آزمون بینایی هاسکی پنهان: آیا می توانید سگ هاسکی را در 7 ثانیه پیدا کنید؟

آزمون بینایی هاسکی پنهان: آیا می توانید سگ هاسکی را در 7 ثانیه پیدا کنید؟


منبع: خبرنما

5

1402/2/29

16:30


در تصویر بالا شما می‌توانید رمه‌ای از گوسفندان را ببینید. با این حال، در تصویر یک سگ هاسکی نیز وجود دارد که به خوبی در میان گوسفندان مستتر شده است…

آزمون بینایی هاسکی پنهان: آیا می توانید سگ هاسکی را در 7 ثانیه پیدا کنید؟

آزمون بینایی هاسکی پنهان شما را به چالش می کشد تا در عرض 7 ثانیه سگ هاسکی مخفی در تصویر را پیدا کنید. ادعا شده است تنها افراد تیزبین و متمرکز می توانند این تست بینایی را حل کنند.

هاسکی یک نژاد سگ است. آنها با پوست دو لایه ضخیم خزدار و گوش‌های مثلثی راست از بقیه سگ ها متمایز می شوند.

قوانین تست بینایی

قوانین آزمون بینایی هاسکی پنهان بسیار ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که در عرض 7 ثانیه سگ هاسکی را در تصویر پیدا کنید. زمانی که تایمر شروع می شود شروع به جستجوی هاسکی کنید. لحظه ای که تایمر متوقف می شود، دست از جستوجو بردارید. اکنون که قوانین را خوانده اید، بیایید به سمت چالش برویم.

آزمون بینایی هاسکی پنهان

هاسکی را پیدا کنید

در تصویر بالا شما می‌توانید رمه‌ای از گوسفندان را ببینید. با این حال، در تصویر یک سگ هاسکی نیز وجود دارد که به خوبی در میان گوسفندان مستتر شده است. چالش این است که هاسکی را در طول 7 ثانیه یا کمتر پیدا کنید. این تست بینایی را انجام دهید و چشمان خود را بیازمایید.

.

.

.

.

.

.

.

.

زمان شما به پایان رسیده است. آیا موفق شدید هاسکی را پیدا کنید؟

پاسخ آزمون بینایی هاسکی پنهان

اگر موفق شدید هاسکی را پیدا کنید به شما تبریک می گوییم. اما اگر تا هنوز به دنبال هاسکی هستید، برای دیدن جواب به تصویر زیر نگاه کنید:

هاسکی پنهان

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون بینایی هاسکی پنهان لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو