چگونه بهترین لباس مجلسی را انتخاب کنیم؛ نکات خرید لباس مجلسی در مه پوش

منبع: خبرنما

3

1402/3/31

15:00


آیا نکات خرید لباس مجلسی رو میدونی؟ آیا میدونستی میتونی از بعضی فروشگاه ها لباس های خودت رو به صورت قسطی تهیه کنی؟ لباس مجلسی مناسب باعث درخشش بانوان در مهمانی های شب می شود. با این وجود، انتخاب یک لباس مناسب و زیبا کار چندان آسانی نخواهد بود. اگر قصد خرید لباس مجلسی به صورت اینترنتی را دارید، بهتر است تا انتها همراه ما باشید تا بهترین روش برای خرید و انتخاب لباس مجلسی را با یکدیگر بررسی کنیم.

چگونه بهترین لباس مجلسی را انتخاب کنیم؛ نکات خرید لباس مجلسی در مه پوش

آیا نکات خرید لباس مجلسی رو میدونی؟ آیا میدونستی میتونی از بعضی فروشگاه ها لباس های خودت رو به صورت قسطی تهیه کنی؟ لباس مجلسی مناسب باعث درخشش بانوان در مهمانی های شب می شود. با این وجود، انتخاب یک لباس مناسب و زیبا کار چندان آسانی نخواهد بود. اگر قصد خرید لباس مجلسی به صورت اینترنتی را دارید، بهتر است تا انتها همراه ما باشید تا بهترین روش برای خرید و انتخاب لباس مجلسی را با یکدیگر بررسی کنیم.

آشنایی با نکات مهم هنگام خرید لباس مجلسی

به نقل از سایت مه پوش، اگر می خواهید لباس مجلسی زیبا، شیک و خوش دوختی بخرید، باید به نکات مختلفی ازجمله فرم بدن، رنگ، جنس پارچه و قیمت توجه کنید. در ادامه، برخی از نکات مهم هنگام خرید یک لباس مجلسی مناسب آورده شده اند.

فرم بدن؛ اولین معیار در انتخاب

یکی از مواردی که هنگام خرید لباس مجلسی باید مدنظر قرار گیرد، فرم بدن است. لباس مجلسی باید به گونه ای انتخاب شود که نقایص بدن را بپوشاند. از سوی دیگر، فرد از پوشیدن آن لباس احساس راحتی کند. برای مثال کسی که به دنبال خرید تاپ اینترنتی ارزان یا سرهمی دخترانه اسپرت برای لباس مجلسی است، باید در کنار نوع محصول، به مواردی کانند فرم بدن نیز توجه داشته باشد. در نتیجه، یک لباس مجلسی زیبا لزوماً انتخاب مناسبی برای هر فرم بدنی نخواهد بود. فرم بدن خانم ها در یکی از دسته های زیر قرار می گیرد:

  • سیبی شکل: بالاتنه و شانه ها پهن تر از پایین تنه و پاهاست.
  • گلابی شکل: پایین تنه برجسته تر از بالاتنه به نظر می رسد.
  • ساعت شنی: نسبت نیم تنه بالایی و باسن یکسان و کمر باریک است.
  • مستطیل شکل: بدن بدون منحنی برجسته حالت باریک دارد.

پیش از خرید، حتماً به فرم بدن خود توجه کنید. اگر بالاتنه بزرگی دارید، خرید لباس های مجلسی با یقه های شلوغ به هیچ عنوان توصیه نمی شود. یقه های ساده و خوش دوخت می توانند گزینه بهتری باشند.

چگونه لباس مجلسی انتخاب کنیم؟

انتخاب هوشمندانه رنگ لباس مجلسی

زیبا بودن یک لباس مجلسی در عکس دلیلی بر مناسب بودن آن برای فرد نیست. رنگ از دیگر مواردی محسوب می شود که هنگام خرید لباس مجلسی، سرهمی دخترانه اسپرت و بادی باید مدنظر قرار گیرد. انتخاب رنگ لباس مجلسی باید متناسب با رنگ صورت و پوست انجام شود. در غیر اینصورت، لباس مجلسی تاثیری در بهبود ظاهر فرد نخواهد داشت.

در انتخاب رنگ لباس مجلسی به نکات زیر توجه کنید:

  • برای افراد دارای رنگ پوست روشن، رنگ های مشکی و سورمه ای جذاب به نظر می رسند.
  • اگر رنگ پوست زیتونی دارید، طیف وسعی از رنگ ها را می توانید انتخاب کنید. قرمز، شرابی و سبز زمردی بهترین انتخاب رنگ برای پوست های زیتونی خواهند بود.
  • آبی، طلایی و سبز برای افرادی با رنگ پوست متوسط مناسب خواهند بود. این افراد باید از رنگ های بژ، کاراملی، نارنجی و قهوه ای دوری کنند.
  • برای افرادی با پوست تیره، رنگ های مشکی، خاکستری، نقره ای و قهوه ای به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

انتخاب رنگ اشتباه برای لباس مجلسی می تواند شما را رنگ پریده یا بیمار نشان دهد. گاهی اوقات نیز برخی از رنگ ها باعث براق جلوه کردن پوست صورت می شوند. پیش از انتخاب، رنگ های مختلف را روی بدن خود امتحان کنید تا به بهترین نتیجه دست یابید. فراموش نکنید که رنگ دلخواه شما همیشه مناسب ترین رنگ برای لباس شب نخواهد بود.

چگونه لباس زنانه مجلسی انتخاب کنیم

در انتخاب پارچه دقت کنید

انتخاب جنس پارچه یک کار بسیار تخصصی و ظریف است. جنس پارچه می تواند شما را لاغرتر یا چاق تر نشان دهد. به عنوان مثال، انتخاب پارچه هایی که به بدن می چسبند، باعث لاغرتر جلوه کردن افراد لاغر می شود. از سوی دیگر، پارچه های مواج و پرچ دار می توانند فرد را چاق تر نشان دهند.

البته، انتخاب پارچه لباس مجلسی باید با توجه به فصلی که می خواهید لباس را بپوشید، انجام شود. به عنوان مثال، یک لباس مجلسی آستین بلند مخملی نمی تواند گزینه مناسبی برای شب نشینی دخترانه در فصل تابستان باشد. به طور کلی، پارچه های ابریشمی، ساتن یا ارگانزا به دلیل سبک بودن بهترین گزینه برای آب و هوای گرم تابستان هستند. پارچه های پلی استر به دلیل گرم بودن، برای فصل های سرد سال توصیه می شوند.

چگونه لباس مجلسی انتخاب کنیم

گزینه های خود را با تعیین بودجه محدود کنید

پیش از هر انتخابی، بودجه خود را برای خرید انواع لباس مجلسی تعیین کنید. به این طریق می توانید انتخاب های خود را محدود کنید. البته، خریدهای خارج از فصل (تابستان و زمستان) با قیمت های پایین تری انجام می شوند. در نتیجه، لازم نیست هزینه زیادی برای خرید یک لباس مجلسی مناسب برای مهمانی شب بعدی خود بپردازید.

راهنمای خرید لباس مجلسی

به این نکته توجه داشته باشید که جزئیات لباس، نوع پارچه، طرح ها و تزئینات بکار رفته با قیمت لباس های مجلسی ارتباط مستقیمی دارند. در نتیجه، انتخاب لباس مجلسی باید بر اساس نوع کاربری آن صورت گیرد. البته، قیمت نمی تواند یک معیار درست از زیبا یا شیک بودن انواع لباس های مجلسی باشد. گاهی اوقات، یک لباس مقرون به صرفه آنقدر زیبا در بدن فرد جلوه می کند که به اندازه چند لباس گران قیمت ارزش دارد. با این حال شما باید در هنگام خرید به قیمت لباس های خود توجه کنید. سایت های زیادی در حوزه فروش لباس زنانه مشغول به فعالیت هستند که از بهترین آن ها می توان به دیجی استایل، هیبا شاپ، مه پوش، سارابارا و… اشاره کرد که هر کدام دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند. اما با این حال اگر به دنبال خرید یک لباس مجلسی درجه یک با قیمت مناسب هستید، توصیه ما به شما خرید از سایت مه پوش است. این سایت که یکی از برترین سایت ها در حوزه پوشاک زنانه است، با متصل بودن به درگاه اسنپ پی، شما را در خرید ارزان و به صرفه یاری می کند و شما می توانید تمامی این محصولات را به صورت قسطی از این سایت تهیه کنید.

فقط کافی است در اپلیکیشن اسنپ پی، به دنبال این سایت باشید یا در گوگل سرچ کنید “مه پوش” و بر روی لینک اول کلیک کنید تا بهترین لباس را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید.

به سایز لباس دقت کنید

انتخاب سایز مناسب، تاثیر زیادی در زیبا جلوه کردن لباس بر تن دارد. با این وجود، بسیاری از خانم ها دارای سایز استانداردی نیستند. در اینصورت، اصلاحات باید بعد از خرید روی لباس مجلسی انجام شود. هنگام خرید لباس مجلسی، نزدیک ترین سایز به خود را انتخاب کنید.

سخن پایانی

امروز در این مقاله سعی کردیم تمامی نکاتی که برای خرید لباس مجلسی مورد نیاز هست رو با یکدیگر بررسی کنیم. با این حال اگر هنوز سوالی برای شما باقی مانده است می توانید در قسمت کامنت ها بپرسید و یا با استفاده از مشاوره رایگان ست و استایل در مه پوش، یک ست بی نظیر برای خودتان داشته باشید یا به صفحه راهنمای خرید لباس زنانه مراجعه کنید و راهنمای تمامی محصولات زنانه را در آن مشاهده کنید.

منبع : https://hiibashop.com/

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو