هویج و مربای گیلاس با دستور تهیه های ساده در آرگا قرار داده شده است. شما می توانید در آرگا با نحوه تهیه این نوع مرباها آشنا شوید. این مرباها را برای وعده صبحانه می توانید، سرو کنید.

طرز تهیه مربای به و گردو

مواد اولیه:

  • به ۱ کیلوگرم
  • آب: به میزان لازم
  • شکر: ۱ کیلو و ۳۰۰ گرم
  • گردو: ۱۰۰ گرم

طرز تهیه مربای به با گردو:

ابتدا باید به را به خوبی بشویید تا پرزهای روی آن گرفته شود. در صورت دلخواه نیز می توانید، پوست روی به را بگیرید یا به طور دلخواه با پوست به را خرد نمایید. به را به اندازه های ریز خرد کرده و درون ظرف بریزید. توجه داشته باشید که خرد کردن به با استفاده از به نیز دارای خواص زیادی است و شما می توانید از خواص پوست به نیز بهره مند شوید.

مواد مربا به و گردو

حالا در این بخش باید شربت مربا را تهیه کنید. درون یک قابلمه شکر را ریخته و مقداری هم اب به آن اضافه نمایید. قابلمه را روی حرارت قرار داده تا شکرهای به خوبی باز شود. بعد از اینکه شربت روی حرارت قل قل زد، به های خرد شده را به آن اضافه نمایید.

درب قابلمه را قرار دهید و زیر شعله آن را هم کم کنید. به، باید به مدت ۲ ساعت و نیم روی حرارت باشد تا به خوبی نرم شود. با توجه به اینکه به کمی سفت است باید مدت بیشتری این مربا روی حرارت قرار داشته باشد. بعد از ۳ ساعت باید مقداری از مایع مربا را درون ظرفی ریخته و در یخچال قرار دهید اگر سفت شد، غلظت آن کافی است.

تهیه مربای به و گردو

بعد از اینکه مربا را از روی حرارت برداشتید، می توانید مقداری از گردوها را درون آن بریزید. شما می توانید کمی گردوها را خرد کنید تا به تکه های کوچک تر خرد شود. بعد از سرد شدن مربا باید آن را درون شیشه های خود سرو نمایید و درون یخچال قرار دهید. طرز تهیه مربای به و گردو بسیار ساده است و شما با همین شیوه می توانید به راحتی یک مربای عالی و با قوام داشته باشید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو