تست دقت: فقط یک نابغه می تواند در 5 ثانیه اشتباه این تصویر را پیدا کند!

تست دقت: فقط یک نابغه می تواند در 5 ثانیه اشتباه این تصویر را پیدا کند!


منبع: خبرنما

4

1402/4/8

10:33


آزمون تشخیص اشتباه تصویر پیتزا: آیا می توانید در 5 ثانیه اشتباه این تصویر را تشخیص دهید؟ این معمای تصویری را انجام دهید و ضریب و هوشی خود را محک بزنید. داشتن هوش بالا فقط به معنای انجام سریع سوالات ریاضی نیست. هوش انواع مختلفی دارد و این موضوع واقعا پیچیده است. اما اگر به […]

تست دقت: فقط یک نابغه می تواند در 5 ثانیه اشتباه این تصویر را پیدا کند!

آزمون تشخیص اشتباه تصویر پیتزا: آیا می توانید در 5 ثانیه اشتباه این تصویر را تشخیص دهید؟ این معمای تصویری را انجام دهید و ضریب و هوشی خود را محک بزنید.

داشتن هوش بالا فقط به معنای انجام سریع سوالات ریاضی نیست. هوش انواع مختلفی دارد و این موضوع واقعا پیچیده است. اما اگر به دنبال راهی برای تقویت مهارت های هوشی خود هستید، پیشنهاد می کنیم پازل ها و معماها را حل کنید. تست های هوش و معماها مغز را از نظر فیزیکی تغییر می دهد. یعنی با حل این گونه بازی های فکری، می توانید مغز هوشیارتر، متمرکزتر و باهوش‌تری داشته باشید.

آزمون تشخیص اشتباه تصویر پیتزا

اشتباه تصویر چیست؟

در تصویر بالا چهار بچه در حال خوردن پیتزا هستند. به نظر می رسد همه چیز درست است، اما اینطور نیست. مشکل بزرگی در تصویر وجود دارد که تنها 1 درصد از مردم می توانند آن را تشخیص دهند. شما چطور، آیا می توانید اشتباه این تصویر را تشخیص دهید؟

فراموش نکنید برای حل آزمون تشخیص اشتباه تصویر پیتزا 5 ثانیه زمان دارید. با این حال، جواب در پایین صفحه قرار دارد. زمانی که 5 ثانیه شما تمام شد به پایین بروید و جواب را ببینید.

.

.

.

.

.

.

جواب

5 ثانیه شما تمام شد، اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید، اکنون ما آن را فاش می کنیم.

جواب آزمون تشخیص اشتباه تصویر پیتزا: در دست هر کدام از بچه ها یک تکه پیتزا است یعنی 4 تکه برداشته شده است، اما از جعبه فقط 3 تکه برداشته شده است.

جواب

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص اشتباه تصویر پیتزا لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو