آزمون شناسایی اشتباه شطرنج؛ آیا می توانید مشکل مهره های شطرنج را در عرض 5 ثانیه تشخیص دهید؟

آزمون شناسایی اشتباه شطرنج؛ آیا می توانید مشکل مهره های شطرنج را در عرض 5 ثانیه تشخیص دهید؟


منبع: خبرنما

4

1402/4/23

10:31


آزمون شناسایی اشتباه شطرنج؛ در این تصویر یک مشکل وجود دارد! با دقت به مهره های شطرنج نگاه کنید و اشتباه را تشخیص دهید. با این حال، چالش پیش روی شما این است که مشکل را در عرض 5 ثانیه شناسایی کنید. این پازل مهارت بینایی شما را آزمایش می کند. آزمون شناسایی اشتباه شطرنج […]

آزمون شناسایی اشتباه شطرنج؛ آیا می توانید مشکل مهره های شطرنج را در عرض 5 ثانیه تشخیص دهید؟

آزمون شناسایی اشتباه شطرنج؛ در این تصویر یک مشکل وجود دارد! با دقت به مهره های شطرنج نگاه کنید و اشتباه را تشخیص دهید. با این حال، چالش پیش روی شما این است که مشکل را در عرض 5 ثانیه شناسایی کنید. این پازل مهارت بینایی شما را آزمایش می کند.

آزمون شناسایی اشتباه شطرنج برای ارزیابی دقت دید چشمان شما طراحی شده است. اشتباه تصویر خیلی جزئی است و تا زمانی که عکس را با دقت بررسی نکنید، نمی توانید آن را پیدا کنید. پازل های تصویری مانند این، بازی های سرگرم کننده برای گذراندن زمان و همچنین تقویت بینایی چشمان شما هستند. آزمون شناسایی اشتباه شطرنج را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید. آنها را به چالش بکشید و سرگرم شوید.

مشکل تصویر چیست؟

مشکل تصویر چیست؟

تصویر عکسی از مهره های شطرنج است. همه آنها به طور منظم چیده شده اند. اما به گفته سازنده این آزمون، مشکلی در این تصویر وجود دارد که دقیقا در مقابل چشمان شما پنهان شده است. آیا می توانید اشتباه را تشخیص دهید؟

زمان شما از الان شروع می شود! اما فراموش نکنید شما 5 ثانیه فرصت دارید تا آزمون شناسایی اشتباه شطرنج را حل کنید.

.

.

.

.

.

.

زمان شما به پایان رسیده است. خوب آیا موفق شدید مشکل عکس را شناسایی کنید؟ اگر بله، به شما تبریک می گوییم، این نشانه قدرت بینایی و توجه عالی شما به جزئیات است. به هر حال، حالا وقت آن است تا پاسخ را فاش کنیم.

جواب آزمون شناسایی اشتباه شطرنج

با این حال، اگر هنوز در تلاش برای یافتن اشتباه مهره های شطرنج هستید، به تصویر زیر نگاه کنید:

اشتباه مهره های شطرنج

خوانندگان عزیز و دوست داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی اشتباه شطرنج لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو