در آزمون بینایی یافتن زنگوله فقط 1 درصد می‌توانند زنگ پنهان داخل تصویر را در 5 ثانیه پیدا کنند!

در آزمون بینایی یافتن زنگوله فقط 1 درصد می‌توانند زنگ پنهان داخل تصویر را در 5 ثانیه پیدا کنند!


منبع: خبرنما

3

1402/2/13

14:30


چه فکر می‌کنید آیا می‌توانید آزمون بینایی یافتن زنگوله را حل کنید؟ کمی سخت به نظر می‌رسد اما اگر به تصویری که از جاده اصلی دهکده گرفته شده است، نگاهی بی اندازید، خواهید فهمید که پیدا کردن زنگوله پنهان آنقدرها هم که فکرش را می‌کنید سخت نیست. کافی…

در آزمون بینایی یافتن زنگوله فقط 1 درصد می‌توانند زنگ پنهان داخل تصویر را در 5 ثانیه پیدا کنند!

چه فکر می‌کنید آیا می‌توانید آزمون بینایی یافتن زنگوله را حل کنید؟ کمی سخت به نظر می‌رسد اما اگر به تصویری که از جاده اصلی دهکده گرفته شده است، نگاهی بی اندازید، خواهید فهمید که پیدا کردن زنگوله پنهان آنقدرها هم که فکرش را می‌کنید سخت نیست. کافی است، بیشتر دقت کنید و از قدرت بینایی و مهارت جزئی نگری‌تان استفاده کنید.

آزمون بینایی یافتن زنگوله

به تصویر نگاه کنید و جزئیات آن را از نظر بگذرانید:

آزمون بینایی یافتن زنگوله

ابتدا وقتی به تصویر نگاه می‌کنید یک مرد و پسر را می‌بینید که رو به روی تصویر ایستاده اند، پس از خانه های یک شکل را مشاهده می‌کنید که کنار هم و ردیف به ردیف هم قرار دارند. پشت سر مرد یک گاری هم قرار دارد که داخل آن با کاه پر شده است، چند درخت نیز به پشم می‌خورد. پسر با تعجب به عکس پیرمرد که یک نامه در دست دارد نگاه می‌کند. شاید شما هم کنجکاو شده اید که نامه چه می‌تواند باشد، اما خوب سوال اصلی ما در مورد نامه نیست. بلکه در مورد یافتن زنگوله پنهان در گوشه کنار این تصویر است.

کمی بیشتر نگاه کنید شما باید زنگوله را در آزمون بینایی یافتن زنگوله پیدا کنید. تنها راه برای پیدا کردن آن نیز دقت و تمرکز بالا است.

اگر از ضریب هوشی بالا برخوردار باشید و قدرت جزئی نگری را هم چاشنی آن کنید، خیلی زود حتی در کمتر از 5 ثانیه موفق به یافتن آن خواهید شد. همانطور که در ابتدا گفتیم، برای حل این آزمون تنها 5 ثانیه وقت دارید. چطور است از حالا شروع کنیم؟ موافقید؟ پس بیایید شروع کنیم!

5 ثانیه شما از حالا شروع شد!

5

4

3

عجله کنید زمان زیادی باقی نمانده است!

آزمون بینایی یافتن زنگوله

2

1

زمان شما به پایان رسید!

پاسخ آزمون بینایی یافتن زنگوله

همانطور که در ابتدا مطالعه کردید، این توهم نوری از شما می‌خواهد که زنگ پنهان شده در تصویر را پیدا کنید. نقاش این تصویر نیز مدعی است که تنها 1 درصد از مردم می‌توانند زنگوله پنهان را در طول 5 ثانیه پیدا کنند. این تصویر توهم نوری یکی از راه‌های سرگرم کننده و سنجش IQ شماست. انجام چنین تست‌هایی یک راه خوب برای سنجش سطح هوش شما است که نباید بی خیال از کنار آن بگذرید.

آیا توانستید در آزمون بینایی یافتن زنگوله موفق شوید؟

یک بار دیگر به شما فرصت می‌دهیم تا به این تصویر توهم نوری از نزدیک نگاه کنید و سعی کنید زنگوله پنهان را بیابید. پیدا کردن زنگ پنهان خیلی سخت و دشوار به نظر برسد، اما اگر به خانه پشت گاری در تصویر نگاه کنید، می توانید آن را ببینید. تشخیص آن دشوار است چون به طرز هوشمندانه ای با رنگ خانه استتار شده است.

اما اگر شما جزء کسانی هستید که قبل از راهنمایی ما آن را پیدا کرده است، به شما تبریک می‌گوییم، شما هم تیزبین هستید و هم تیزهوش! اما اگر هنوز به دنبال آن می‌گردید، بهتر است به تصویر زیر نگاه کنید:

آزمون بینایی یافتن زنگوله

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون بینایی یافتن زنگوله لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو