معرفی سریال FUBAR با بازی آرنولد شوارتزنگر

معرفی سریال FUBAR با بازی آرنولد شوارتزنگر


منبع: فوت و فن

5

1402/2/7

11:36


آرنولد شوارتزنگر از جمله بازیگران برجسته و موفق دنیای سینمایی به شمار می‌رود و حالا قرار است برای اولین بار در دنیای سریال نقش‌آفرینی کند که مربوط به حضور در سریال فوبار (FUBAR) محصول سرویس آنلاین نتفلیکس است.

معرفی سریال FUBAR با بازی آرنولد شوارتزنگر

آرنولد شوارتزنگر از جمله بازیگران برجسته و موفق دنیای سینمایی به شمار می‌رود و حالا قرار است برای اولین بار در دنیای سریال نقش‌آفرینی کند که مربوط به حضور در سریال فوبار (FUBAR) محصول سرویس آنلاین نتفلیکس است. این بازیگر برجسته تاکنون در فیلم‌های بسیار درخشان و برجسته‌ای نقش‌آفرینی کرده که شامل فیلم کوماندو (Commando) محصول سال ۱۹۸۵، فیلم غارتگر (Predator) محصول سال ۱۹۸۷، فیلم دروغ‌های حقیقی (True Lies) محصول سال ۱۹۹۴ و همچنین فرنچایز ترمیناتور (Terminator) است.

آرنولد شوارتزنگر تاکنون هیچ نقشی را در طی حرفه بازیگری پنجاه ساله خودش در دنیای سریال ایفا نکرده و حالا قرار است این موضوع با سریال «فوبار» تغییر کند. این سریال جاسوسی، کمدی و اکشن محصولی از سرویس آنلاین نتفلیکس به شمار می‌رود و در آن، آرنولد شوارتزنگر نقش یک مأمور سیا را بازی می‌کند که برنامه‌هایش برای بازنشستگی به خطر افتاده و حالا باید یک کار جدیدی را برعهده بگیرد که برای او و خانواده‌اش بسیار نزدیک به خانه است. بدون شک با حضور این بازیگران درخشان و همچنین عوامل سازنده مبتکر، سریال «فوبار» یکی از آثار مورد انتظار به شمار می‌رود که در ادامه بیشتر به معرفی آن می‌پردازیم.

عوامل سازنده سریال FUBAR

نیک سانتورا به عنوان خالق سریال «فوبار» شناخته می‌شود که تجربه بسیار درخشانی در زمینه ساخت آثار اکشن محور در دنیای سریال دارد. او حرفه خودش را با نویسندگی در سریال سوپرانوها (The Sopranos) شروع کرد و از آن زمان نیز در سریال فرار از زندان (Prison Break)، سریال اسکورپین (Scorpion)، سریال خطرناک‌ترین بازی (Most Dangerous Game) و همچنین ریچر (Reacher) به عنوان نویسنده کار کرده است.

داستان سریال FUBAR

خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای سریال «فوبار» به شرح زیر است:

«یک پدر و دختر هر دو برای سال‌ها است که به عنوان مأمور سیا مشغول به فعالیت هستند اما هر دوی آن‌ها این موضوع را از یکدیگر پنهان کرده‌اند و همین نیز سبب شده تا کل رابطه بین آن‌ها یک دروغ بسیار بزرگ باشد. آن‌ها پس از اینکه متوجه فعالیت یکدیگر در سیا می‌شوند، مجبور هستند تا با یکدیگر به عنوان همکار کار کنند و همین نیز باعث می‌شود تا این دو بیشتر با یکدیگر آشنا شوند.»

بر اساس همین خلاصه داستان رسمی منتشر شده برای سریال «فوبار» می‌توان گفت که بیننده‌ها شاهد یک برداشت جالب از داستان‌های جاسوسی خواهند بود. در این فیلم، شواتزنگر نقش یک مأمور مخفی را ایفا می‌کند که حرفه واقعی خودش را از دیگر اعضای خانواده پنهان کرده تا اینکه او به همسرش با بازی جیمی لی کرتیس مشکوک و در ادامه متوجه می‌شود که خانواده‌اش درگیر یک توطئه تروریستی شده‌اند و همین نیز باعث می‌شود تا راز او آشکار گردد.

به طور کلی، داستان سریال «فوبار» آشنا به نظر می‌رسد اما اینکه دختر وی با بازی مونیکا باربارو نیز یک جاسوس است و او نیز این موضوع را از دیگر اعضای خانواده پنهان نگه داشته، سبب جذاب‌تر شدن داستان می‌شود. حالا، این پدر و دختر مجبور هستند تا با یکدیگر کار کنند که باعث خلق لحظات کمدی و درام خانوادگی جالبی می‌شود.

بازیگران سریال FUBAR

همانطور که ذکر شده است، آرنولد شوارتزنگر قرار است ستاره سریال «فوبار» باشد و نقش شخصیت اصلی به نام لوک برانر را ایفا خواهد کرد. در کنار وی نیز بازیگران برجسته و با استعدادی در نقش‌های مکمل حضور دارند. مونیکا باربارو که اخیر با حضور در نقش فینیکس در فیلم تاپ گان: ماوریک (Top Gun: Maverick) توانست به موفقیت بسیار زیادی دست پیدا کند، قرار است نقش دختر لوک برانر به نام اما را ایفا کند.

از جمله دیگر بازیگرانی که در سریال «فوبار» نقش‌آفرینی می‌کنند می‌توان به میلان کارتر، فورچن فیمستر، تراویس ون وینکل، جی باروچل، اندی باکلی، آپارنا بریل، باربارا ایو هریس، فابیانا اودنیو و گابریل لونا اشاره کرد. دیون بوستیک، دیوید چینچیلا، استفانی سای، اسکات تامپسون و آدام پالی نیز از جمله دیگر بازیگرانی هستند که در نقش‌های کوچک حضور دارند.

تاریخ پخش سریال FUBAR

سریال «فوبار» قرار است در تاریخ ۲۵ ماه مه سال ۲۰۲۳ میلادی (پنجشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲) روی سرویس آنلاین نتفلیکس پخش شود. نتفلیکس همانند دیگر سریال‌های خودش، تمام هشت قسمت این اثر را نیز به صورت یکجا در همان روز ابتدایی عرضه خواهد کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو