رفع بوی روغن حیوانی در انواع غذاهای خشک و آب دار

منبع: آرگا

4

1402/2/16

18:41


روغن حیوانی یکی از روغن های مفید بوده که با استفاده از چربی بز، گوسفند و گاو بدست می آید و به همین دلیل بوی ناخوشایندی دارد که شما می توانید با استفاده از دو روش قرار گرفته شده در مطلب بوی آن را رفع کنید.

روغن حیوانی یکی از روغن هایی است که به تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار کمک میکند و دارای ویتامین ای، ویتامین آ است که به سلامتی قلب و عروق کمک می کند. این روغن خاصیت های زیادی دارد اما ممکن است بوی بد آن باعث اذیت کردن افرادی شود و برای همین در این مطلب چند راه برای رفع بوی روغن حیوانی قرار داده ایم که با استفاده از این راه ها می توانید بوی روغن حیوانی را صد در صد از بین ببرید.

روغن حیوانی از چربی حیواناتی مانند بز، گاو و گوسفند بدست می آید و به همین دلیل دارای بوی ناخوشایندی است که افرادی می خواهد آن را به طور ۱۰۰ درصد از بین بروند و یا حداقل بوی آن کمتر شود.  با استفاده از راهکار های قرار گرفته در این مطلب می توانید بوی روغن حیوانی را از بین بروید. برای مشاهده این مطلب را دنبال کنید.

رفع بوی روغن حیوانی با دارچین

رفع بوی روغن حیوانی با استفاده از روش های ساده

رفع بوی روغن حیوانی در غذاهای خشک

برای رفع بوی روغن حیوانی در غذاهایی خشک مانند برنج می توان از پیاز خلال شده استفاده کرد و برای این منظور پیاز را پوست بگیرید و به صورت خلالی خرد کنید. سپس پیاز را همراه روغن حیوانی که قرار است بر روی برنج بریزید سرخ کنید. پس از سرخ شدن روغن را از صافی رد کنید و بر روی برنج بریزید. اینگونه بوی روغن حیوانی از بین میرود و به راحتی با این روش می توانید از روغن حیوانی بر روی غذاهای خشک استفاده کنید.

رفع بوی روغن حیوانی در  غذاهای آبکی

آبگوشت و خورشت جز غذاهای آبکی هستند که برای رفع بوی روغن حیوانی در این غذاها می توانید از یک تکه چوب دارچین استفاده کنید و برای این منظور زمانی که آب غذای شما جوش آمد و یا جوش بود یک تکه چوب دارچین را به آن اضافه کنید و اگر دارچین طعم خوبی به غذایتان می دهد پس از گذشت ۳۰ دقیقه آن را بیرون نیاورید اما اگر طعم خوبی نمیدهد چوب دارچین را بعد از گذشت ۳۰ دقیقه از داخل غذا بیرون بیاورید.

رفع بوی روغن حیوانی با دو روش

همانطور که مشاهده کرده اید در این مطلب دو روش برای رفع بوی روغن حیوانی قرار گرفته است که برای غذاهای خشک و آبکی است. اگر می خواهید نکته های آشپزی بیشتری را مشاهده کنید و با استفاده از آن روش ها کار شما آسان تر شود بر روی لینک قرار گرفته در مطلب کلیک کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو