طرز تهیه کراستینی بادمجان یک غذای رژیمی و خوشمزه

منبع: آرگا

7

1402/3/3

09:37


برای داشتن یک غذای متنوع کافی است تا پایان این بخش همراه ما باشید. طرز تهیه کراستینی بادمجان را می توانید در این بخش مطالعه کنید.

یک غذای متنوع با بادمجان که می توانید برای وعده های غذایی مختلف تهیه کنید. طرز تهیه کراستینی بادمجان بسیار ساده است و شما می توانید در این بخش با نحوه تهیه این غذای فوق العاده آشنا شوید.

تهیه انواعی از غذاهای خوشمزه با بادمجان کار بسیار ساده ای است. شما می توانید در لینک نیز با طرز تهیه بادمجان حصیری و بادمجان پارمسان آشنا شوید.

طرز تهیه کراستینی بادمجان

مواد اولیه:

  • بادمجان:  عدد
  • فلفل دلمه: ۱/۴ عدد
  • سیب زمینی: ۲ عدد
  • رب: ۱ قاشق مرباخوری
  • پنیر پیتزا: ۱۰۰ گرم
  • پنیر پارمزان: ۱ قاشق مرباخوری
  • نان تست یا فرانسوی: به میزان لازم
  • فلفل سیاه و نمک: به میزان لازم

کراستینی بادمجانی

طرز تهیه کراستینی بادمجان:

اولین گام مرحله آماده سازی این غذا می باشد. بادمجان را پوست کنده و به صورت حلقه ای برش دهید. بادمجان را درون محلول نمک و آب قرار داده تا با این کار تلخی آن را از بین ببرید. حالا بادمجان ها را آبکشی کرده و درون مقداری روغن سرخ کنید. حالا فلفل دلمه ای خرد شده را نیز به بادمجان ها اضافه کرده و زمان دهید تا کمی نرم شوند.

حالا باید مایه این غذا را تهیه کنید. سیب زمینی ها را پوست کنده و به صورتی نگینی برش دهید. سیب زمینی را باید درون مقداری روغن سرخ کنید. در نهایت نیز بادمجان های شده را به سیب زمینی ها اضافه کرده و فلفل دلمه ای های تفت خورده را نیز اضافه کرده و مجدد تفت دهید.

مواد کراستینی بادمجان

شما در این گام بهتر است تا مقداری رب اضافه کرده و تفت داده تا بوی خامی آن از بین برود. شما می توانید در این بخش مقداری فلفل سیاه و نمک اضافه کرده تا مزه بهتری داشته باشد. شما در صورت دلخواه می توانید از مقداری ادویه دلخواه دیگر نیز استفاده کنید.

در این مرحله از طرز تهیه کراستینی بادمجان پنیر پارمزان را اضافه کرده تا باز شود. نان های فرانسوی یا نان های تست را برش زده و مقداری از مواد را روی نان ها بریزید.

مقداری از پنیرها را روی مواد ریخته و نان های تهیه شده را درون فر بگذارید. نیازی نیست تا این نان را زیادی برشته کنید. طعم این غذا بسیار عالی است و شما می توانید به شیوه ای ساده آن را تهیه کنید. این غذای خوشمزه نوعی مینی پیتزا بوده که شما می توانید با مواد مختلف دیگری هم تهیه کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو