دیدنی های هالشتات و آشنایی بیشتر با این منطقه

دیدنی های هالشتات و آشنایی بیشتر با این منطقه


منبع: آرگا

106

1398/12/21

22:36


یکی از دهکده های توریستی و پر جاذبه در اتریش دهکده هالشتات است دیدنی های این دهکده و منطقه بسیار جذاب هستند طبیعت ناب، دره های عمیق و سبزه زارها از زیبایی های این مناطق محسوب می شوند. خیلی از گردشگران در سفر خود به اتریش از این منطقه دیدن می کنند در ادامه بیشتر با زیبایی های این منطقه دست نخورده آشنا می شوید.

دیدنی های هالشتات و آشنایی بیشتر با این منطقه

اتریش از جمله کشورهای پر جاذبه در قاره اروپا است این منطقه دارای جاذبه های بسیار تماشایی است و از جمله مهم ترین جاذبه های آن می توان به منطقه هالشتات اشاره کرد این منطقه دارای جاذبه های طبیعی و سرسبزی است. از زیبایی های این منطقه می توان به دره های عمیق، طبیعت بکر و ناب، کوه های سر به فلک کشیده، مراتع سرسبز و خانه های سنتی اشاره کرد معماری که در این خانه ها به چشم می خورد اغلب تاریخی و سنتی هستند و از جذابیت زیادی برای گردشگران برخوردار می باشند.

خیلی از ما اتریش را مهد موسیقی می دانیم اما این کشور با وجود اهمیت فرهنگی خود دارای بناهیا تاریخی و معماری های شکوهمندی است که از سبک گوتیک برخوردار می باشند یکی از مهم ترین جاذبه های طبیعی در این کشور نیز منطقه هالشتات است که در این بخش با آن آشنا می شوید. دریاچه هالشتات که با همین نام نامگذاری شده است و در همین منطقه قرار دارد از چشم اندازهای زیبایی برخوردار است این شهر قدمتی بسیار طولانی دارد و متعلق به ۷۰۰۰ سال پیش است معادن نمکی که در این منطقه واقع شده اند اهمیت تجاری و صنعتی آن را افزایش داده اند این منطقه به دلیل پیشرفت های اقتصادی که داشته است ساکنان زیادی را در خود جای داده است و یکی از مناطق قدیمی مسکونی در اتریش و اروپا به شمار می آید.

دیدنی های هالشتات در اتریش:

هالشتات از کوهستان های نمک عظیم برخوردار است که که موجب رشد اقتصادی در این منطقه شده است از سوی دیگر جذابیت های گردشگری که در این منطقه وجود دارد موجب جذب گردشگران زیادی می شود و این امر به خودی خود در رشد اقتصادی تاثیرگذار است. گشت و گزار در این مناطق بسیار جذاب و دوست داشتنی است و شما را با مناطقی دیگر از اتریش آشنا خواهد کرد این منطقه دارای امکانات تفریحی نیز می باشد که در فصل  های گرم از سال دارای اهمیت بیشتری است. با وجود این امکانات تفریحی در فصل های گرم گردشگران می توانند از لذت قایق سواری و تفریحات آبی در دریاچه ها لذت ببرید. با این وجود جاذبه های این منطقه تنها به این موارد ختم نمی شود و می توانید در ادامه از جاذبه ها و چشم اندازهای بیشتری را مشاهده کنید.

میدان بازار هالشتات:

این میدان بازار یکی از دیدنی های هالشتات است و منطقه ای برای گشت و گزار گردشگران  می باشد مجسمه ای از تثلیث که در میدان این بازار واقع شده است توجه خیلی از گردشگران را به خود جلب می کند. خیلی از گردشگرانی که به این دهکده سفر می کنند بع از گشت و گزار در اطراف این میدان به سراغ فروشگاه ها، رستوران ها و کافه ها می روند خیلی از هتل هایی که در اطراف این میدان واقع شده اند محلی برای جذب توریست ها هستند و با امکانات مناسبی که برای گردشگران ارائه می دهند محلی برای اسکان و اقامت  آن ها خواهد بود. شما گردشگران عزیز با سفر به این منطقه می توانید انرژی خود را تجدید کنید و نهایت لذت را از این مناطق ببرید.

جاذبه های هالشتات

پل هوایی داخشتاین:

این پل یکی از جاذبه های مهیج و یکی دیگر از دیدنی های هالشتات است که در بالاترین نقطه از پیست اسکی داخشتاین قرار گرفته است این پل از سازه های مدرنی است که در ارتفاع ۲۷۰۰ متری از سطح دریا قرار دارد آب و هوای مطبوعی و پاکی که در این مناطق وجود دارد موجب جذب توریست می شود. شما با سفر به این جاذبه توریستی می تواند یکی از مهم ترین و زیباترین مکان های دیدنی اتریش را از نزدیک مشاهده کنید جالب است بدانید که کف این پل از شیشه ساخته شده است و از جمله مهم ترین پل های معلق در دنیا شناخته می شود.

دیدنی های هالشتات

دریاچه هالشتات:

خیلی از گردشگران در نقاط مختلف دنیا جاذبه هایی همچون دریاچه ها را دوست دارند در اتریش و منطقه هال اشتالت نیز دریاچه از جاذبه های مهم و دوست داشتنی است که می توانید از آن دیدن کنید. در طی سال های گذشته این دریاچه از اهمیت بالایی برخوردار بوده است و نقش مهمی در پل های ارتباطی میان اوبرتون و سالرزکامرگوت داشته است این دریاچه حاوی نمک بوده است و برای اینکه نمک موجود در آن منتقل شود از مسیر ارتباطی هالشتات بوده است. در حال حاضر بازدیدکنندگان زیادی از این مناطق و دریاچه دیدن می کنند قایق سواری و شنا کردن نیز از تفریحاتی است که در این دهکده می توانید از آن ها بازدید کنید.

زیبایی های هالشتات

خانه چارنل:

یکی دیگر از دیدنی های هالشتات خانه چارنل است طبق رسم های کهن و دیرینه ای که در این دهکده وجود دارد بعد از ۱۵ سال که از دفن اجساد می گذرد جمجمه ها و استخوان های آن ها را از میان گورها بیرون کشیده و آن ها را به عنوان موارد تزئینی بر روی شاخه های درختان آویزان می کردند. بسیاری از جمجمه ها تزئین و رنگ آمیزی می شده اند با این وجود مجموعه ای ز۱۲۰۰ جمجمه که متعلق به قرن های ۱۲ میلادی است در اینجا شده می شود. ۶۱۰ مجموعه از این جمجمه های با وجود رنگ آمیزی ها و نقاشی های جالب به ثبت رسیده اند.

چشم انداز هالشتات

خیلی از گردشگرانی که به هالشتات سفر می کنند به سراغ جاذبه های تاریخی و فرهنگی نیز می روند جاذبه هایی همچون موزه هالشتالت که در سال ۱۸۸۸ ساخته شده است دارای مجموعه ای از آثار مصنوعی و باستانی است که در معرض دید قرار می گیرد و توجه خیلی ها را به خود جلب می کنند. گردشگران با بازدید از این موزه ها تاریخچه کهن و سازه های عصر سنگ را مشاهده خواهند کرد بسیاری از مصنوعات باستانی معادن نمک نیز بسیار دیدنی و جذاب می باشند و یکی دیگر از دیدنی های این منطقه هستند.

شما گردشگران و علاقه مندان در این بخش با جاذبه های زیبایی از هالشتات آشنا شدید و در سفر خود به این منطقه زیبا از اتریش می توانید تجربه های بی نظیر و خاطره انگیزی را به دست آورید همچنین بازدید از معادن نمک از جذابیت بیشتری برای گردشگران برخوردار می باشد این معادت نمک به لحاظ اقتصادی از اهمیت بالایی برخوردار می باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو