ورود به بازار کار و ارتقای شغلی با خدمات کوچینگ و منتورینگ شغلی کاردیکس

منبع: روزیاتو

5

1402/4/13

14:05


ورود به بازار کار و ارتقای شغلی با خدمات کوچینگ و منتورینگ شغلی کاردیکس

ورود به بازار کار و ارتقای شغلی با خدمات کوچینگ و منتورینگ شغلی کاردیکس

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

اگر از آن دسته افراد هستید که برای جستجوی شغلی سراغ وب‌سایت‌های کاریابی می‌روند، حتما با نام تلنت کوچ آشنایی دارید. طی چند سال گذشته، وب‌سایت تلنت کوچ با هدف ارائه خدمات مشاوره شغلی و همچنین کاریابی فعالیت می‌کرد. از ابتدای سال ۱۴۰۲، نام و حوزه خدمات تلنت کوچ تغییر کرده است و با نام کاردیکس و با هدف ارائه‌ی فرصت‌های شغلی دیگر سایت‌های کاریابی، خدمات کوچینگ و منتورینگ شغلی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

معرفی وب‌سایت کاردیکس

کاردیکس، پلتفرمی هوشمند برای ارائه خدمات به کارجویان، کارفرمایان و همچنین استخدام‌کنندگان است. هدف کاردیکس، تبدیل شدن به اولین و بزرگترین پلتفرم در حوزه خدمات کوچینگ و منتورینگ شغلی است. در این وب‌سایت کارجویان، تازه فارغ‌التحصیل‌شدگان و حتی افراد شاغل می‌توانند از خدمات متنوعی در راستای مشاوره شغلی، جذب و استخدام و همچنین ارتقای شغلی بهره‌مند شوند. تمام این افراد با استفاده از خدمات کوچینگ و منتورینگ شغلی کاردیکس، می‌توانند از ورود به بازار کار و ارتقای شغلی خود مطمئن شوند.

کار کاردیکس چیست؟

در کاردیکس، متخصصان برترِ داخلی و خارجی در حوزه‌های مختلف از جمله منابع انسانی، راه‌کار‌هایی برای ورود به بازار کار و همچنین ارتقای شغلی ارائه می‌دهند. افراد متخصص، کارجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه می‌توانند از این خدمات تخصصی در کاردیکس استفاده کنند و پس از آن، به مدیران جذب و استخدام داخل و خارج از کشور معرفی شوند. استفاده از کاردیکس به منزله‌ی آسان‌تر شدن فرآیند استخدام و ورود به بازار کار است و این کار با صرف هزینه‌ی کم و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

خدمات کوچینگ و منتورینگ شغلی کاردیکس

خدمات کاردیکس

خدمات کوچینگ شغلیِ کاردیکس از ابتدایی‌ترین مرحله از کاریابی، یعنی طراحی مسیر شغلی آغاز می‌شود و به مرحله آماده شدن برای مصاحبه شغلی و همچنین ارتقای شغلی می‌رسد. پس از گذراندن این مراحل، کارجویان می‌توانند از میان هزاران فرصت شغلی در وب‌سایت کاردیکس برای مناسب‌ترین گزینه‌ها رزومه ارسال کنند و دیگر‌ نیازی به مراجعه به سایت‌های کاریابی متعدد نخواهند داشت.

به صورت کلی، می‌توان گفت که خدمات کاردیکس شامل موارد زیر می‌شود:

  1. طراحی مسیر شغلی: در کاردیکس، شما بر اساس علایق و اهداف شغلی ارزیابی خواهید شد تا بتوانید بهترین مسیر شغلی را انتخاب کنید. در این مسیر، مناسب‌ترین مشاغل توسط متخصصین کاردیکس به شما پیشنهاد خواهد شد. اگر تازه از دانشگاه فارغ‌التحصیل شدید، قصد تغییر شغل دارید و یا اینکه محصل هستید و قصد انتخاب رشته دارید، می‌توانید از این بخش از خدمات کاردیکس استفاده کنید.
  2. ارزیابی رزومه فارسی و لینکدین: افرادی که به دنبال توسعه شغلی هستند می‌توانند از متخصصان کاردیکس در این امر کمک بگیرند. متخصصان کاردیکس سوابق کاری، مهارت‌ها و نقاط قوت شما، چه در رزومه و چه در لینکدین را ارزیابی می‌کنند و به شما راه‌کارهایی برای بهبود آن‌ها ارائه خواهند داد. در این راه متخصصین کاردیکس به شما کمک خواهند کرد که متناسب با فرصت‌های شغلی، رزومه‌ای استاندارد و برنده آماده کنید. با این کار، شانس موفقیت خود در مرحله ارزیابی رزومه را افزایش خواهید. ارزیابی و بهبود لینکدین نیز، باهدف هم‌راستا بودن رزومه با پروفایل لینکدین و شناسایی توسط مدیران جذب و استخدام و هدهانتر‌ها انجام می‌شود.
  3. ارتقای شغلی: برای رسیدن به اهداف خود در توسعه مسیر شغلی، می‌توانید به کمک متخصصان کاردیکس در امر منتورینگ شغلی تکیه کنید. در جلسات منتورینگ، مسیر شغلی شما به‌طور کامل بررسی خواهد شد، مهارت‌های فنی شما بر اساس مسیر شغلیِ مدنظر ارزیابی و در نهایت، برنامه‌ای جامع برای ارتقای شغلی به شما ارائه می‌شود.
  4. آمادگی برای مصاحبه منابع انسانی: در کاردیکس، جلسات آزمایشی مصاحبه برگزار می‌شود و در این جلسات تمام نکات جهت موفقیت در مرحله مصاحبه منابع انسانی ارائه خواهد شد. متخصصین کاردیکس در این جلسات، تمام نقاط قوت و ضعف متقاضیان را بررسی می‌کنند و در نهایت نکاتی را ارائه می‌دهند که باعث موفقیت در مصاحبه منابع انسانی خواهد شد.
  5. آمادگی برای مصاحبه تکنیکال: مصاحبه تکنیکال برای ارزیابی مهارت‌های تخصصی و فنی برگزار می‌شود. در کاردیکس جلسات آزمایشیِ مصاحبه‌ی تکنیکال، با هدف ارزیابی و ارائه نکاتی برای بهبود دانش تخصصی شما برگزار خواهد شد. با حضور در این جلسات آزمایشی، اعتماد به نفس و مهارت کافی برای حضور در مصاحبه تکنیکال را به‌دست خواهید آورد.
  6. ارزیابی رزومه انگلیسی: با توجه به اینکه این روزها تعداد افرادی که برای فرصت‌های شغلی بین‌المللی رزومه ارسال می‌کنند زیاد شده است، آماده کردن رزومه‌ای استاندارد از اولین اقدامات برای موفقیت در درخواست شغلی بین‌المللی خواهد بود. مشاوران کاردیکس در جلسات مشاوره، رزومه شما را به‌طور کامل ارزیابی خواهند کرد و در نهایت نکاتی را برای بهبود رزومه به شما ارائه خواهند کرد.

برای رزرو جلسه با متخصص مورد نظر، دریافت خدمات تخصصی کوچینگ شغلی و معرفی به مدیران برتر جذب و استخدام کشور، می‌توانید همین امروز اقدام کنید. کارجویان و متخصصین می‌توانند تا ۳۰ تیر ماه با کد تخفیف hikardix اقدام به رزرو و ۱۰ درصد تخفیف دریافت کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت کاردیکس به آدرس https://bia2safa.net/goto/web/url/3419665 مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو