آزمون روباه مستتر: آیا می توانید در 9 ثانیه روباه را درجنگل پیدا کنید؟

آزمون روباه مستتر: آیا می توانید در 9 ثانیه روباه را درجنگل پیدا کنید؟


منبع: خبرنما

8

1402/2/27

10:32


تصویر فوق منظره ای زیبا از یک جنگل است که برگ های نارنجی و طلایی نشان دهنده فصل خزان است. به هر حال، جایی در این تصویر یک روباه مکار به خوبی مخفی شده است…

آزمون روباه مستتر: آیا می توانید در 9 ثانیه روباه را درجنگل پیدا کنید؟

آزمون روباه مستتر: روباهی به طرز عالی در جنگل استتار شده است. اگر بتوانید روباه را در 9 ثانیه پیدا کنید، یعنی چشمانی به تیزبینی چشم عقاب دارید. روباه را پیدا کنید و بینایی خود را بیازمایید.

اگر احساس می کنید روز خسته کننده ای دارید آزمون روباه مستتر را انجام دهید. کارشناسان می گویند تست های بینایی راه عالی برای سرگرم شدن و رفع خستگی هستند. همچنین این آزمون ها می توانند تمرین عالی برای بهبود قدرت بینایی و دقت چشمان شما باشند. اگر می خواهید چشمان تیزبینی داشته باشید، یکی از راه ها این است که آزمون ها و بینایی و خطای دید را به صورت منظم حل کنید.

آزمون روباه مستتر

روباه را پیدا کن

تصویر فوق منظره ای زیبا از یک جنگل است که برگ های نارنجی و طلایی نشان دهنده فصل خزان است. به هر حال، جایی در این تصویر یک روباه مکار به خوبی مخفی شده است. چالش این است که روباه را در عرض 9 ثانیه پیدا کنید. آیا برای انجام آزمون روباه مستتر آماده اید؟

.

.

.

.

آیا می دانید؟ روباه های قرمز قدرت شنوایی بسیار خوبی دارند، آنها می توانند تیک تاک یک ساعت را از فاصله 40 یاردی بشنوند!

.

.

.

.

جواب

روباه در سمت راست تصویر پشت یک درخت قرار دارد. برای سهولت شما آن را در تصویر زیر مشخص کرده ایم:

روباه پنهان در تصویر

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون روباه مستتر لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو