نگاهی به کلیسای سنت استفان وین جذابیت های آن برای توریست ها

نگاهی به کلیسای سنت استفان وین جذابیت های آن برای توریست ها


منبع: آرگا

4

1402/3/18

11:40


کلیسای سنت استفان وین یک بنای تاریخی و سازه ارزشمند بوده که در جنگ های جهانی آسیب های زیادی دیده و امروزه یک جاذبه گردشگری است.

وین یکی از شهرهای توریستی و زیبا در کشور اتریش بوده که شما در این بخش با کلیسای سنت استفان وین آشنا می شوید. این کلیسا بنایی است که متعلق به قرن ۱۲ بوده و اهمیت باستانی زیادی دارد.

مجموعه آثار سنت استفان

معرفی کلیسای سنت استفان وین:

قدم زدن در بخش های مختلفی از این کلیسا می تواند برای شما جذابیت زیادی داشته باشد. کافه های دنجی که در اطراف این بنا قرار دارند، توجه شما را جلب می کند. اگر عاشق معماری های باستانی هستید حتما باید از این بنا دیدن کنید. این بنا یکی از مکان های دیدنی اتریش است.

آشنایی با سنت استفان

این بنای تاریخی یک بنا با سبک گوتیکی بوده و در سفر به این شهر می توانید از زیبایی این بنا دیدن کنید. این کلیسا یک بنای مشهوری است که از دید گردشگران زیادی مورد توجه می باشد. قدمت ساخت این بنا به سال ۱۱۴۷ باز می گردد و به عنوان کلیسای مادر کاتولیک شاخته می شود و جایگاه بزرگی دارد.

معماری سنت استفان

ویژگی های کلیسا:

این کلیسای مشهور ۱۰۷ متر طول داشته و عرض آن نیز ۳۶ متر می باشد. ارتفاع این برج  ۱۳۶ متر بوده و یکی از عظیم ترین کلیساهای اروپا است. در جنگ های متعدد این بنا جان سالم به در برده و امروزه نیز به عنوان نماد آزادی تلقی می شود. این کلیسا دارای معماری برجسته ای بوده و ویژگی های ارزشمندی به خود اختصاص داده است.

معرفی کلیسای سنت استفان

اولین ساختمان کلیسای سنت استفان وین ساختمان رومانسک بود که بعد از یک آتش سوزی بزرگ از بین رفت. ساخت و ساز این بنا نیز به سبک گوتیکی از سال ۱۴ آغاز شد که در جنگ های متعدد نیز آسیب پذیر بود. بعد از بازسازی این بنا شاهد کاشی کاری های لوزی شکل در این بنا هستید که الگویی زیبا در آن محسوب می شوند. شما در سفر به اتریش می توانید از دیدنی های این بنا بازدید کنید.

معماری کلبسا:

اغلب ویژگی های گردشگری و معماری اینگونه بناها هستند که توجه گردشگران را جلب می کند. این بنا سازه ای با معماری شگفت انگیز بوده که با استفاده از سنگ های تیره رنگ و کاشی کاری های فوق العاده ساخته شده است. یکی از بخش های جدیدی که در دوران رنسانس در این بنا ساخته شد، تاج این سازه است که مشاهده می کنید.

آثار سنت استفان

یکی از بزرگ ترین بخش های این سازه را می توان، ناقوس پومرین محسوب می شود. این ناقوس را می توان یکی از بزرگ ترین سازه ها دانست. جالب است بدانید که این ناقوس داز یک توپ جنگی در سال ۱۶۳۸ بنا شد. این ناقوس یکی از دیدنی های وین می باشد که از آن بازدید می کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو