آزمون بینایی: آیا می توانید در 8 ثانیه چهره مخفی شده در این تصویر سیاه و سفید را پیدا کنید؟

آزمون بینایی: آیا می توانید در 8 ثانیه چهره مخفی شده در این تصویر سیاه و سفید را پیدا کنید؟


منبع: خبرنما

3

1402/3/24

19:38


آزمون بینایی چهره پنهان، یک روش تحقیقاتی است که در علوم روانشناختی و اعصاب مورد استفاده قرار می‌گیرد. این آزمون با هدف بررسی و ارزیابی توانایی افراد در تشخیص و تمایز چهره‌هایی که در شرایط مختلف، مثلا با تغییرات در نور، زاویه دید و… پنهان شده اند، انجام می‌شود…

آزمون بینایی: آیا می توانید در 8 ثانیه چهره مخفی شده در این تصویر سیاه و سفید را پیدا کنید؟

آزمون بینایی چهره پنهان، یک روش تحقیقاتی است که در علوم روانشناختی و اعصاب مورد استفاده قرار می‌گیرد. این آزمون با هدف بررسی و ارزیابی توانایی افراد در تشخیص و تمایز چهره‌هایی که در شرایط مختلف، مثلا با تغییرات در نور، زاویه دید و… پنهان شده اند، انجام می‌شود. در این آزمون، شرکت‌کنندگان توانایی‌های بینایی چهره خود را نشان می‌دهند. آزمون بینایی چهره پنهان یک ابزار کاربردی در تحقیقات مربوط به شناخت چهره و همچنین در زمینه‌هایی از جمله روانشناسی جنایی و امنیتی استفاده می‌شود.

برای حل این تست بینایی شما فقط 8 ثانیه فرصت دارید، پس حواس تان به زمان باشد.

آزمون بینایی چهره پنهان در تصویر سیاه و سفید

به تصویر زیر نگاه کنید:

آزمون بینایی

تصویر بالا یک گاو را نشان می دهد که در یک مزرعه قرار دارد. جایی در عکس یک چهره پنهان وجود دارد و شما باید آن را پیدا کنید. با این حال شما فقط 8 ثانیه فرصت خواهید داشت تا آزمون بینایی چهره پنهان را حل کنید. بنابراین، حتی یک ثانیه را هدر ندهید و بلافاصله شروع کنید.

ما به شما ایمان داریم و می دانیم که شما می توانید این کار را انجام دهید. وقتی 8 ثانیه شما تمام شد، فقط به پایین صفحه بروید و جواب را ببینید.

.

.

.

.

.

.

جواب آزمون بینایی

اینم خانم پنهان:

آزمون بینایی

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون بینایی چهره پنهان لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو