پازل تشخیص قاتل: کدام زن مرد را به قتل رسانده است؟

پازل تشخیص قاتل: کدام زن مرد را به قتل رسانده است؟


منبع: خبرنما

7

1402/2/30

16:35


ما از شما می خواهیم تا با استفاده از مهارت های هوشی خود به پلیس در تشخیص قاتل مرد کمک کنید.  به نظر شما کدام زن مرد را کشته است؟

پازل تشخیص قاتل: کدام زن مرد را به قتل رسانده است؟

شنبه خود را با انجام پازل تشخیص قاتل مرد جذاب‌تر کنید! مردی به قتل رسیده و دو زن ادعا می کنند که مرد را کشته است. اما فقط یکی از آنها مرد بیچاره را به قتل رسانده است. آیا می توانید به پلیس کمک کنید تا قاتل واقعی را شناسایی کند؟

آزمون ها و سوالات هوش نیازمند توجه و دقت زیادی به خود سوال و تصویر است. حل این گونه پازل‌ها می تواند، سبب افزایش بیشتر تمرکز در شما شود. همان گونه که جسم به ورزش نیاز دارد، مغز ما نیز نیاز به ورزش دارد. اکنون با انجام پازل تشخیص قاتل مرد مغز خود را به چالش بکشید و کمی سرگرم شوید.

پازل تشخیص قاتل

بیایید نگاهی به تصویر پازل بیندازیم:

قاتل مرد کیست؟

در تصویر شما می توانید یک مرد مرده، دو خانم و یک پلیس را ببینید. یکی از زنان مرد را به قتل رسانده است، با این حال هر دوی آنها ادعا می کنند که قاتل هستند. پلیس کاملا گیچ شده و نمی داند قاتل واقعی کیست. اکنون ما از شما می خواهیم تا با استفاده از مهارت های هوشی خود به پلیس در تشخیص قاتل مرد کمک کنید.  به نظر شما کدام زن مرد را کشته است؟

برای حل پازل تشخیص قاتل 10 ثانیه وقت دارید که از حالا شروع می شود.

.

.

.

.

.

.

.

.

این گونه بازی های فکری روشی آزمایش شده و مطمئن برای بهبود خلق و خو و ایجاد شادابی مورد نیاز به مغز شما هستند. مطالعات ثابت کرده که حل معماها و بازی‌های فکری به طور منظم، تفکر جانبی و توانایی‌های حل مسئله را تا حد زیادی بهبود می‌بخشد. به هر حال زمان شما به پایان رسیده است. آیا موفق شدید قاتل مرد تشخیص دهید؟

پاسخ پازل

پازل ها، معماها و بازی های فکری از گذشته های خیلی دور تا به حال مورد علاقه مردم بوده اند. در حالی که شاید فکر می کنید این‌ها چیزی جز هدر دادن وقت نیستند، از نظر علمی ثابت شده که حل این آزمون ها به صورت منظم می تواند به بهبود مهارت های ذهنی و بینایی شما کمک کند.

به هر حال، اگر موفق شدید قاتل مرد را تشخیص دهید به شما تبریک می گوییم. اما اگر نه، نگران نباشید چون اکنون پاسخ را فاش می کنیم.

پاسخ پازل تشخیص قاتل مرد زن سمت راست است، کسی که دستبند سفیدی در دست دارد. اگر دقت کرده باشید در دستبند او لکه های خون وجود دارد. بنابراین او مرد را به قتل رسانده است.

قاتل مرد

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از پازل تشخیص قاتل لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو