آزمون شناسایی پدر بی خیال: کدام یک پدر خوبی نیست؟

آزمون شناسایی پدر بی خیال: کدام یک پدر خوبی نیست؟


منبع: خبرنما

7

1402/2/26

14:32


آزمون شناسایی پدر بی خیال: آیا می توانید بگویید کدام یک از این مردان پدر خوبی نیست؟ این بازی فکری دو دقیقه ای راهی سرگرم کننده برای محک زدن ضریب هوشی و رفع خستگی شما است…

آزمون شناسایی پدر بی خیال: کدام یک پدر خوبی نیست؟

آزمون شناسایی پدر بی خیال: آیا می توانید بگویید کدام یک از این مردان پدر خوبی نیست؟ این بازی فکری دو دقیقه ای راهی سرگرم کننده برای محک زدن ضریب هوشی و رفع خستگی شما است.

اگر برای انجام کارهای خود به تمرکز نیاز دارید اما آن قدر ذهنتان خسته است که نمی توانید هیچ کاری انجام دهید، راه حل این جا است. بله شروع به حل تست ها و بازی های فکری مختلف نمایید. آن وقت ذهن شما آرام شده و بهتر می توانید کارهای خود را انجام دهید.

تصویر آزمون شناسایی پدر بی خیال

بیایید به تصویر نگاهی بیندازیم:

کدام پدر بی خیال است؟

در تصویر شما می توانید دو مرد را ببیند که مسئول نگهداری کودک خود هستند. هر کدام از آنها رویکرد متفاوتی را پیش گرفته است. با این حال، یکی از این دو مرد واقعا پدری بی خیال است! آیا می توانید تشخیص دهید کدام یک از مردان، پدری بی خیال است.

کلید موفقیت در این بازی فکری تصویری، دقت و توجه به تصویر است. حواس تان را خوب جمع کنید و قبل از این که به سوال جواب بدهید، یکبار دیگر تصویر را بررسی کنید. با این حال، پاسخ آزمون شناسایی پدر بی خیال در پایین صفحه قرار دارد.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ بازی فکری

حل پازل ها و معماها به تقویت ارتباطات بین سلول های مغز کمک می کند. این کار باعث می شود سرعت ذهن و فرآیندهای فکری بهبود پیدا کند. معماها به ویژه برای بهبود حافظه کوتاه مدت خیلی مفید هستند. حافظه کوتاه مدت ما به ما کمک می کند تا اشکال و رنگ ها را به خاطر بسپاریم و تصویر بزرگتر را تجسم کنیم تا بفهمیم کدام قطعات با هم هماهنگ می شوند.

پاسخ آزمون شناسایی پدر بی خیال: شاید برخی ها بگویند که مرد سمت چپ، کسی که پسرش را به دیوار چسپ زده است، پدر بی خیال است. اما این درست نیست. اگر دقت کنید مرد سمت راست، در حال تماشایی یوتیوب است و پسرش سیم برق را گاز گرفته است و احتمال مرگ کودک وجود دارد. بنابراین پاسخ آزمون شناسایی پدر بی خیال، مرد سمت راست تصویر است.

پاسخ آزمون پدر بی خیال

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی پدر بی خیال لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو