طرز تهیه سالاد بلغور یک سالاد متفاوت و خوشمزه

منبع: آرگا

4

1402/2/13

19:37


سالاد بلغور یک سالاد متنوع رژیمی است که در این بخش طرز تهیه آن قرار داده شده است. این سالاد طعم بی نظیری داشته و برای مهمانی ها نیز مناسب است.

سالادها چه در کناغذا چه به تنهایی با ذائقه افراد زیادی جور می شود. شما برای داشتن یک سالاد متفاوت و متنوع می توانید در این بخش با طرز تهیه سالاد بلغور آشنا شوید که مزه ای بی نظیر و عالی دارد.

اگر به دنبال تهیه یک سالاد فوق العاده جذاب و متنوع هستید، می توانید در لینک با طرز تهیه سالاد بورلوتی و سالاد رست بیف آشنا شوید. این سالاد مزه ای عالی داشته و برای پذیرایی شما مناسب می باشد.

طرز تهیه سالاد بلغور

مواد اولیه:

  • بلغور گندم: ۱ پیمانه
  • نعناع تازه: ۲ قاشق چای خوری
  • جعفری تازه ساطوری شده: ۱ تا ۲ پیمانه
  • روغن زیتون: نصف پیمانه
  • پیازچه: ۵ عدد
  • نمک و فلفل: به میزان لازم
  • آبلیمو: نصف پیمانه
  • کوجه فرنگی: ۴ عدد

دستور تهیه سالاد بلغور

طرز تهیه سالاد بلغور:

برای داشتن این سالاد فوق العاده و خوشمزه باید ابتدا مقداری آب ولرم تهیه نمایید. بلغورها را درون آب ولرم قرار داده و به مدت ۶ ساعت زمان دهید تا بلغورها خیس بخورد. بعد از آماده شدن بلغورها می توانید آن را آبکش کرده و کنار بگذارید.

حالا در این مرحله باید سبزی ها را شسته و به همراه پیازچه ها به صورت نگینی خرد کنید. شما می توانید در این مرحله گوجه فرنگی ها را نیز به صورت نگینی یا رنده شده خرد کرده و کنار بگذارید.

در این بخش از طرز تهیه سالاد بلغور باید سبزیجات را با یکدیگر ترکیب نمایید. اولین گام این است که سبزی ها را درون کاسه ای خرد کرده و مواد را با یکدیگر ترکیب نمایید. بعد از اینکه بلغورها را آبکش کردید، مقداری آب لیمو و نمک را به آن اضافه کنید.

مراحل تهیه سالاد بلغور

شما می توانید برای مزه دار شدن بهتر این سالاد از مقداری روغن زیتون و فلفل هم استفاده کنید. مواد سالاد را به خوبی هم زده تا مزه دار شود و مواد با یکدیگر ترکیب شوند. این سالاد را درون یخچال قرار داده و بعد از یک ساعت می توانید، سرو کنید.

این سالاد را می توانید در کنار غذا و به عنوان پیش غذا نیز سرو نمایید. شما می توانید این سالاد را به عنوان یک وعده مناسب و رژیمی برای شام نیز در نظر بگیرید. این سالاد بسیار خوشمزه است و طعم بی نظیری دارد.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو