چشمان خود را با پازل تصویری ببر پنهان محک بزنید! آیا می توانید در 11 ثانیه ببر را پیدا کنید؟

چشمان خود را با پازل تصویری ببر پنهان محک بزنید! آیا می توانید در 11 ثانیه ببر را پیدا کنید؟


منبع: خبرنما

4

1402/2/25

14:32


در تصویر فوق یک ببر به خوبی در میان بوته ها پنهان شده است و شما باید آن را در عرض 11 ثانیه پیدا کنید. اگر بتوانید پازل تصویری ببر پنهان را موفقانه حل کنید، یعنی…

چشمان خود را با پازل تصویری ببر پنهان محک بزنید! آیا می توانید در 11 ثانیه ببر را پیدا کنید؟

در پازل تصویری ببر پنهان ببری در میان بوته ها پنهان شده است. آیا می توانید حیوان وحشی مستتر را در عرض 11 ثانیه پیدا کنید؟ با انجام این تست دقت چشمان خود را بیازمایید!

آزمون های بینایی یک راه عالی برای آزمایش و به رخ کشیدن مهارت های بصری شماست. شما می توانید این چالش ها را با دوستان یا اعضای خانواده خود امتحان کنید و برای آن‌ها ثابت سازید که چقدر بینایی شما عالی است. همچنین مطالعات نشان می دهد که تست هایی مانند پازل تصویری ببر پنهان برای بهبود مهارت های بصری و افزایش توانایی های مغز عالی هستند. با تمرین منظم، می توانید به سرعت دقت بینایی خود را بالا ببرید.

آیا آماده اید چشمان خود را محک بزنید؟

پس بیایید شروع کنیم.

پازل تصویری ببر پنهان

ببر کجاست؟

در تصویر فوق یک ببر به خوبی در میان بوته ها پنهان شده است و شما باید آن را در عرض 11 ثانیه پیدا کنید. اگر بتوانید پازل تصویری ببر پنهان را موفقانه حل کنید، یعنی دقت بینایی خوبی دارید. همچنین اگر به دنبال چنین آزمون بینایی چالش برانگیز هستید، پیشنهاد می کنیم سری به چالش بینایی گرگ نیز بزنید.

11 ثانیه شما از حالا شروع می شود.

.

.

.

.

سرنخ: ببر دقیقا در مقابل چشمان شما قرار دارد!

.

.

.

.

زمان شما به پایان رسیده است. اکنون وقت آن است که پاسخ پازل تصویری ببر پنهان را برای شما فاش کنیم.

پاسخ

ممکن است برخی از شما تا به حال ببر را پیدا کرده باشید. با این حال، عده‌ای نیز وجود دارند که ممکن است نتوانسته اند ببر را پیدا کنند.

خوب به هر حال، برای دیدن ببر به تصویر زیر نگاه کنید:

ببر پنهان در بوته ها

برخی از پازل ها لزوما به مهارت های ریاضی یا تفکر جانبی نیاز ندارند، اما آزمون ساده ای برای محک زدن بینایی و قدرت چشمان شما هستند. به هر حال، مطمئنا وقتی در عرض چند ثانیه پاسخ را می‌فهمید، احساس خوبی دارد.

بینایی پیچیده‌تر از چیزی است که فکرش را می کنید! مسیر انتقال سیگنال‌های حس بینایی به قشر بینایی مغز، فرآیند فوق العاده پیچیده است. به همین دلیل اطلاعات بصری از چشم تا رسیدن به مغز مسیر طولانی را طی می کند تا مغز و ذهن شما بتواند روی درک و تشخیص آن تمرکز کند. بسته به عکس و مشاهدات چشم، گاهی ممکن است لایه‌های تصویر متفاوت نمایش داده شوند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از پازل تصویری ببر پنهان لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو