تست دقت: فقط تیزبین ها می توانند 3 تفاوت این دو تصویر را تشخیص دهند!

تست دقت: فقط تیزبین ها می توانند 3 تفاوت این دو تصویر را تشخیص دهند!


منبع: خبرنما

9

1402/4/12

15:21


آزمون تشخیص تفاوت تصویر ماشین: بین دو عکس سه تفاوت وجود دارد. آیا می توانید همه آنها را در 6 ثانیه تشخیص دهید؟ با انجام این تست بینایی دقت دید چشمان خود را آزمایش کنید. بازی تشخیص تفاوت شامل دو تصویر یکسان است که در کنار هم قرار می گیرند. بیننده باید تصاویر را به […]

تست دقت: فقط تیزبین ها می توانند 3 تفاوت این دو تصویر را تشخیص دهند!

آزمون تشخیص تفاوت تصویر ماشین: بین دو عکس سه تفاوت وجود دارد. آیا می توانید همه آنها را در 6 ثانیه تشخیص دهید؟ با انجام این تست بینایی دقت دید چشمان خود را آزمایش کنید.

بازی تشخیص تفاوت شامل دو تصویر یکسان است که در کنار هم قرار می گیرند. بیننده باید تصاویر را به دقت بررسی کند و تفاوت ها را تشخیص دهد. برای بازی، خواننده باید به دو تصویر نگاه کند و آنها را با هم مقایسه کند. اینگونه بازی ها یک راه عالی برای تقویت سلامت مغز است، زیرا مغز و چشم را درگیر می کند و در نتیجه میزان دقت و تمرکز را بهبود می بخشد.

آزمون تشخیص تفاوت تصویر ماشین

تفاوت تصویر را پیدا کنید

تصویر بالا دو خودرو را به رنگ های زرد و آبی نشان می دهد. این دو تصویر در نگاه اول تقریبا یکسان به نظر می رسند. اما با بررسی دقیق تر، می توانید متوجه شوید که هر دو تصویر کاملا مشابه هم نیستند. سه تفاوت بین این دو عکس وجود دارد و چالش برای خوانندگان این است که تفاوت ها را در طول 6 ثانیه تشخیص دهند.

حالا به تصویر نگاه کنید و آزمون تشخیص تفاوت تصویر ماشین را حل کنید. هنگامی که تمام تفاوت ها را پیدا کردید، می توانید پاسخ های خود را با جواب، که در پایان قرار دارد بررسی کنید. اما ابتدا مستقیما سراغ جواب نروید.

.

.

.

.

.

.

جواب

زمان به پایان رسیده است. یعنی حالا وقت آن است تا جواب خود را بررسی کنید. تفاوت ها به شرح زیر است:

تفاوت های تصویر ماشین

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون تشخیص تفاوت تصویر ماشین لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو