معرفی ۷ مورد از بهترین هندزفری‌ها برای مکالمه

منبع: روزیاتو

3

1402/3/17

15:02


معرفی ۷ مورد از بهترین هندزفری‌ها برای مکالمه

معرفی ۷ مورد از بهترین هندزفری‌ها برای مکالمه

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

هنگام برقراری تماس‌های تلفنی با هدفون یا هندزفری، هیچ‌چیز به‌اندازه خش‌خش و صدای بی‌کیفیت، آزاردهنده نیست؛ به همین دلیل یکی از مهم‌ترین شاخصه‌هایی که هنگام خرید بهترین هندزفری برای مکالمه باید مدنظر داشته باشید، وضوح بالای پخش صدا در آن است.

باتوجه‌به تنوع بالای هندزفری‌های سیمی و بلوتوثی در بازار، انتخاب بهترین هندزفری سیمی یا بلوتوثی برای مکالمه، کمی دشوار به نظر میرسد؛ برای آسان کردن کار شما، قصد داریم در این مطلب ۷ مورد از بهترین هندزفری‌ها برای مکالمه را معرفی کنیم. اگر شما جزو آن دسته از افراد هستید که در طول روز مکالمات تلفنی بسیاری دارید، توصیه میکنیم به‌هیچ‌عنوان ادامه این مطلب را از دست ندهید. 

۱. JBL Live Pro Plus TWS؛ بهترین هندزفری برای مکالمه با طراحی ارگونومیک

برند JBL برای همه شناخته‌شده است و در دنیای ایرفون‌های بی‌سیم، شرکت تازه‌واردی محسوب نمیشود. بیشتر افراد این برند را با اسپیکرهای باکیفیت آن میشناسند؛ ولی خبر خوب اینکه JBL مدل‌های مختلفی از بهترین هندزفری برای مکالمه را نیز تولید میکند. 

JBL Live Pro Plus TWS یکی از معروف‌ترین هندزفری‌های بی‌سیم این کمپانی آمریکایی محسوب میشود. طراحی ارگونومیک هندزفری JBL Live Pro Plus TWS باعث شده است که با استفاده طولانی‌مدت از این محصول کاربردی، گوش‌ها به‌هیچ‌عنوان اذیت نشوند. این هندزفری کیفیت بالایی در انتقال صدا دارد و میکروفون آن به قابلیت Active Noise Canceling مجهز است.

هندزفری JBL Live Pro Plus TWS این امکان را در اختیار کاربر قرار میدهد که تنظیمات صدا را بر اساس سلیقه خود تغییر داده و بهترین تجربه شنیداری را دریافت کند. این مدل هندزفری بی‌سیم JBL یک کیس شارژ باتری لیتیوم یونی دارد که با یک بار شارژ کامل، میتوانید تا ۲۸ ساعت از این هندزفری استفاده کنید؛ به‌گونه‌ای که ۷ ساعت شارژ از خود ایرفون و ۲۱ ساعت دیگر از کیس شارژ آن تامین میشود. طول عمر بالای باتری این هندزفری، آن را به یکی از اولین انتخاب‌ها هنگام خرید هندزفری تبدیل کرده است.

۲. Beats Fit Pro؛ بهترین هندزفری برای موسیقی و مکالمه تلفنی

کمتر کسی است که نام برند حرفه‌ای و باکیفیت Beats را نشنیده باشد؛ این برند در تولید بهترین هندزفری تک گوش برای مکالمه و انواع هدفون و هندزفری باکیفیت، بسیار موفق عمل کرده است. ایرفون Beats Fit Pro یکی از بهترین مدل‌های هدفون نویز کنسلینگ موجود در بازار بوده و به‌صورت اختصاصی برای ورزش طراحی شده است. این ایرفون به دلیل طراحی خاص آن به‌راحتی در گوش قرار میگیرد.

ایرفون نویز کنسلینگ Beats Fit Pro یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی است که به دنبال خرید بهترین هندزفری برای موسیقی و مکالمه هستند. ایرفون Fit Pro تا ۶ ساعت زمان پخش دارد و با کیس شارژر تا ۱۸ ساعت بیشتر شارژ می‌شود.

معرفی 7 مورد از بهترین هندزفری‌ها برای مکالمه

۳. JBL Quantum 50؛ بهترین هندزفری سیمی برای مکالمه و گیمینگ

هندزفری JBL Quantum 50، یکی دیگر از بهترین هندزفری‌های برند مطرح JBL محسوب می‌شود. هندزفری کوانتوم ۵۰ یک میکروفون داخلی دارد که در نزدیکی دهان قرار گرفته و انتقال صدا را با بالاترین وضوح، ممکن می‌سازد. با استفاده از کنترلر درون‌خطی هندزفری کوانتوم ۵۰ از JBL، به‌راحتی می‌توانید صدا را تنظیم کنید، میکروفون را به حالت بی‌صدا درآورید و به مدیریت تماس‌ها و پخش موسیقی بپردازید.

ساختار سیلیکونی این هندزفری، با استفاده طولانی‌مدت در مکالمات تلفنی یا جلسات بازی طولانی سازگار است. اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که همچنان هندزفری‌های سیمی را ترجیح می‌دهید، در خرید JBL Quantum 50 به عنوان بهترین هندزفری سیمی برای مکالمه تردید نکنید. قیمت هندزفری بلوتوثی و سیمی از برند JBL نسبت به سایر برندهای میان‌رده کمی بیشتر است؛ بااین‌حال کیفیتی که محصولات این برند دارند، دلیل قانع‌کننده‌ای برای این قیمت‌گذاری محسوب می‌شود.

 ۴. Beats Flex؛ بهترین هندزفری گردنی برای مکالمه و گوش کردن به موسیقی

هدفون Beats Flex محصولی جدید از برند محبوب Beats by Dre است که قصد داریم به‌عنوان بهترین هندزفری گردنی برای مکالمه آن را معرفی کنیم. این ایرفون در دسته ایرفون‌های گردنی قرار دارد و به دلیل وزن سبک و راحتی استفاده، برای ورزشکاران نیز گزینه مناسبی است. هدفون Beats Flex یک میکروفون داخلی باکیفیت دارد که با آن می‌توانید به تماس‌های خود پاسخ داده و با بهترین کیفیت صدا مکالمه داشته باشید.

میکروفون این هندزفری به سیستم کاهش صدای باد (Wind Noise Reduction) نیز مجهز است که با تشخیص و تفکیک صداهای اضافی مانند صدای باد یا محیط، صدای کاربر را به‌صورت کاملا شفاف برای مخاطب ارسال می‌کند.

 ۵. Sony WH-1000XM4؛ تولید‌کننده بهترین هندزفری گردنی برای مکالمه و هدفون‌های حرفه‌ای برای موسیقی

هدفون WH-1000XM4 از برند شناخته‌شده Sony، یک هدفون حرفه‌ای بی‌سیم برای کسانی است که در طول روز علاوه‌بر مکالمات تلفنی، دائما به موسیقی گوش میکنند. این هدفون‌ها دارای کیفیت صدای استودیویی و میکروفون با کاهش نویز هستند. علاوه‌بر این، هدفون Sony WH-1000XM4 به فناوری حذف صدای محیطی (Noise Cancellation) مجهز بوده و با فناوری تشخیص صدای هوشمند، به بهینه‌سازی کیفیت صدا در محیط‌های مختلف کمک میکند. هدفون WH-1000XM4 از برند سونی از طریق بلوتوث به‌صورت بی‌سیم به دستگاه‌های مختلف وصل میشود. باتری این هدفون عمر طولانی تا ۳۰ ساعت دارد و در سفرهای طولانی نیز شارژ کافی خواهد داشت.

 

معرفی 7 مورد از بهترین هندزفری‌ها برای مکالمه

 ۶. JBL Free X؛ بهترین هندزفری بلوتوث برای مکالمه با قیمت مناسب

مهم نیست قصد خرید بهترین هندزفری بلوتوث برای مکالمه را دارید یا بهترین هندزفری برای موسیقی؛ در هر صورت برند JBL یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما خواهد بود. هدفون JBL Free X در واقع نسل دوم از سری JBL Free است که از طریق بلوتوث و به‌صورت بی‌سیم به دستگاه وصل میشود.

هدفون JBL Free X از نوع هدفون توگوشی است که با طراحی کوچک و جمع‌وجور در گوش قرار میگیرد. طراحی ارگونومی این محصول نیز باعث شده است که به‌هیچ‌عنوان از گوش خارج نشود. روی هدفون JBL Free X یک دکمه برای تنظیم صدا، کنترل موزیک و پاسخ به تماس‌ها وجود دارد. کیفیت انتقال صدا در این هدفون بسیار بالا بوده و میکروفون آن به قابلیت کاهش نویز مجهز است. علاوه‌بر این، هدفون JBL Free X قابلیت ۴ ساعت پخش موسیقی دارد و با قرار گرفتن در کیس شارژر، باتری آن شارژ خواهد شد.

۷. Sennheiser Momentum 4 Wireless؛ حرفه‌ای‌ترین هندزفری برای مکالمه و گوش کردن موزیک

کمپانی Sennheiser حرفه‌ای‌ترین انواع هندزفری و هدفون را تولید می‌کند. هدفون بی‌سیم Sennheiser Momentum 4 Wireless صدای شفاف و گرمی را ارائه کرده که امضای تجاری برند Sennheiser است. این هدفون به قابلیت «کنترل هوشمند» مجهز بوده که تنظیم فرکانس را در فضایی سه‌بعدی‌مانند فراهم می‌کند. این هدفون به‌راحتی به‌‌صورت بی‌سیم از طریق بلوتوث به گوشی متصل شده و امکان برقراری تماس با بهترین کیفیت انتقال صدا را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

بهترین هندزفری و هدفون برای مکالمه را از تهران اسپیکر بخرید

در این مطلب ۷ مورد از هندزفری‌ها و هدفون‌های حرفه‌ای را به‌عنوان بهترین هندزفری برای مکالمه معرفی کردیم. نکته‌ای که حتما باید به آن توجه داشته باشید، این است که هر کدام از این هندزفری‌ها و هدفون‌ها، قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاص خود را دارند؛ بنابراین توصیه میکنیم خرید خود را از یک مرکز معتبر انجام دهید و از مشاوره افراد متخصص در این زمینه کمک بگیرید.

تهران اسپیکر یکی از بهترین فروشگاه‌ها برای خرید انواع هندزفری، هدفون و هدست است؛ با مراجعه به سایت این مجموعه با آدرس tehranspeaker.com میتوانید مشخصات محصولات مختلف را بررسی کنید و با مقایسه محصولات متنوع، بهترین هندزفری برای موسیقی و تماس‌های تلفنی را تهیه کنید. همه محصولات تهران اسپیکر، با ضمانت اصالت کالا عرضه می‌شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو