معمای قوری چای: کدام قوری چای بیشتری نگه می دارد؟ 9 ثانیه زمان دارید!

معمای قوری چای: کدام قوری چای بیشتری نگه می دارد؟ 9 ثانیه زمان دارید!


منبع: خبرنما

6

1402/2/30

10:54


در تصویر بالا دو قوری وجود دارد. هر دو ساختار مشابهی دارند، اما یکی بلندتر و کمی لاغرتر است، در حالی که دیگری پهن تر است. اکنون ما از شما می پرسیم کدام قوری چای بیشتری در خود جای می دهد؟

معمای قوری چای: کدام قوری چای بیشتری نگه می دارد؟ 9 ثانیه زمان دارید!

معمای قوری چای برای محک زدن ضریب هوش! در 9 ثانیه حدس بزنید کدام قوری چای بیشتری نگه می دارد! فقط باهوش ها می توانند این بازی فکری را حل کنند.

اگر احساس بی حوصلگی می کنید، با انجام معمای قوری چای مغز خود را استراحت دهید. پازل ها و معماها مغز را تمرین می دهند و به توسعه و ایجاد روش های متفاوت و انعطاف پذیرتر تفکر کمک می کنند. برخی از آن‌ها آسان هستند و برخی دشوار، اما همه آن‌ها به مغز شما تمرینی سرگرم کننده و بسیار جذاب برای مغز هستند.

معمای قوری چای

کدام قوری بیشتر چای نگه می دارد؟

در تصویر بالا دو قوری وجود دارد. هر دو ساختار مشابهی دارند، اما یکی بلندتر و کمی لاغرتر است، در حالی که دیگری پهن تر است. اکنون ما از شما می پرسیم کدام قوری چای بیشتری در خود جای می دهد؟ با این حال، به یاد داشته باشید که شما فقط 9 ثانیه برای پاسخ دادن به این معما فرصت دارید.

.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ معما

اگر می گویید قوری سمت راست چای بیشتری نگه می دارد، به شما تبریک می گوییم! شما درست می گویید. ممکن است کوتاه‌تر باشد، اما می‌تواند چای بیشتری در خود نگه دارد، زیرا می‌توان آن را تا لبه‌اش پر کرد. دهانه قوری ها هم سطح هستند. به تصویر زیر دقت کنید:

جواب معمای قوری

اگر به همین پاسخ رسیدید، از بسیاری از مردم باهوش‌تر هستید. معمای قوری چای بسیاری از بینندگان را گیج کرده است، بنابراین اگر نتوانستید آن را حل کنید، احساس بدی نداشته باشید. به تمرین ادامه دهید و در کمترین زمان بهتر خواهید شد.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از معمای قوری چای لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو