تست بینایی: تنها 1 درصد از مردم می توانند پاندا را در میان گربه ها و سگ ها تشخیص دهند!

تست بینایی: تنها 1 درصد از مردم می توانند پاندا را در میان گربه ها و سگ ها تشخیص دهند!


منبع: خبرنما

3

1402/2/31

10:31


در تصویر بالا شما می توانید سگ ها و گربه های زیادی را ببینید که کنار هم قرار دارند. به هر حال، یک خرس پاندا به خوبی در میان آنها مخفی شده و شما باید آن را در عرض 7 ثانیه پیدا کنید…

تست بینایی: تنها 1 درصد از مردم می توانند پاندا را در میان گربه ها و سگ ها تشخیص دهند!

تست بینایی تشخیص پاندا: آیا چشمان تیزبینی دارید؟ آیا می خواهید دقت بینایی خود را بیازمایید؟ اگر بله، پس این تست بینایی را انجام دهید. چالش خیلی ساده است، شما باید پاندای مخفی در میان سگ ها و گربه ها را تشخیص دهید.

چشمان خود را با تست بینایی تشخیص پاندا محک بزنید. این آزمون برای ارزیابی و بهبود قدرت بینایی شما ساخته شده است. همچنین این تست یک سرگرمی مفید برای ذهن شما نیز محسوب می شود. پس منتظر چه هستید؟ بدون اتلاف بیشتر وقت بیایید شروع کنیم!

تست بینایی تشخیص پاندا

به تصویر زیر نگاه کنید:

پاندا کجاست؟

در تصویر بالا شما می توانید سگ ها و گربه های زیادی را ببینید که کنار هم قرار دارند. به هر حال، یک خرس پاندا به خوبی در میان آنها مخفی شده و شما باید آن را در عرض 7 ثانیه پیدا کنید. ادعا شده تنها 1 درصد از بینندگان می توانند پاندا را در مدت زمان تعیین شده پیدا کنند. آیا فکر می کنید جز یک درصد برتر خواهید بود؟

.

.

.

.

معمای شناخت والدین احمق: باهوش ها بگویند کار کدامیک احمقانه تر است؟

.

.

.

.

پاسخ

اگر تشخیص پاندا برای‌تان دشوار است، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم! در تصویر، می توانید چهره گربه ها، سگ ها و جغدها را ببینید. به هر حال، پاندا را می توان با چشمان درشت و نسبتا غمگین از بقیه حیوانات متمایز کرد. برای سهولت شما، ما پاندا را در تصویر زیر برجسته کرده ایم:

پاندای پنهان در تصویر

در ابتدا، تشخیص پاندا بسیار دشوار است زیرا او به طرز عالی ای بین گربه ها، سگ ها و جغدها پنهان شده است. با این حال، پس از چند ثانیه، از طریق ویژگی های او از جمله گوش، بینی و چشم ها متوجه می شوید که یک پاندا است. این تصویر باعث شده که هزاران بزرگسال در حالی که سعی می کنند تست تشخیص پاندا را حل کنند، سر خود را بخارند.

معمای تصویری دو خواهر: کدام پسر 2 خواهر دارد؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از تست بینایی تشخیص پاندا لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو