16 مدل لباس عروس از قرن گذشته که رد پای زمان از زیبایی‌شان نکاسته است!

منبع: خبرنما

3

1402/3/13

17:34


بدون شک انتخاب لباس عروس ایده‌آل برای هر عروسی سخت ترین کاری است که می‌توانید تصور کنید. قرار است برای بهترین شب زندگی‌تان لباس انتخاب کنید. بنابراین طبیعی است که وسواس به خرج بدهید و سخت بگیرید. تصور کنید چندین دهه قبل که امکانات مثل امروز نبود زنان چطور لباس عروسی‌شان را انتخاب می‌کردند؟ واقعیت […]

16 مدل لباس عروس از قرن گذشته که رد پای زمان از زیبایی‌شان نکاسته است!

بدون شک انتخاب لباس عروس ایده‌آل برای هر عروسی سخت ترین کاری است که می‌توانید تصور کنید. قرار است برای بهترین شب زندگی‌تان لباس انتخاب کنید. بنابراین طبیعی است که وسواس به خرج بدهید و سخت بگیرید. تصور کنید چندین دهه قبل که امکانات مثل امروز نبود زنان چطور لباس عروسی‌شان را انتخاب می‌کردند؟ واقعیت این است که با کمبود امکانات هم بسیاری از این لباس‌ها که بعضا برای یک قرن پیش هستند بسیار زیبا و چشم‌نوازند. با هم در این نوشتار چند لباس عروس بسیار قدیمی و البته از عروس و دامادهای واقعی خواهیم دید. با ما در این سفر زمان همراه باشید!

این عروس و داماد زیبا وقتی با هم ازدواج کرده‌اند که عروس تنها 22 سال و داماد 20 سال سن داشته است. از تصویر و لباس عروس و داماد این طور پیدا است که انگار در قرن بعد ازدواج کرده‌اند.

مدل لباس عروس

عروس و دامادی که در ژوئن 1950 با هم ازدواج کرده بودند

مدل لباس عروس

عروسی متعلق به 93 سال قبل!

مدل لباس عروس

عروس سال 1923. درست یک قرن پیش! فکرش را بکنید! این عروس در آن زمان مدیریت یک مغازه عتیقه فروشی در کالیفرنیای جنوبی را به عهده داشته است.

مدل لباس عروس

عروس و دامادی که در سال 1901 در آلمان با هم ازدواج کرده بودند! خدایا! بیش از یک قرن پیش. از این مدل لباس عروس قدیمی‌تر شاید پیدا نکنید!

مدل لباس عروس

این عروس و داماد در سال 1911 در بلژیک با هم ازدواج کردند. زیبایی لباس عروس را ببیند:

مدل لباس عروس

عروس و دامادی که روز عروسی‌شان کنار ماشین جدیدشان عکس انداخته بودند. از تاریخ این عروسی اطلاعی در دست نیست ولی قدمت به وضوح در تصویر مشخص است!

مدل لباس عروس

عروس و دامادی که در سال 1901 با هم ازدواج کرده بودند. لباس عروسِ ۱۲۲ سال پیش!

مدل لباس عروس

جشن عروسی این زوج در سال 1950 در نیویورک برگزار شده بود….۷۳ سال پیش!

مدل لباس عروس

عروس و دامادی که در سال 1953 با هم ازدواج کرده بودند. سال ها بعد دختر این عروس همین لباس را در جشن عروسی‌اش در سال 1981 دوباره پوشید!

مدل لباس عروس

عروس سال 1946… به جزئیات لباس دقت کنید!

مدل لباس عروس

عروسی از سال 1947…. و لباس عروسی متعلق به ۷۶ سال پیش!

مدل لباس عروس

عروس خانم از سال 1948

مدل لباس عروسِ زیبای سال 1941 را ببنید. زیبا نیست؟

تصویری از عروسی در سال 1946

لباس عروس ابریشمی در سال 1942! زیباست.

هرچند این لباس‌ها قدیمی و کلاسیک به نظر می‌رسند و بعضی از آن‌ها خیلی پر رزق و برق هستند، اما یک واقعیت غیر قابل انکار نیز وجود دارد، و آن این که برخی از این عروس و دامادها حتی زیباتر و شیک‌تر از ستاره های هالیوود به نظر می‌رسند.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو