پماد ناپلار چه کاربردی دارد؟ چطور از آن استفاده کنیم؟

منبع: آرگا

10

1402/2/19

10:39


ناپلار نام یک پماد ضد درد و مسکن قوی با اثربخشی بالا است. اگر فردی ورزشکار و یا مبتلا به آرتروز و درد مفاصل، همچینن گرفتگی های عضلانی هستید حتما پماد ناپلار را همراه خود داشته باشید.

پماد ناپلار یک پماد ضد درد و مسکن جهت درد مفصل ها و گرفتگی عضلانی می باشد. بسیاری از ورزشکارهای حرفه ای، کسانی که آرتروز، روماتیسم و نیز کسانی که بدنشان بعضی از مواد مغذی را کم دارد،  همیشه گرفتگی عضله ها و درد مفاصل همچون کمر، مچ، کتف، گردن و زانو را تجربه می کنند، بنابراین خوب است ژل ضد دردی قوی با سرعت اثربخشی سریع و بالا را همراه خود داشته باشند، چون گرفتگی عضلانی یکهویی و التهاب مفصل ها دردی زیاد و شدید را به وجود آورده و در واقع موجب از کار افتادگی شخص می گردد. از جمله پمادهای ضددرد قوی محسوب می شود که که در این مواقع موجب تسکین و از بین بردن درد حاصل از منقبض شدن ماهیچه ها می گردد.

پماد ناپلار برای التهاب مفاصل و اسپاسم عضلانی

پماد ناپلار پماد موضعی ضد درد و مسکن قوی

پماد ضددرد ناپلار، پمادی مسکن جهت تسکین و التیام درد مفصل ها و اسپاسم عضلانی، ضرب دیدگی، کوفتگی می باشد، این پماد کامل گیاهی بوده که شامل عصاره های گیاهی خنک کننده می باشد. از اصلی ترین تاثیر آن می توان به آرامش بخشی و ضد التهابی اش اشاره داشت که البته با کم شدن التهاب در نتیجه درد نیز کاهش می یابد. ضد التهاب های طبیعی مانند تانن ها، فلاونوید، کولین ها که در رزماری، اکالیپتوس، آرنیکا، کامفور موجود هستند که با مانع از ترشح و تولید عامل های التهابی در بدن، از متورم بودن مفصل می کاهد که در نتیجه از حساسیت اعصاب پیرامون کاسته گردیده و درد کمتر می شود. ۲ ماده تاثیرگذار کارنوزیک و کارنوزول اسید موجود در رزماری با ترکیب های فنولی که در بابونه وجود دارند نیز در کم کردن التهاب عضله ها و عروق خونی موثر هستند. همچنین اکالیپتوس و منتول با آرامش بخشی سلولهای ماهیچه ای، این سلول ها را از حالت منقبض بودن بیرون آورده و اسپاسم عضله ها را برطرف می کند. همان طور که گفته شد این پماد، پماد ضددرد قوی است که با وجود مزایا و تاثیرات مثبت، عوارضی ندارد. در ادامه به خواص و ترکیبات آن، و نیز روش مصرف این پماد می پردازیم.

آشنایی با پماد ناپلار

خواص پماد ناپلار

این پماد ضددرد خواصی بسیار و موثر دارد که از جمله آنها می توان به التیام التهاب و درد مفاصل، کم کردن دردهای بیماران مبتلا به روماتیسم، التیام درد کمر، زانو، مچ دست، مچ پا و کتف، از بین بردن درد ضرب دیدگی و کوفتگی، تسریع سلامتی و درمان صدمات ورزشی، کم شدن اسپاسم عضله ها اشاره داشت.

روش استفاده

از این پماد روزانه ۳ – ۴ مرتبه به اندازه کافی بر روی محل درد و ملتهب مالیده و آهسته ماساژ بدهید تا پوست احساس خنک بودن کند.

مواد تشکیل دهنده

در ساخت و تولید این پماد از ۶ گیاه مسکن با تاثیرگذاری بالا بهره گرفته شده است، در این میان نعنا و اکالیپتوس اصلی ترین ترکیبات می باشند بالاترین اندازه تاثیرگذاری را هم برای از بین بردن التهاب مفصل ها و اسپاسم ماهیچه ها را دارا می باشد.

«اکالیپتوس»

اکالیپتوس هم مثل نعنا، دارای قدری منتول در ساختارش می باشد، ولی ماده تاثیرگذار اکالیپتوس تانن و فلاونوئیدهایی با خاصیت آنتی اکسیدانی است در عصاره آن وجود دارد. تانن و فلاونوئیدها سلولهای ماهیچه را به فاز استراحت عبور می دهد و اسپاسم عضله ها را از بین می برد.

منتول

منتول یا جوهر نعنا از برگ گیاه نعناع به دست می آید که به صورت طبیعی در عصاره اکالیپتوس نیز یافت می گردد و اغلب آن را در محصول های زیبایی و خمیر دندان ها تجربه کرده اند. منتول را بعنوان شل کننده عضله ها نیز می توان یاد کرد.

کامفور (کافور)

کامفور یا کافور دارای خاصیت هایی بسیار و تاثیرات مثبت زیادی بر روی بدن انسان می باشد که از جمله آنها مسکن دردهای عضله ها قابل اشاره است. کافور یک عصاره گیاهی بوده که دارای خاصیت ضد اسپاسمی بوده و از منقبض شدن بی دلیل عضله پیشگیری می نماید.

رزماری

تاثیر عصاره رزماری بر روی کم شدن التهاب به اندازه ای زیاد است که در بعضی از پمادهای ضد درد، فقط از همین ماده بهره می برند.

بابونه

نقش بابونه در ترمیم ضرب دیدگی و التیام درد پررنگ تر است، بابونه دارای ترکیب های ضد استرس و ضد التهاب بوده و از التهاب دوباره عضله ها و مفصل ها پیشگیری می نماید.

آرنیکا

آرنیکا گاهی غنی از ضد التهاب های طبیعی و آنتی اکسیدان ها می باشند، فلاوون و کولین ۲ مورد از ضد التهاب های قوی آرنیکا می باشند که در کم کردن التهاب عضله ها و التیام یافتن درد به میزان زیادی تاثیر دارند.

موارد منع مصرف و هشدارهای مصرفی

  • به علت ترکیب های گیاهی، استفاده این پماد برای کودک کمتر از ۱۲ سال قدغن می باشد.
  • از پماد ناپلار بر روی زخم های باز مصرف ننمایید.
  • از تماس پیدا کردن ژل ضددرد ناپلار با چشم و بخش های مخاطی اجتناب کنید.
  • در صورت داشتن حساسیت به کنجد و ریحان از استفاده آن پرهیز کنید.
  • باید گفته شود که این پماد برای تشخیص، مداوا و یا پیشگیری از مشکلات و بیماری ها نمی باشد.

پماد Naplar و خواص و ترکیبات آن

در این مطلب شما را با یک پماد ضد درد قوی و موثر آشنا کردیم که برای این ژل خنک کننده موجب تسکین درد در مفصل های کمر، مچ دست، مچ پا، شانه و کتف، گردن و … در افراد مبتلا به روماتیسم می گردد و از گرفتگی های پشت سر هم و یهویی عضله ها موقع ورزش پیشگیری می نماید. همچنین برای آشنایی و شناخت بیشتر پماد زایلوژل و پماد آلفا می توانید به لینک ها مراجعه نمایید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو