معرفی بهترین هدفون ها و هندزفری های نویز کنسلینگ موجود در بازار

منبع: روزیاتو

4

1402/3/23

13:12


معرفی بهترین هدفون ها و هندزفری های نویز کنسلینگ موجود در بازار

معرفی بهترین هدفون ها و هندزفری های نویز کنسلینگ موجود در بازار

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مطمئنا بارها برای شما هم پیش آمده است که میخواستید صداهای مزاحم محیط اطراف خود را ساکت کنید و از بودن در محیطی آرام لذت ببرید. به لطف قابلیت نویز کنسلینگ (Noise Cancelling) یا همان حذف صدا در برخی از هندزفری‌ها، کار شما برای فراهم کردن محیطی آرام آسان‌تر شده است. به دلیل محبوبیت بالای مدل‌های مختلف هندزفری نویز کنسلینگ در سال‌های اخیر، قصد داریم در ادامه بهترین هدفون نویز کنسلینگ موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.

اگر قصد خرید هدفون نویز کنسلینگ دارید، پیش از هرگونه اقدام توصیه میکنیم مطلب پیش‌رو را با دقت بخوانید. در معرفی محصولات این مقاله، بازه متفاوتی از قیمت هدفون نویز کنسلینگ را در نظر گرفته‌ایم تا با هر بودجه‌ای بتوانید ایرباد نویز کنسلینگ دلخواه خود را خریداری کنید.

Sennheiser Momentum 4 Wireless؛ در دنیای موسیقی غرق شوید!

به‌عنوان اولین مورد در لیست معرفی بهترین هدفون نویز کنسلینگ، هدفون Sennheiser Momentum 4 Wireless را به شما معرفی میکنیم. اگر دنبال‌کننده محصولات صوتی به‌روز باشید، مطمئنا با برند آلمانی Sennheiser آشنایی دارید. این شرکت آلمانی، تولیدکننده باکیفیت‌ترین محصولات صوتی از جمله هدفون و هندزفری نویز کنسلینگ، میکروفون و هدست‌های تخصصی است.

هدفون Sennheiser Momentum 4 Wireless یکی از بهترین محصولات این کمپانی است که به قابلیت نویز کنسلینگ مجهز بوده و با حذف صداهای مزاحم در محیط اطراف، شما را غرق در موسیقی خواهد کرد. همچنین، به لطف این قابلیت، صداها در تماس‌های تلفنی با بیشترین شفافیت منتقل میشود. وزن سبک، طراحی تاشو و بالشتک‌های گوش از جنس فوم حافظه‌دار، در کنار عمر طولانی باتری تا ۶۰ ساعت، استفاده طولانی‌مدت از این هدفون را بسیار لذت‌بخش کرده است.

Bose QuietComfort Earbuds II؛ بهترین هدفون نویز کنسلینگ در جهان!

دومین موردی که در لیست بهترین هدفون‌ها‌ی نویز کنسلینگ به آن اشاره می‌کنیم، ایرباد نویز کنسلینگ Bose QuietComfort Earbuds II است. عده‌ای این ایرباد نویز کنسلینگ را بهترین هدفون نویز کنسلینگ در جهان میدانند! در هدفون Bose QuietComfort Earbuds II از فناوری جدیدی به نام CustomTune استفاده شده است که قابلیت ANC یا همان Active Noise Cancellation را بسیار موثرتر می‌کند.

با هر بار گذاشتن ایرفون‌ها در گوش، به مدت کمتر از ۱ ثانیه، صدایی از آن‌ها پخش می‌شود؛ سپس میکروفون‌های تعبیه‌شده در ایرفون‌ها، انعکاس‌های آکوستیک آن صدا را متناسب با شکل و اندازه گوش هر کاربر دریافت کرده و عملکرد کلی پخش صدا از هدفون را متناسب با شکل و ابعاد گوش او تنظیم میکند. با در نظر گرفتن این ویژگی‌ها میتوان گفت اگر قصد خرید هدفون وایرلس با قابلیت نویز کنسلینگ را دارید، Bose QuietComfort Earbuds II قطعا یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شما خواهد بود.

بهترین هدفون ها و هندزفری های نویز کنسلینگ

Bose QuietComfort 45؛ اوج فناوری ANC در میان محصولات کمپانی Bose

هدفون باکیفیت و خوش‌ساخت Bose QuietComfort 45 یکی از هدفون‌هایی است که با اطمینان به‌عنوان بهترین هدفون نویز کنسلینگ به شما معرفی میکنیم. کمپانی بوز رسیدن به قابلیت ANC در هدفون‌های این برند را نتیجه سال‌ها پژوهش میداند و ادعا میکند که این قابلیت در هدفون QC45 به بیشترین حد ممکن رسیده است! کمپانی بوز با قرار دادن میکروفون‌های فوق‌العاده باکیفیت خارج از کاپ هدفون، فرکانس معکوس با سروصدای اضافه محیط را ارسال کرده و سکوت دل‌چسبی را برای گوش کردن به موسیقی برای کاربر فراهم کرده است.

این هدفون توانایی نگهداری شارژ به مدت ۲۴ ساعت با روشن بودن قابلیت نویز کنسلینگ را دارد و با داشتن ۱۵ دقیقه شارژ، تا ۳ ساعت امکان استفاده از هدفون را در اختیار کاربر قرار میدهد. با این تفاسیر اگر قصد خرید هندزفری مجهز به قابلیت نویز کنسلینگ را دارید، هدفون Bose QuietComfort 45 گزینه مناسبی به نظر میرسد.

 Nothing Ear 1؛ هندزفری نویز کنسلینگ ارزان ولی با کیفیت فوق‌العاده

شعار کمپانی Nothing، تولید محصولاتی است که در گذشته وجود نداشته‌اند! در راستای همین شعار، قصد داریم یک هندزفری نویز کنسلینگ ارزان از برند Nothing را به شما معرفی کنیم که چیزی از سایر نمونه‌های بهترین هدفون نویز کنسلینگ کم ندارد. قابلیت نویز کنسلینگ در هدفون Nothing Ear 1 دو حالت دارد: حالت Light Mode برای فضاهایی که در آن‌ها سروصدای کمی شنیده میشود و حالت Maximum Mode برای فضاهایی با نویز بسیار بالا مانند هواپیما، قطار و مکان‌های عمومی پرازدحام.

علاوه‌بر این، برای شنیدن صدای محیط یا صحبت کردن با یک شخص، میتوانید حالت Transparency را فعال کنید تا صداها را با وضوح بیشتری بشنوید. قیمت هدفون نویز کنسلینگ Nothing Ear 1 نسبت به نمونه‌های مشابه موجود در بازار مناسب‌تر است؛ بنابراین اگر دنبال گزینه‌ای برای خرید هدفون نویز کنسلینگ اقتصادی هستید، این مورد را به شما پیشنهاد میکنیم. 

JBL Tour Pro Plus TWS؛‌ بهترین هندزفری نویز کنسلینگ برای طرفداران محصولات بادوام

برند JBL برای اکثر افرادی که محصولات صوتی را دنبال میکنند، شناخته‌شده است و نیاز به تعریف ندارد. ایرفون JBL Tour Pro Plus TWS به‌عنوان نمونه‌ای از بهترین هدفون نویز کنسلینگ موجود در بازار بوده که در کاهش صدای اضافه محیط عملکرد بسیار خوبی از خود نشان میدهد. با داشتن قابلیت نویز کنسلینگ فعال و طراحی ارگونومیک، به‌راحتی میتوانید با صدای بلند به موسیقی دلخواه خود گوش کنید، بدون این که اطرافیان صدای آن را بشنوند.

به دلیل کیفیت بالای پخش صدا، هدفون JBL Tour Pro Plus TWS یک نمونه کامل هندزفری نویز کنسلینگ برای مطالعه، ورزش و پیاده‌روی نیز محسوب میشود. علاوه‌بر این، به دلیل پشتیبانی از قابلیت Smart Ambient، به‌راحتی میتوانید با لمس یک دکمه صدای اشخاص یا محیط اطراف خود را به وضوح بشنوید. خرید ایرباد نویز کنسلینگ JBL Tour Pro Plus TWS را به افرادی که به‌دنبال دوام و کیفیت بالای هندزفری نویز کنسلینگ هستند، پیشنهاد میکنیم.

بهترین هدفون ها و هندزفری های نویز کنسلینگ

Beats Fit Pro؛ بهترین هندزفری نویز کنسلینگ برای ورزشکاران

ایرفون Beats Fit Pro را به‌عنوان آخرین مورد در لیست بهترین هندزفری نویز کنسلینگ بررسی خواهیم کرد. این هدفون که محصول کمپانی سرشناس Beats است، به‌طوراختصاصی برای ورزش طراحی شده و از قابلیت نویز کنسلینگ پشتیبانی میکند. با فعال کردن حالت Noise Cancelling در این هدفون، صدای محیط اطراف به میزان قابل‌توجهی کاهش پیدا میکند و به‌راحتی میتوانید از شنیدن موسیقی دلخواه خود لذت ببرید.

با فعال بودن قابلیت نویز کنسلینگ، باتری این دستگاه تا ۶ ساعت شارژ کامل دارد و با استفاده از کیس هدفون میتوانید ۱۸ ساعت دیگر نیز این هدفون را شارژ کنید. با غیرفعال کردن قابلیت ANC، هدفون تا ۷ ساعت شارژ خواهد بود. قیمت هدفون نویز کنسلینگ Beats، نسبت به نمونه‌هایی با امکانات مشابه کمی بیشتر است؛ بااین‌حال، کیفیت بالا و طراحی منحصربه‌فرد این هندزفری نویز کنسلینگ، قیمت بالای آن را توجیه می‌کند.

با خرید هدفون نویز کنسلینگ از تهران اسپیکر از شر صداهای مزاحم خلاص شوید

در این مطلب چند نمونه از بهترین هدفون‌های نویز کنسلینگ از برندهای مختلف را به شما معرفی کردیم. نکته‌ای که هنگام خرید بهترین هدفون نویز کنسلینگ باید به آن توجه داشته باشید، اصل بودن محصول است. بسیاری از فروشگاه‌ها محصولات فیک را با قیمت هدفون نویز کنسلینگ اورجینال می‌فروشند. برای اطمینان خاطر می‌توانید سری به فروشگاه اینترنتی تهران اسپیکر به آدرس tehranspeaker.com بزنید و جدیدترین مدل‌های هدفون و هندزفری نویز کنسلینگ را مشاهده کنید. 

در این فروشگاه امکان بررسی قیمت هدفون نویز کنسلینگ و مقایسه مشخصات محصولات مختلف فراهم شده است. بعد از مشاهده محصولات و اضافه کردن محصول دلخواه به سبد خرید، خرید هدفون نویز کنسلینگ را نهایی کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو