کدام رنگ مو برای چشم سبز ها مناسب تر است؟

کدام رنگ مو برای چشم سبز ها مناسب تر است؟


منبع: آرگا

7

1402/2/13

00:40


افراد متناسب با رنگ و تن پوست، رنگ چشم و نیز سلیقه ی خودشان باید رنگ مویی مناسب و در عین دلخواه را برگزینند، اگر چشم شما سبز است و قصد رنگ موی خود را دارید دعوت می کنیم قبل از آن مطلبی که به رنگ مو برای چشم سبز اختصاص داده ایم را مطالعه کنید.

تنوع چهره به منظور زیبا و جذاب تر شدن به روش های مختلفی میسر می شود که از جمله آن می توان به تغییر رنگ مو اشاره داشت که جهت تحقق این هدف در مرحله نخست باید رنگ موی مناسب با رنگ پوست و رنگ چشم و سلیقه ی خود را شناسایی نموده و انتخاب نمایید. یکی از رنگ های چشم، سبز است که البته محبوبیت زیادی داشته و با انتخاب رنگ موی مناسب درخشش و جلوه زیادتری را دارا می گردد. در این مطلب شما عزیزان را با رنگ مو برای چشم سبز آشنا می کنیم.

برای چشمان سبز چه رنگ موهایی مناسب ترند؟

معرفی انواع رنگ مو برای چشم سبز (چشم سبزها بخوانید)

جهت انتخاب رنگ موی مناب غیر از مدنظر قرار دادن رنگ چشم، باید به ۳ فاکتور کاربردی و مهم (ته رنگ چشم، رنگ پوست و رنگ موی اکنونتان) دقت نمایید:

باید و نبایدهای انتخاب رنگ موی خانم های چشم سبز

در فاکتور ته رنگ چشم باید معین کنید که رنگ چشمتان به طور کامل سبز می باشد و یا با ترکیبی از آبی، خاکستری و فندقی دارد تا نتیجه بهتر و راحت تری به دست بیاورید.

در فاکتور بعدی تناژ پوست قرار می گیرد، یعنی اینکه تناژ پوست شما سرد است یا گرم و یا خنثی. برای تشخیص تناژ پوستی خود در مقابل نور خورشید به مچ دستتان نگاه نمایید؛ در صورت بنفش یا آبی بودن رگ ها تناژ پوستی شما سرد، در صورت سبز بودن رگ ها تناژ پوستی سردی داشته و اگر هم سبز و یا آبی بودن آن واضح نبود، یعنی تناز پوستی خنثی دارید. البته روشن و یا تیره بودن نیز در انتخاب رنگ مو می تواند موثر باشد.

چشم سبزها بخوانید؟ معرفی بهترین رنگ ها

سومین مورد رنگ موی کنونی شما است، در صورت تیره بودن موهایتان و برای رسیدن به رنگ موهای روشن امکان دارد ملزم به بهره بردن از حجم بالایی از دکلره شوید که این موضوع به موهایتان زیان می رساند. بنابراین خوب است رنگ موهایی ۳ درجه روشنتر و یا تیره تر از موهای خودتان را انتخاب نمایید.

همان طور موقع انتخاب رنگ مناسب برای چشم های سبز خود که در واقع مکمل آنها باشند، لازم است ۲ فاکتور اساسی ته رنگ و تن پوست خود را مورد توجه قرار دهید؛ پس چنانچه چشم های شما دارای ته رنگ فندقی می باشد لازم است از رنگ مو گرم و و چنانچه رنگ های چشم سبز شما دارای ته رنگ های سرد مانند طوسی و آبی است، رنگ های سرد را به کار ببرید.

معرفی رنگ موهای مناسب چشم سبز

رنگ عسلی روشن : رنگ عسلی روشن رنگ مویی مناسب و فوق العاده برای افراد چشم سبز محسوب می شود، در صورت مورد پسند نبودن این رنگ، رنگ کاراملی نیز مناسب می باشد.

رنگ مسی : رنگ قرمز در چرخه رنگها دقیقا روبروی رنگ قرمز قرار دارد، یعنی که آنها مکمل یکدیگر می باشند و وقتی با یکدیگر استفاه می شوند جلوه ی زیادی پیدا می کنند. پس چنانچه چشم هایی سبز دارید، رنگ موی مسی انتخاب ایده آلی به شمار می رود.

قهوه ای شکلاتی : رنگ موی قهوه ای شکلاتی با تناژ گرم، یک انتخاب بسیار زیبا برای چهره هایی با چشمان سبز است. این رنگ به خصوص برای افرادی که رنگ پوست سبزه یا گندمی دارند مناسب است. اگر نمی خواهید از رنگ شکلاتی استفاده کنید، می توانید رنگ موی خاکی را جایگزین آن کنید.

سیاه : از بهترین و زیباترین رنگ های مو برای چشمان سبز، رنگ موی سیاه می باشد که جذابیت چشمان شما را تا سطح زیادی ارتقا می بخشد.

آشنایی با رنگ مو برای چشم سبز

رنگ موهای مناسب خانم های چشم سبز با پوست روشن

در صورتی که خانمی با پوست روشن هستید و رنگ موی قرمز را برای استفاده در نظر دارید، بهتر است رنگهای قرمز روشن و عمیق و یا رنگ قهوه ای با ته رنگی قرمز را در گزینه های خود قرار دهید. همچنین انتخاب سایه های خرمائی متمایل به قرمز به ویژه که پوست روشن گرمی دارید؛ انتخابی فوق العاده محسوب می شود.

اگر رنگ موی شما قهوه ای است، حدودا همه سایه رنگها اعم از تن رنگهای گرم همچون سایه های شکلاتی تیره و قهوه ای طلایی یا سایه های سرد بلوند طوسی با پوست روشن مناسب هستند.

چنانچه تمایل دارید موهایتان را طلایی نمایید، رنگ های طلایی سفید، روشن، عسلی گزینه های جایگزین خوبی محسوب می گردند.

معرفی رنگ موهای مناسب چشم سبز

رنگ موی سیاه انتخابی عالی و ایده آل است ولی چنانچه پوست شما بسیار رنگ پریده می باشد خوب است قید آن را بزنید، مگر اینکه گونه های شما حداقل رنگ و جانی داشته باشد.

در مقابل گزینه های مناسب بالا، برخی از رنگ موها نیز وجود دارند که مناسب نبوده و پیشنهاد می شود استفاده نگردند. از جمله موهای بلوند که برترین انتخاب برای افراد دارای پوست روشن به شمار نمی روند، زیرا از جلوه و جذابیت چشمان سبز می کاهد. همچنین خانمی با پوست روشن در صورت استفاده از رنگ موی مسی به قرمزی و رنگ پریدگی پوست خود را بیشتر مورد توجه قرار می دهد.

رنگ موی بلوند متمایل به قهوه ای موجب برجسته تر شدن لکه پوستی می گردد که بیشتر افراد زمان لازم جهت پوشش دادن با آرایش را ندارد.

باید و نبایدهای انتخاب رنگ موی خانم های چشم سبز

آشنایی با رنگ مو برای چشم سبز

رنگ موهای مناسب خانم های چشم سبز با پوست تناژ سرد

اگر چشم هایی سبز با تن پوست سرد دارید، گزینه های متنوع بسیاری در میان رنگ های روشن روبروی شما قرار می گیرد ولی برخی سایه رنگ تیره تر نیز وجود دارند که مناسب تر می باشند. در صورت سایه های مناسب قادر به تست هر یک از رنگ های بلوند، قهوه ای و یا قرمز خواهید بود.

اگر پوست صورت شما سرد است می توانید از سایه های رنگ طلایی همچون طوسی، سفید، توت فرنگی، پلاتینه بهره ببرید.

رنگ موی قرمز دارای ته رنگ بنفش و ته رنگ بنفش کبود از جمله سایه های مناسب و فوق العاده ای محسوب می شوند که بر جذابیت و زیبایی چشم های سبز شما می افزایند. همچنین می توانید از خرمایی ملایم و قهوه ای طوسی استفاده کنید که نتیجه ای دلخواه خواهند داشت. رنگ موهایی با پایه بنفش و آبی گزینه های مناسب دیگر می باشند.

در کنار این گزینه های مناسب، برخی گزینه ها وجود دارند که مناسب نبوده و توصیه نمی شوند. خانمی با ویژگی پوستی سرد و چشمان سبز خوب است رنگ موی سیاه را انتخاب نکند زیرا تضادی خشن میان مو و پوست به وجود می آورد. همچنین طیف طلایی با کاراملی و عسلی را خط بزنید. یکی دیگر از ممنوعه ها، هر یک از رنگ ها دارای پایه نارنجی می باشد.

آشنایی با رنگ مو برای چشم سبز

رنگ موهای مناسب خانم های چشم سبز با پوست تناژ گرم

اگر خانمی هستید با پوستی که ته رنگ نارنجی آن بر ته رنگ صورتی آن غالب است، پس تن پوست شما گرم می باشد که در واقع پوستی جذاب و برنزه دارید، اما لازم است شما که چشم سبز زیبا و پوستی جذاب دارید مکمل های رنگی و رنگ موهای مناسب خود اطلاع داشته باشید. رنگهایی گرم مانند زرد، نارنجی و قرمز از رنگ های مکمل پوست شما محسوب می شوند.

رنگ های بلوند با پایه قوی همچون طلایی، شامپاینی، عسلی، پلاتین کره ای در کنار تن پوست گرم فوق العاده می شود. همچنین رنگ های قهوه ای کاراملی روشن، قهوه ای شکلاتی تیره و تافی از دیگر گزینه های مناسب با این تن پوست محسوب می شوند. قرمز تیره و بورگوندی با پایه قرمز در کنار پوست گرم جلوه خوبی پیدا می کنند.

در کنار این گزینه های مناسب، برخی گزینه ها وجود دارند که مناسب نبوده و پیشنهاد نمی گردند، اگر خانمی دارای چشمان سبز جذاب و تن پوست گرم می باشید استفاده از رنگ سیاه خیلی جالب نیست. بلوند متمایل به قهوه ای و طوسی نیز مناسب پوست تن گرم محسوب نمی شود و موجب خسته و بی جان نشان دادن پوست شود.

معرفی رنگ موهای مناسب چشم سبز

رنگ موهای مناسب خانم های چشم سبز با پوست تناژ زیتونی یا خنثی

در صورتی که تن پوست شما زیتونی است، درصد وجود رگه هایی بلوند در رنگ چشم های شما بسیار می باشد. بر همین اساس انتخاب های بیشتری خواهید داشت که در ترکیب تن پوست و رنگ چشم شما به کار برده و نتیجه ای فوق العاده بگیرید. بلوندهای طلایی پررنگ در ترکیب پوست زیتونی عالی شده و موجب درخشش پوست شما می گردد.

رنگهایی با پایه مسی بر روی تن پوست زیتونی نتیجه درلچسب و فوق العاده ای دارد و به رگه های طلایی چشم های شما جذابیت بیشتری می بخشد. قهوه ای طلایی پررنگ و قهوه ای شکلاتی و رنگ بور از دیگر گزینه های مناسب محسوب می شوند.

چشم سبزها بخوانید؟ معرفی بهترین رنگ ها

چشم سبزها بخوانید؟ معرفی بهترین رنگ ها

باید و نبایدهای انتخاب رنگ موی خانم های چشم سبز

آشنایی با رنگ مو برای چشم سبز

برای چشمان سبز چه رنگ موهایی مناسب ترند؟

معرفی رنگ موهای مناسب چشم سبز

چشم سبزها بخوانید؟ معرفی بهترین رنگ ها

رنگ مو برای چشم سبز همراه با نکات

رنگ مو برای چشم سبز همراه با نکات

رنگ موی فانتزی  سبز برای چشم های سبز

باید و نبایدهای انتخاب رنگ موی خانم های چشم سبز

معرفی رنگ مو برای چشم سبز

برای چشمان سبز چه رنگ موهایی مناسب ترند؟

برای چشمان سبز چه رنگ موهایی مناسب ترند؟

 در این مطلب که با همراهی شما عزیزان آرگایی به پایان رسید به باید و نبایدهای رنگ مو برای چشم های سبز پرداختیم، امیدواریم مورد توجه تان واقع شده باشد. در صورت افزایش به میزان آگاهی خود در زمینه رنگ مو می توانید به مطالب جذاب و متنوع این بخش سر بزنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو