بیوگرافی کوتاه بازیگران سریال آمستردام + عکس

بیوگرافی کوتاه بازیگران سریال آمستردام + عکس


منبع: آرگا

5

1402/2/20

12:39


یکی از سریال های محصول سال ۱۴۰۱، سریال آمستردام است که در آن هنرپیشه مطرح و موفق زیادی ایفای نقش می کنند که خود همین موضوع یکی از برتری های این سریال محسوب می شود. در این مطلب به معرفی بازیگران سریال آمستردام خواهیم پرداخت.

آمستردام نام یک سریال محصول ایران در ۱۴۰۱ می باشد که تهیه کننده آن مرتضی شایسته و کارگردان آن مسعود قراگوزلو می باشد که از شبکه نمایش خانگی پخش شد. داستان مجموعه تلویزیونی «آمستردام» در ژانر اجتماعی – عاشقانه می باشد که راوی داستان زندگی چند رفیق است که گرفتار ماجراهای احساسی می گردند و به دست تقدیر در مسیرهایی متفاوت قدم می گذارند. در این مطلب شما را با بازیگران سریال آمستردام آشنا می کنیم.

بازیگران مجموعه تلویزیونی آمستردام

بازیگران سریال آمستردام

آمستردام سریالی با ژانر اجتماعی – عاشقانه است که بازیگران مطرحی نیز در آن ایفای نقش می کنند. هنگامه قاضیانی با (نقش شیوا)، مهدی سلطانی (با نقش شهاب)، شهرام حقیقت دوست با (نقش )، مهدی پاکدل (با نقش باربد)، نسیم ادبی (با نقش بهارک)، روشنک گرامی (با نقش بیتا)، مجتبی پیرزاده (با نقش شجاع)، رویا جاویدنیا (با نقش ناهید)، مینا ساداتی (با نقش سایه)، آوا دارویت (با نقش آوا)، بابک قادری (با نقش بهرنگ)، ارمیا قاسمی (با نقش پدرام)، هدیه آزیدهاک (با نقش شایلین)، امیرحسین غمخوار (با نقش هاسکی) و رامین سیار دشتی، سید فهام سعادتمندی، عباس غفاری، گلنوش قهرمانی، علیرضا آقاخانی، بهروز پوربرجی، ملیحه صابری و محمد صدیقی مهر هنرپیشگان این اثر می باشند.

مرور نقش آفرینان سریال تلویزیونی آمستردام

مهدی پاکدل

مهی پاکدل زاده دهم تیرماه سال ۱۳۵۹ در اصفهان از هنرپیشگان موفق ایرانی می باشد، او دانشجوی انصرافی رشته گرافیک است که علاوه بر هنرپیشگی در عرصه موسیقی نیز به عنوان خواننده فعالیت می کنند، اکنون هم مدل می باشد. حسین پاکدل برادر بزرگتر وی مجری تلویزیونی است. آقای مهدی پاکدل یک ازدواج ناموفق با خانم بهنوش طباطبایی دارد که پس از جدایی از وی برای بار دوم ازدواج نمود.

بازیگرهای سریال آمستردام با عکس

مهدی سلطانی سروستانی

دکتر محمد مهدی سلطانی سروستانی هنرپیشه و کارگردان دهه پنجاه اهل شیراز است که به عنوان بازیگر در تمامی عرصه های تئاتر، تلویزیون و سینما و در عرصه تئاتر نیز فعالیت کارگردانی انجام می دهد که مدرک کارشناسی بازیگری دارد. او ازدواج کرده و صاحب فرزند می باشد.

معرفی بازیگران سریال آمستردام

هنگامه قاضیانی

قاضیانی در سی ام اردیبهشت سال ۱۳۴۹ متولد شده که علاوه بر بازیگری در عرصه های مختلف تئاتر، تلویزیون و سینما، به عنوان مترجم خواننده ایرانی نیز فعالیت می کند. این هنرمند در سالهای ۱۳۸۶ تا ۱۳۹۰ موفق به دریافت جایزه فستیوال فیلم فجر گردید، وی تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشگاه سان فرانسیسکو به پایان رسانده است.

بازیگران سریال آمستردام همراه بیوگرافی

مجتبی پیرزاده

مجتبی پیرزاده از بازیگران سریال آمستردام، متولد دهه ۶۰ است، او کار هنری خود را با فعالیت در تئاتر شروع کرد، و در سال ۹۳ با بازی در فیلم سینمایی «مرگ فروشنده» مقابل دوربین سینما قرار گرفت و با بازی در مجموعه تلویزیونی «سایه بان» نخستین تجربه بازیگری در عرصه تلویزیون را به دست آورد. آقا مجتبی متاهل است. وی بازیگر نقش منصور سریال پوست شیر است.

بازیگران سریال آمستردام همراه بیوگرافی

شهرام حقیقت دوست

آقای حقیقت دوست که اصالتش به رشت بازمی گردد، در بیست و هفتم اسفند سال ۱۳۵۱ به دنیا آمده است. وی لیسانس تئاتر دارد که در فیلم سینمایی «پسر کارون» در سال ۷۶ مقابل دوربین رفت و به این ترتیب نخستین تجربه هنری خود را به دست آورد. اما موفقیت و شهرت او با نقش آفرینی در مجموعه تلویزیونی «خط قرمز» رقم خورد. جالب است بدانید این هنرمند مجرد می باشد.

بازیگران سریال آمستردام همراه بیوگرافی

روشنک گرامی

این هنرمند فعال در عرصه بازیگری (تلویزیون و سینما) در یکم مهر سال ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمده است، او نخستین فعالیت هنری اش را در قامت کارگردانی و در سال ۱۳۸۷ آغاز نموده، ولی طبق بیان خویش نتوانسته در این زمینه موفقیت کسب کند و کار هنری ارا به عنوان بازیگر با بازی در مجموعه تلویزیونی «فاصله ها» شروع کرد.

بازیگران مجموعه تلویزیونی آمستردام

آشنایی با هنرپیشگان سریال آمستردام

ارمیا قاسمی

قاسمی هنرپیشه و مدل خوش چهره و موفق کشورمان در بیست و پنجم مهر سال ۶۸ در تهران به دنیا آمده است. وی از جمله بازیگرهای سریال تلویزیونی «آسپرین» محسوب می شود که به واسطه ی این نقش آفرینی شناخته شده و مشهور گردید. وی با بازی در فیلمی به نام «عین شین قاف» نیز مقابل دوربین سینما قرار گرفت و تجربه سینمایی خود را به دست آورد.

بازیگران سریال آمستردام همراه بیوگرافی

رویا جاویدنیا

رویا جاویدنیا در دهم مرداد سال ۱۳۴۴ در تهران به دنیا آمده که یکی از دیگر بازیگران سریال آمستردام می باشد. او کارشناسی رشته هنرهای تجسمی شاخه سفالگری دارد که در سال ۸۴ با بازی در فیلم سینمایی «آهستگی» مقابل دوربین حاضر شد و نخستین تجربه بازیگری خود را به دست آورد. او به واسطه ی نقش آفرینی در فیلم سینمایی «گس» در ۱۳۹۱ شناخته شد.

بازیگرهای سریال آمستردام با عکس

آوا دارویت

وی در بیست و دوم شهریورماه سال ۷۲ در ایتالیا به دنیا آمده است که در عرصه های تلویزیون و سینما فعالیت دارد. او دارای مدرک کارشناسی روان شناسی بالینی بوده که در سال ۹۴ در مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» ایفای نقش کرد و در ۱۳۹۶ با بازی در فیلم سینمایی «اسکی» مورد توجه قرار گرفت.

بازیگرهای سریال آمستردام با عکس

بابک قادری

بابک قادری هنرپیشه تلویزیون و سینمای ایران است که از جمله فعالیت های او می توان به سریال آواز در باران، آسپرین و فیلم پرسه در حوالی من، ملی و راههای نرفته اش اشاره داشت. او به عنوان آغاز فعالیت هنری با تلویزیون اقدام نمود.

آشنایی با هنرپیشگان سریال آمستردام

مینا ساداتی

مینا ساداتی از دیگر بازیگران سریال آمستردام هنرپیشه دهه شصت کشورمان اهل کاشان است. مینا ساداتی در آثار موفقی حضور داشته و بازی چشمگیری از خود به نمایش کشیده که از جمله آن می توان به ـتنهایی لیلا» اشاره داشت، خانم ساداتی جایزه برترین هنرپیشه زن از فستیوال پکن را توانسته به دست بیاورد که از افتخارات او محسوب می شود. وی با با بابک حمیدیان از هنرپیشگان مطرح کشورمان ازدواج نموده است.

بازیگرهای سریال آمستردام با عکس

  هدیه آزیدهاک

هدیه آزیدهاک از جمله هنرپیشگان تازه وارد کشورمان می باشد که در چندین آثار سینمایی و تلویزیونی حضور یافته که از جمله آن می توان به فیلم «روشن» و «آزردگان» اشاره داشت. خانم آزیدهاک مجرد می باشد.

معرفی بازیگران سریال آمستردام

مرور نقش آفرینان سریال تلویزیونی آمستردام

گلنوش قهرمانی

گلنوش قهرمانی هنرپیشه ایرانی اهل تهران می باشد که با رفتن به روی صحنه کار هنری بازیگری خود را آغاز نمود، او در ۱۴۰۰ در فیلم سینمایی «۲ سگ» مقابل دوربین حاضر شد و تجربه سینمایی اش را به دست آورد. خانم قهرمانی یکی دیگر از بازیگران سریال آمستردام می باشد.

مرور نقش آفرینان سریال تلویزیونی آمستردام

امیر حسین غمخوار

آقای غمخوار در سیزدهم اسفندماه سال ۶۸ در تهران به دنیا آمده است، او کار بازیگری اش را با فعالیت در عرصه تئاتر آغاز نمود، در سال ۹۳ بود که در فیلم سینمایی «ذهن خطرناک» مقابل دوربین سینما رفت. این هنرپیشه با بازی در سریال «آمستردام» به قاب تلویزیون پیوست و به تجارب خود افزود.

بازیگران مجموعه تلویزیونی آمستردام

محمد صدیقی مهر

آقای صدیقی مهر در دوم مهر ماه سال ۱۳۵۸ در تهران به دنیا آمده است، او لیسانس رشته بازیگری است که در ۱۳۹۸ در فیلم سینمایی «شیطان وجود ندارد» فعالیت بازیگری خود را آغاز نمود و در ۱۴۰۰ در مجموعه تلویزیونی «خود خواسته» توانست بدرخشد و شناخته شود.

معرفی بازیگران سریال آمستردام

رامین سیار دشتی

ایشان زاده هنرمند بااستعداد کشورمان فعال در عرصه های بازیگری، نویسندگی و طراحی صحنه است که بخش زیادتری از فعالیتش معطوف به نویسندگی و طراحی صحنه می باشد. وی در سال ۱۳۵۷ در تهران به دنیا آمده که لیسانس تئاتر و فوق لیسانس «بدون شرح» را دارد.

مرور نقش آفرینان سریال تلویزیونی آمستردام

در این مطلب شما را با هنرپیشه های یکی دیگر از سریال های تلویزیونی کشورمان به اسم «آمستردام» آشنا کردیم. امیدواریم مورد توجه تان واقع شده باشد و از مطالعه آن لذت برده باشید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو