تست بینایی! فقط تیزبین ها می توانند آزمون سیب زمینی پنهان را در 7 ثانیه حل کنند!

تست بینایی! فقط تیزبین ها می توانند آزمون سیب زمینی پنهان را در 7 ثانیه حل کنند!


منبع: خبرنما

5

1402/2/21

10:32


چشمان خود را با آزمون سیب زمینی پنهان بیازمایید! در این تست بینایی جالب شما باید سعی کنید سیب زمینی مخفی شده در میان خرس ها را طول 7 ثانیه پیدا کنید…

تست بینایی! فقط تیزبین ها می توانند آزمون سیب زمینی پنهان را در 7 ثانیه حل کنند!

چشمان خود را با آزمون سیب زمینی پنهان بیازمایید! در این تست بینایی جالب شما باید سعی کنید سیب زمینی مخفی شده در میان خرس ها را طول 7 ثانیه پیدا کنید.

اگر احساس می کنید روز خسته کننده ای دارید پس آزمون سیب زمینی پنهان را امتحان کنید. کارشناسان می گویند تست های بینایی راه عالی برای سرگرم شدن و رفع خستگی هستند. جدای از جنبه سرگرمی این آزمون ها می توانند تمرین عالی برای قدرت بینایی چشمان شما باشند. اگر می خواهید مهارت های بصری خود را بهبود ببخشید، یکی از راه ها این است که آزمون ها و بینایی و خطای دید را به صورت منظم حل کنید.

بنابراین امروز بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه آزمون سیب زمینی پنهان را برای شما آماده کرده است، تا هم سرگرم شوید و هم بینایی خود را محک بزنید! پس منتظر چه هستید، بیایید بدون اتلاف بیشتر وقت بیایید شروع کنیم.

آزمون سیب زمینی پنهان

سیب زمینی را پیدا کنید

آزمون سیب زمینی پنهان یک پازل تصویری برای بزرگسالان و کودکان است. در تصویر می توانید گروهی از خرس ها را ببینید که کنار هم قرار دارند. اگر دقت کنید، برخی از آنها کلاه، گردنبند و حتی کروات دارند! با این حال، جایی در این تصویر عیجب و غریب یک سیب زمینی وجود دارد که به خوبی در میان خرس ها استتار شده است. این آزمون بینندگان را به چالش می کشد تا سیب زمینی را در عرض 7 ثانیه پیدا کنند!

.

.

.

.

سرنخ: سیب زمینی در قسمت های پایین تصویر قرار دارد.

.

.

.

.

آیا موفق شدید سیب زمینی را پیدا کنید؟ چون 7 ثانیه شما تمام شده است.

پاسخ

همانگونه که گفتیم زمان شما به پایان رسیده است. اکنون ما پاسخ آزمون سیب زمینی پنهان را برای شما فاش می کنیم.

اگر با دقت به تصویر نگاه کنید می توانید به راحتی سیب زمینی را پیدا کنید. تشخیص سیب زمینی ممکن است خیلی مشکل به نظر برسد، اما اگر به سمت چپ پایین تصویر نگاه کنید، می توانید این نشائسته را تشخیص دهید. سیب زمینی به خوبی با رنگ خرس ها استتار شده است.

برای سهولت شما، ما سیب زمینی را در تصویر زیر برجسته کرده ایم:

سیب زمینی پنهان

ادعا شده است که اگر بتوانید آزمون سیب زمینی پنهان را تنها در 7 ثانیه حل کنید، می تواند نشانه چشمان تیزبین شما باشد. مطالعات نشان داده است که هر چه بیشتر چشمان خود را با حل تست های بینایی دشوار تمرین دهید، تیزبین‌تر خواهید شد.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون سیب زمینی پنهان لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو