تست دقت: آیا می توانید پروانه پنهان شده در میان گل ها را در 7 ثانیه پیدا کنید؟

تست دقت: آیا می توانید پروانه پنهان شده در میان گل ها را در 7 ثانیه پیدا کنید؟


منبع: خبرنما

5

1402/2/31

14:30


جایی در این تصویر یک پروانه به خوبی پنهان شده است. آزمون پروانه مستتر بینندگان را به چالش می کشد تا در عرض 7 ثانیه پروانه را پیدا کنند. آیا می توانید پروانه را پیدا کنید؟

تست دقت: آیا می توانید پروانه پنهان شده در میان گل ها را در 7 ثانیه پیدا کنید؟

آزمون پروانه مستتر: در این تصویر سعی کنید پروانه پنهان در میان گل ها را پیدا کنید. با این حال، ادعا شده است که تنها افرادی با بینایی عالی می توانند پروانه مستتر را در عرض 7 ثانیه پیدا کنند.

تست های بینایی راهی عالی برای آزمایش و بهبود قدرت چشمان ما محسوب می شوند. کارشناسان می گویند با انجام چنین تست هایی می توانید مهارت های بصری خود را به سرعت ارتقا دهید. همچنین شما می توانید این چالش ها را با دوستان یا اعضای خانواده خود امتحان کنید و برای آن‌ها ثابت سازید که چقدر بینایی شما عالی است.

آزمون پروانه مستتر

پروانه را پیدا کنید

تصویر بالا یک پازل بینایی دشوار است که برای بزرگسالان و کودکان طراحی شده است. در تصویر، می توانید باغچه ای پر از گل های رنگارنگ را ببینید که حشراتی روی آن هستند. با این حال، جایی در این تصویر یک پروانه به خوبی پنهان شده است. آزمون پروانه مستتر بینندگان را به چالش می کشد تا در عرض 7 ثانیه پروانه را پیدا کنند. آیا می توانید پروانه را پیدا کنید؟

.

.

آزمون شناسایی دزد واقعی: در 7 ثانیه دزد واقعی را تشخیص دهید!

.

.

.

.

معمای تصویری دو خواهر: کدام پسر 2 خواهر دارد؟

.

.

پاسخ

آیا موفق شدید پروانه را پیدا کنید؟ چون 7 ثانیه شما به پایان رسیده است!

شاید پیدا کردن پروانه خیلی مشکل به نظر برسد، اما اگر به سمت چپ پایین تصویر نگاه کنید، می توانید پروانه مستتر را تشخیص دهید. برای سهولت شما، ما پروانه پنهان را در تصویر زیر برجسته کرده ایم:

پروانه

پروانه بین گل های صورتی و بنفش در سمت چپ پایین تصویر پنهان شده است. ادعا شده است که اگر فقط در 7 ثانیه موفق به شناسایی پروانه پنهان در میان گل های داخل تصویر شوید، می تواند نشانه بینایی عالی شما باشد.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون پروانه مستتر لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو