ارزیابی بینایی: آیا می توانید پاندای پنهان را پیدا کنید؟

ارزیابی بینایی: آیا می توانید پاندای پنهان را پیدا کنید؟


منبع: خبرنما

6

1402/3/29

14:33


این خطای دید راهی عالی برای ارزیابی بینایی شما است. چالش بسیار ساده است، شما باید پاندای پنهان در تصویر را پیدا کنید. بارها شنیده اید که خطای دید تصویری است که ذهن شما را به چالش می کشد. در واقع از دیدن یک تصویر در حالی گیج می شوید که به چشمان خود ایمان […]

ارزیابی بینایی: آیا می توانید پاندای پنهان را پیدا کنید؟

این خطای دید راهی عالی برای ارزیابی بینایی شما است. چالش بسیار ساده است، شما باید پاندای پنهان در تصویر را پیدا کنید.

بارها شنیده اید که خطای دید تصویری است که ذهن شما را به چالش می کشد. در واقع از دیدن یک تصویر در حالی گیج می شوید که به چشمان خود ایمان دارید. اما انگار فراموش کرده اید که مغز انسان عادی می تواند به اشیا یا تصاویر به گونه ای متفاوت نگاه کند. می تواند از هر زاویه ای برداشت متفاوتی داشته باشد. یکی از فواید این تصاویر هوشمندانه ارزیابی بینایی شما است.

آیا آماده اید تا بینایی خود را به چالش بکشید؟

ارزیابی بینایی با یافتن پاندای پنهان

به تصویر زیر نگاه کنید. آیا می توانید پاندا را در 11 ثانیه پیدا کنید؟ این خطای دید فرصت عالی برای ارزیابی بینایی شما است.

پاندا را پیدا کنید

زمان شما از حالا شروع می شود.

.

.

.

سرنخ: به دنبال گوش های پاندا باشید.

.

.

.

جواب

آیا موفق شدید پاندا را پیدا کنید؟ چون زمان به پایان رسیده است.

اگر موفق شدید، به شما تبریک می گوییم. اما اگر تا هنوز به دنبال پاندا هستید، برای دیدن جواب به تصویر زیر نگاه کنید:

پاندای مخفی

خطای دید همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کند. بنابراین به ما بگویید، آیا موفق شدید پاندا را در محدودیت زمانی پیدا کنید؟

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از این آزمون ارزیابی بینایی لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو