معرفی و بیوگرافی بازیگران سریال در انتهای شب + عکس

معرفی و بیوگرافی بازیگران سریال در انتهای شب + عکس


منبع: آرگا

4

1402/2/15

11:39


سریال «در انتهای شب» یکی از کارهای جذاب درام احساسی محصول کشور ترکیه می باشد که توانسته مانند بسیاری از سریال های احساسی و پر کشش ترکی مخاطبان زیادی را جلب نماید. آرگا در این مطلب به معرفی بازیگران سریال در انتهای شب می پردازیم.

«سریال در انتهای شب» نام یکی از سریال های ترکی جدید با ژانر درام – رمانتیک می باشد که تمامی قسمت های آن در استانبول فیلمبرداری گردیده است که در آن هنرپیشگان مطرحی ایفای نقش می کنند. در این مطلب شما را با بازیگران سریال در انتهای شب آشنا می کنیم.

بازیگران مجموعه تلویزیونی در انتهای شب

بازیگران سریال در انتهای شب

انتهای شب درباره یک دختر به اسم «ماجیده» است که فارغ التحصیل رشته روان شناسی بوده و در شرکتی خصوصی مشغول به فعالیت می باشد. ماجیده همراه مادر خود که معتاد به قمار است، زندگی می نماید و تلاش دارد با این مشکل خودش را وفق دهد. ماجیده از کارش در این شرکت رضایت ندارد و پس از مدت ها جسورانه حرفه خود را ترک می نماید و جهت مشارکت در دوره ای درمان گری به استانبول می رود. در مسیر دستیابی به استانبول با یک مرد به اسم احمد ایسیک که از خانواده ای ثروتمند است، آشنا می شود. احمد در همان لحظه نخست از ماجیده خوشش می آید و دلباخته وی می گردد ولی احمد به برخی مشکل های روحی و روانی دچار است.

بازیگران سریال در انتهای شب همراه عکس

با وجود اینکه ماجیده سعی می کند از احمد دور باشد ولی موفق نمی شود زیرا احمد وی را زیر نظر داشته و مورد تعقیب قرار می دهد تا بلکه بتواند توجه ماجیده را به خود جلب نموده و او را به خود علاقه مند کند. درست است که احمد فردی فهیم و مهربان می باشد ولی ماجیده به او علاقه ای ندارد. ماجیده به طور اتفاقی با برادر بزرگتر احمد به اسم کاظم آشنا می شود که به شکلی شگفت انگیز به او علاقمند می گردد. کاظم تاجری موفق می باشد که در رفاه و دارایی کامل به سر می برد، همسرش نرمین از مشکل های روحی و روانی رنج می برد و اما خود کاظم مردی محکم و قوی می باشد که اغلب از سوی عزیزان و نزدیکان خود خیانت می بیند و حس تنهایی مدام او را آزار می دهد. هنگام مواجه شدن با ماجیده درگیر انرژی و در عین پاکی ماجیده می گردد ولی با وجود این قصد دارد وی از خانواده خود دور بماند.

بازیگران «در انتهای شب» همراه با بیوگرافی

معرفی بازیگران سریال در انتهای شب

در این سریال ترکی نسلیهان آتاگول با نقش (ماجیده)، کادیر دوغلو با نقش (کاظم)، طوبی اونسال با نقش (نرمین ایشیک)، سارپ لوند اوغلو با نقش (احمد ایسیک)، زحل اولجای با نقش (برین ایشیک)، اوزگه اوزدور با نقش (سارا کوهن)، برتان آصلانی با نقش (نور جهانگیر)، ستمسو اوزدمیر با نقش (سرا پکدمیر)، ابرو آیکاچ با نقش (شرمین)، شنجان گولریوز با نقش (ظفر پکدمیر)، آیسون متینر با نقش (فراح)، گونجا یاکوت با نقش (نیل)، آلینا اوزگچن با نقش (یاسمین کانبی)، کریم ایلهان با نقش (جان پکدمیر)، هازال شنل با نقش (سیمین تزر)، سیدا بایرام با نقش (هندان)، جم آونایم با نقش (سلیم) حضور دارند.

بازیگران مجموعه تلویزیونی در انتهای شب

نسلیهان آتاگول

نسلیهان آتاگول از بازیگران اصلی سریال در انتهای شب، هنرپیشه و مدل ترکی در بیستم آگوست سال ۱۹۹۲ در استانبول به دنیا آمده است. او تحصیلکرده رشته تئاتر می باشد که وقتی سیزده ساله بوده در فیلم «عشق اول» حضور یافته و قدم در عرصه بازیگری گذاشته است. اما به واسطه ی بازی در سریال «عشق سیاه» با نقش «نیهان سزین» بود که مشهور گردید. یاشار آتاگول هنرپیشه ترکی پدر وی بوده که خانم هنرمند در ۲۰۱۶ با کادیر دوغلو هنرپیشه ترکیه ای ازدواج نموده است.

آشنایی با هنرپیشگان سریال در انتهای شب

بازیگران مجموعه تلویزیونی در انتهای شب

کادیر دوغلو

دوغلو هنرپیشه و مدل در نوزدهم آوریل سال ۱۹۸۲ در مرسین ترکیه به دنیا آمده است. او تحصیلکرده رشته علوم غذایی است که فعالیتش در عرصه مدلینگ با حضور در ویدیو موزیک هانده بنر به اسم «رومئو» آغاز نمود.

وی هنرپیشگی را با بازی در مجموعه تلویزیونی «اسرار کوچک» شروع نمود و شهرتش را با نقش آفرینی در سریالی به اسم «فاتح حربیه» به دست آورد. کادیر دوغلو در ۲۰۱۶ با نسلیهان آتاگول هنرپیشه ترکی ازدواج نمود.

بازیگران سریال در انتهای شب با عکس

علی سارپ لوند اوغلو

سارپ لوند اوغلو هنرپیشه ترکی در بیست و چهارم دسامبر سال ۱۹۸۱ در آنکارا به دنیا آمده است. مدرک بازیگری داشته که وقتی شش سال داشت با رفتن به روی صحنه فعالیت هنری خود را آغاز نمود اما حضور در فیلم «او حالا یک سرباز است» نخستین مرتبه مقابل دوربین سینما قرار گرفت. وی در سریال تلویزیونی «کوچیک آقا» به شهرت رسید. او در ۲۰۱۴ با هنرپیشه ترکی «بیرجه آکالای» ازدواج نمود ولی ۳ سال بعد از یکدیگر جدا گردیدند.

طوبی اونسال

این هنرپیشه و مدل ترک در هفتم دسامبر سال ۱۹۸۱ در دنیزلی به دنیا آمده که دارای اصالتی بلغارستانی- رومانیایی و یونانی است. مدرک رشته مدیریت بازرگانی و نیز رشته فیلمبرداری و عکاسی دارد. وقتی یازده ساله بود در سریال تلویزیونی «سران محله» حضور یافت که نخستین تجربه بازیگری او بود اما با بازی در مجموعه تلویزیونی «روزی روزگاری» مشهور گردید. طوبی اونسال ۳ ازدواج ناموفق دارد که از سومین ازدواجش دو فرزند دارد.

شناخت بازیگرهای سریال ترکی در انتهای شب

زحل اولجای

زحل اولجای هنرپیشه و خواننده ترکی زاده یکم دهم آگوست سال ۱۹۵۷ می باشد. او وقتی بیست ساله بود به فعالیت در تئاتر روی آورد و به این ترتیب نخستین تجربه بازیگری خود را به دست آورد، اما نخستین تجربه خود در مقابل دوربین را با بازی در فیلم سینمایی «ژانویه خاتمه یافته» کسب نمود. اولجای در سریال تلویزیونی «اثر انگشت» مشهور شد و مورد توجه زیادی قرار گرفت. این هنرمند ۳ مرتبه ازدواج نموده که از دومین همسر خود به اسم ظفر اولکای با شغل تاجری صاحب یک فرزند دختر می باشد.

بازیگران «در انتهای شب» همراه با بیوگرافی

الیف اوزگه اوزدر

الیف اوزگه اوزدر هنرپیشه ترکی در یکم آوریل سال ۱۹۷۸ در آنکارا به دنیا آمده است. تحصیلکرده رشته تئاتر می باشد که وقتی بیست ساله بود در فیلم سینمایی «زنان پاییز» برای اولین بار به عنوان بازیگر شروع به فعالیت کرد. وی در سریالی به اسم «دکتر معجزه گر» حضور داشت که موجب مشهور شدنش شد. پس از جدایی از همسر اولش در ۲۰۱۸ با سینان گولریوز موزیسین ازدواج نموده و صاحب فرزند دختری شدند.

بازیگران سریال در انتهای شب + عکس

برتان آصلانی

برتان هنرپیشه و خواننده ترکی در سوم جولای سال ۱۹۹۰ در اسکوپیه مقدونیه تولد یافته است، شروع فعالیت هنری او با موسیقی و خوانندگی رقم خورد که پس از انتشار نخستین تک آهنگ خویش وارد همکاری با خواننده های زیادی همچون دمت آکالین، مصطفی صندل، مورات دالکیلیچ گردید.

آصلانی وقتی بیست و یک ساله بود با بازی در سریالی به اسم «هفت شرور» قدم در عرصه بازیگری نهاد، اما به واسطه نقش آفرینی در سریال تلویزیونی «عقرب» درخشید و مشهور شد. برتان آصلانی با هازال شنل هنرپیشه ترک ازدواج نموده است.

شناخت بازیگرهای سریال ترکی در انتهای شب

هازال شنل

هازال شنل در هفدهم ژوئن سال ۱۹۹۲ در استانبول به دنیا آمده و مدرک دیپلم دارد. نخستین بار وقتی چهارده ساله بود با حضور در فیلم «سلنا» قدم در عرصه بازیگری نهاد و با بازی خوبش در مجموعه تلویزیونی «ساخت ترکیه» مشهور گردید.

معرفی بازیگران سریال در انتهای شب

لونت اوزدیلک

این هنرپیشه و تهیه کننده در چهاردهم ژانویه سال ۱۹۵۵ در آدانای ترکیه به دنیا آمده است. لونت اوزدیلک تحصیلکرده رشته تئاتر بوده و وقتی ۱۲ ساله بود در فیلم سینمایی «نام من کریم است» قدم در عرصه بازیگری نهاد و فعالیتش را در این عرصه شروع نمود، با بازی در فیلم سینمایی «شمشیر عدالت» توانست مشهور گردد. این هنرمند چهار مرتبه ازدواج نموده که هر ۴ بار هم ناموفق بوده است.

ابرو آیکاچ

ابرو آیکاچ هنرپیشه در هفتم فوریه سال ۱۹۷۵ در مانیسای ترکیه به دنیا آمده است، ابرو مدرک دانشگاهی تربین بدنی دارد که با بازی در مجموعه تلویزیونی «حریم سلطان» قعالیت بازیگری خود را آغاز نمود. وی در سریال «دستم را رها نکن» با نقش سهراب درخشید و مشهور شود. ایشان با «اوروچ آیکاچ» ازدواج نموده که نتیجه آن یک فرزند دختر می باشد.

آشنایی با هنرپیشگان سریال در انتهای شب

عارف شنجان گولریوز

عارف شنجان گولریوز هنرپیشه و کارگردان ترکی یکی دیگر از بازیگران سریال «در انتهای شب»می باشد که در سال ۱۹۷۲ در آماسیا به دنیا آمده است. تحصیلکرده رشته مدیریت و رشته بازیگری بوده که با بازی در فیلم «خانه تابستانی» نخستین تجربه بازیگری خود را به دست آورد. در فیلم سینمایی «معجزه ناتمام» درخشید که به واسطه آن مشهور گردید. از ۱۹۹۳ بود که به بازی در تئاتر دولتی استانبول و نیز تئاتر دورمن با کارگردانی و بازیگری مشغول شد.

آیسون متینر

این هنرپیشه ترکی در پنجم سپتامبر سال ۱۹۷۲ در استانبول به دنیا آمده است. او تحصیلکرده رشته تئاتر بوده که با قرار گرفتن مقابل دوربین فیلم «ماموریت شارپ» نخستین بار قدم در عرصه بازیگری نهاد. او سپس در سریالی به اسم «همه چیز درباره ازدواج» مورد توجه قرار گرفت.

سیدا بایرام

سیدا بایرام هنرپیشه ترکی زاده یکم ژانویه سال ۱۹۹۵ در آنتالیا می باشد، او تحصیلاتش را در رشته تجارت بین الملل در دانشگاه باهچه به پایان برد. وی نخست در مسابقه «ازدواج» شرکت نمود که بعنوان پدیده اسم وی مطرح گردید و وقتی بیست و دو ساله بود در سریال تلویزیونی «الیف» به میزان زیادتری مورد توجه قرار گرفت. این هنرمند هنوز ازدواج نکرده است.

بازیگران «در انتهای شب» همراه با بیوگرافی

جم آونایم

آونایم هنرپیشه ترکی در بیستم ژوئن سال ۱۹۸۴ در استانبول ترکیه به دنیا آمده است. او برای اولین بار با سریال «آلیه» شروع به فعالیت بازیگری کرد که با بازی در «درخشش در قبرستان» درخشید و به شهرت رسید. او همچنین مجری، صداپیشه و نمایش گردان می باشد.

گونجا یاکوت

گونجا یاکوت هنرپیشه ترکی در نهم دسامبر سال ۱۹۷۳ در آدانای ترکیه به دنیا آمده است، تحصیلکرده رشته بازیگری بوده که وقتی نوزده ساله بود با فعالیت در تئاتر توانست به عرصه بازیگری قدم بگذارد، نخستین تجربه او در مقابل دوربین با فیلم سینمایی «سیری از گرسنگی» به دست آورد. وی با بازی در مجموعه تلویزیونی «انتقام مارها» مطرح گردید.

معرفی بازیگران سریال در انتهای شب

عبدالکریم ایلهان

ایلهان هنرپیشه ترکی در ۲۰۰۲ به دنیا آمده است، او تحصیلات خود را در رشته تئاتر به پایان رساند و تجربه هنرپیشگی اش را با نمایش «در استیصال» به دست آورد. شناخته شدن او با تبلیغات تلویزیونی کوکا کولا رقم خورد که به طور کلی علاوه بر هنرپیشگی به فعالیت تبلیغاتی مشغول است.

اویا اونال

اویا اونال از بازیگران سریال در انتهای شب است که زاده یکم ژانویه سال ۱۹۹۴ در استانبول می باشد. او تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته بازیگری به پایان رسانده و با حضور در فیلم سینمایی «سیب های ترش» قدم در عرصه بازیگری گذاشته است. اما اویا به واسطه نقش آفرینی در سریال تلویزیونی «عشق سابقم» با نقش لیلا بود که توانست دیده شود. خانم اونال علاوه بر هنرپیشگی دستیاری کارگردانی نیز انجام می دهد.

معرفی بازیگران سریال در انتهای شب

اوفوک توگه

اوفوک توگه در سال ۱۹۹۳ در استانبول ترکیه به دنیا آمده که از بازیگران سریال در انتهای شب می باشد. این هنرپیشه ترک مدرک دانشگاهی هنر دارد که با نقش آفرینی در سریالی به اسم «وطنم تویی» نخستین تجربه بازیگری اش را به دست آورد اما به واسطه ی درخشش و بازی چشمگیرش در سریال تلویزیونی «گودال» بود که به شهرت رسید.

شناخت بازیگرهای سریال ترکی در انتهای شب

کوزی کایا

کوزی کایا هنرپیشه ترکیه ای در چهاردهم می سال ۱۹۹۰ در غازیانتپ تولد یافته و در هنرستان ۳۵ نیمه هنر دوره های بازیگری را گذرانده است. او ابتدا با حضور یافتن در نمایش های تئاتر تجربه های اولیه بازیگری را کسب کرده و سپس به عنوان نخستین تجربه مقابل دوربین خود در سریال «در انتهای شب» قرار گرفته است که البته بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشته است.

عبیت اونال

اونال در بیست و یکم جولای سال ۱۹۸۶ در نوشهیر کشور ترکیه به دنیا آمده که از هنرپیشگان ترکی و بازیگران سریال انتهای شب محسوب می شود. او نیز فعالیت بازیگری اش را با حضور در تئاتر به دست آورده و برای نخستین بار با بازی در سریال تلویزیونی «قرن باشکوه» به قاب تلویزیون پیوسته است. او همچنین با عملکرد خوبش در سریال «تصادف» بود که توجه ها را به خود جلب نمود.

آشنایی با هنرپیشگان سریال در انتهای شب

در این مطلب شما عزیزان را با بازیگران سریال در انتهای شب آشنا کردیم امیدواریم از مطالعه آن نهایت استفاده و لذت را برده باشید. همچنین برای آشنایی با بازیگران سریال یک پری و نیز بازیگران سریال ترکی تردید می توانید به لینک ها مراجعه نمایید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو