آزمون جغد مستتر: اگر بتوانید جغد را در عرض 5 ثانیه پیدا کنید، چشمان عقابی دارید!

آزمون جغد مستتر: اگر بتوانید جغد را در عرض 5 ثانیه پیدا کنید، چشمان عقابی دارید!


منبع: خبرنما

12

1402/4/20

14:38


آزمون جغد مستتر: آیا می توانید جغد استتار شده روی درخت را در عرض 5 ثانیه پیدا کنید؟ تست های بینایی می توانند به شما کمک کنند تا قابلیت های بینایی خود را بهبود بخشید. با حل این تمرینات به صورت منظم، می توانید دقت بینایی و تمیزدهی بصری خود را تقویت کنید. آیا برای […]

آزمون جغد مستتر: اگر بتوانید جغد را در عرض 5 ثانیه پیدا کنید، چشمان عقابی دارید!

آزمون جغد مستتر: آیا می توانید جغد استتار شده روی درخت را در عرض 5 ثانیه پیدا کنید؟ تست های بینایی می توانند به شما کمک کنند تا قابلیت های بینایی خود را بهبود بخشید. با حل این تمرینات به صورت منظم، می توانید دقت بینایی و تمیزدهی بصری خود را تقویت کنید.

آیا برای چالش امروز آماده اید؟

جغد را پیدا کنید

جغد را پیدا کنید

در تصویر بالا می توانید چندین درخت را ببینید. به هر حال، جایی  در تصویر یک جغد به خوبی استتار شده است. شما باید پرنده پنهان شده در تصویر را در عرض 5 ثانیه پیدا کنید.

تصویر را با دقت مشاهده کنید؛ فقط در این صورت می توانید جغد را در مدت زمان تعیین شده تشخیص دهید. با این حال، جواب آزمون جغد مستتر در پایین صفحه قرار دارد. اما، ما از شما می خواهیم که مستقیما به سمت جواب نروید. تقلب هرگز یک گزینه نیست. اگر واقعا می‌خواهید خودتان را آزمایش کنید، ابتدا باید این تست بینایی را خودتان حل کنید.

.

.

.

.

.

.

جواب آزمون جغد مستتر

جغد در اینجا پنهان شده است:

جغد پنهان

چشم ها از جمله مهمترین اعضای بدن ما هستند و داشتن بینایی عالی مهارتی است که هر کسی آرزوی داشتن آن را دارد. اما آیا می دانید شما می توانید با تمرین این مهارت را کسب کنید؟ بله، تست های بینایی و تصاویر خطای دید برای به چالش کشیدن چشم ها و مغز شما هستند. بنابراین با انجام این آزمون بینایی می توانید مهارت های بصری خود را بهبود بخشید.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون جغد مستتر لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو