آزمون تشخیص زندانی مشکوک: چه کسی در حال برنامه ریزی برای فرار است؟

آزمون تشخیص زندانی مشکوک: چه کسی در حال برنامه ریزی برای فرار است؟


منبع: خبرنما

5

1402/2/29

18:31


همانطور که در تصویر آزمون تشخیص زندانی مشکوک می بینید، دو زندانی مشغول دو کار متفاوت هستند، اولی در حال ورزش است و دومی در حال مطالعه اما آن چه را که می بینید باور نکنید زیرا یکی از این دو در تلاش برای فرار است…

همانطور که در تصویر آزمون تشخیص زندانی مشکوک می بینید، دو زندانی مشغول دو کار متفاوت هستند، اولی در حال ورزش است و دومی در حال مطالعه اما آن چه را که می بینید باور نکنید زیرا یکی از این دو در تلاش برای فرار است. چالش آزمون تشخیص زندانی مشکوک از شما می‌خواهد تا بفهمید که کدام یک از این زندانی ها در حال برنامه ریزی برای فرار است.

آزمون تشخیص زندانی مشکوک

آزمون تشخیص زندانی مشکوک

چنین معماهایی باعث می‌شود هوش تان را به کار بیاندازید و با محک ضریب هوشی تان نه تنها توانایی هایتان را بسنجید بلکه برای لحظاتی خستگی تمام هفته تان را نیز از خود دور کنید.

باید بگوییم که هوش قابل مشاهده یا حس کردنی نیست، بلکه یک مفهوم ذهنی و انتزاعی و صفت فرضی است که باید در مورد آن تحقیق و مطالعه بیشتری انجام شود.

خوب حالا از هوش، قدرت ذهنی و مهارت جزئی نگری و بینایی تان استفاده کرده و به این سوال که چه کسی در حال برنامه ریزی برای فرار است جواب بدهید.

سرنخ

زندانی سمت چپ مردی ورزشکار است که مشغول ورزش است، چهره آرامی نیز دارد. اما زندانی سمت راست چهره شیطانی دارد، ظاهرا نقشه ای پیدا کرده تا بتواند زودتر از زندان فرار کند! اما شما بگویید آیا حدس من درست است؟ واقعا زندانی دوم کسی است که می‌خواهد از زندان فرار کند؟

قبل از تایید حرف من بهتر است ابتدا خوب به تصویر نگاه کنید، به پنجره، توالت، دیوار زندان، چهره و رفتار زندانی ها تا بتوانید به جواب درست دست پیدا کنید. خوب ما کمی به شما وقت می‌دهیم تا یک بار دیگر به تصویر دو زندانی نگاه کنید.

.

.

آزمون تشخیص زندانی مشکوک

.

چه فکر می‌کنید کدام یک در حال برنامه ریزی برای فرار است؟

.

.

.

آیا به جواب درست رسیدید؟

آزمون تشخیص زندانی مشکوک

پاسخ آزمون تشخیص زندانی مشکوک

آیا موفق به یافتن زندانی شدید که در حال فکر کردن به فرار است؟ اگر بله به شما تبریک می‌گوییم شما هم هوش بالایی دارید و هم از میزان نکته سنجی بالایی برخوردار هستید.

درست همین است که شما فکر کرده اید، با این که زندانی دوم در حال مطالعه است اما شاید او هم در حال یک تست هوش باشد و از این توانسته به جواب درست برسد، آنچنان خنده بر لب دارد و دستانش را به هم میمالد. شاید اصلا او اصلا به فکر فرار نیفتاده باشد. اما زندانی سمت چپ با این که به آرامی در حال ورزش است، به نظر می رسد، بیشتر به فرار فکر می کند.

شاید بپرسید چطور؟ یک زندانی اگر بخواهد از زندان فرار کند باید هم استقامت بالا داشته باشد و هم مقاومت بنابراین او با ورزش در حال فکر و برنامه ریزی برای فرار است. از طرفی اگر به دیوار پشت سر توالت نگاهی بیاندازید، دیوار آن قسمت شکسته است، پس جواب درست همان است. زندانی شماره 1 در آزمون تشخیص زندانی مشکوک در حال فکر و برنامه ریزی یک فرار است.

آزمون تشخیص زندانی مشکوک

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص زندانی مشکوک لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو