طرز تهیه شربت شیره خرما با طعم ایده آل

منبع: آرگا

6

1402/3/2

20:42


شما عزیزان می توانید در این بخش با طرز تهیه شربت شیره خرما آشنا شوید. این شربت خواص فوق العاده ای داشته و به سادگی نیز تهیه می شود.

همانطور که می دانید، خرما یک ماده غذایی بسیار ارزشمند با خواص بالایی است که شما می توانید در این بخش با طرز تهیه شربت شیره خرما آشنا شوید و از خواص این نوع شربت عالی بهره مند شوید.

تهیه انواعی از نوشیدنی های درمانی و پر خاصیت در آرگا کار بسیار ساده ای است. شما می توانید در لینک با طرز تهیه شربت شیره انگور و شربت بادام آشنا شوید.

طرز تهیه شربت شیره خرما

مواد اولیه:

  • شیره خرما: ۲ قاشق غذاخوری
  • لیمو ترش: به میزان لازم
  • آب خنک: به میزان لازم

طرز تهیه شربت شیره خرما:

تهیه این شربت بسیار ساده است و شما می توانید تنها در سه گام این شربت پر خاصیت را تهیه کنید. ابتدا باید دو قاشق غذاخوری شیره خرما را به مقداری آب سرد رقیق نمایید.

دستور تهیه شربت شیره خرما

چند دقیقه ای صبر کنید تا شیره به خوبی در آب حل شده و رقیق شود. یک لیموی تازه را از وسط برش داده و آب آن را درون لیوان بچکانید و بعد به خوبی با شربت ترکیب نمایید. حالا می توانید، شربت را تست کنید تا در صورت کم بودن شیره یا لیمو مقداری اضافه نمایید.

طرز تهیه شربت شیره خرما در سه مرحله است که در این بخش مطالعه کردید. این شربت را به سادگی می توانید، تهیه کنید و حتی در فصل های سرد نیز نوش جان نمایید. این شربت خواص فوق العاده خوبی دارد.

شما با همین شیوه حتی می توانید، شربت شیره انگور هم تهیه کنید. این شربت هم فوق العاده خوشمزه می شود. شما می توانید این شربت ها را برای میان وعده نوش جان کنید. همچنین بعد از خوردن غذاهای سرد با نوشیدن این شربت ها می توانید، طبع بدن خود را گرم تر کنید.

مواد شربت شیره خرما

خواص شربت خرما:

این شربت خواص درمانی معجزه آسایی دارد همچنین می تواند برای پیشگیری از بسیاری بیماری ها موثر و مفید باشد. این نوع شربت برای سیستم دفاعی بدن مناسب بوده و یک شربت گیاهی فوق العاده است. مهم ترین املاح موجود در این شربت آهن، کلسیم و فسفر هستند.

از دیگر خواص مهم شیره خرما که می توانید از آن بهره مند شوید، می توان به افزایش قدرت حافظه، تقویت سیستم دفاعی بدن، رفع کم خونی و افزایش انرژی اشاره نمود.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو