بیوگرافی بهار قاسمی؛ زندگی شخصی، کارنامه هنری و حواشی

بیوگرافی بهار قاسمی؛ زندگی شخصی، کارنامه هنری و حواشی


منبع: پلازا

11

1402/5/2

21:00


بیوگرافی بهار قاسمی؛ زندگی شخصی، کارنامه هنری و حواشی

بهار قاسمی از جمله بازیگرانی است که در کارهای مدلینگ و گویندگی هم فعالیت دارد. در این مقاله از وب‌سایت پلازا قصد داریم تا به بیوگرافی بهار قاسمی؛ زندگی شخصی، کارنامه هنری و حواشی این بازیگر بپردازیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.

امروزه در سینما و تلویزیون ایران شاهد ورود بازیگران جوانی هستیم که در آثار جدید به ایفای نقش می‌پردازند. بهار قاسمی در فیلم‌هایی مانند هیچ‌ کجا، هیچ‌ کس، صحنه جرم، ورود ممنوع!  و زهر عسل و… به ایفای نقش پرداخته است. این بازیگر دهه هفتادی سینمای ایران، که در حال حاضر برای رئالیتی شوی ارتش سری کاری از سعید ابوطالب به عنوان شرکت کننده در شبکه نمایش خانگی حضور یافت. در این مقاله به بیوگرافی بهار قاسمی و آثاری که این بازیگر در ان‌ها به ایفای نقش پرداخته، می‌پردازیم، پس در ادامه با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب:

اطلاعات شخصی بهار قاسمی

  • تاریخ تولد:فروردین 1370
  • محل متولد: تهران
  • پیشه: بازیگر و نویسنده
  • قد و وزن بهار قاسمی: 168 سانتی‌متر، 70 کیلوگرم
  • بهار قاسمی اینستا: @bahar.ghasemi._

زندگی خصوصی بهار قاسمی

در این بخش از مقاله به زندگی نامه بهار قاسمی از تولد تا پیش از شروع حرفه بازیگری او می‌پردازیم، پس در ادامه با پلازا همراه باشید.

زندگی خصوصی بهار قاسمی

حتماً مایلید تا بدانید که بهار قاسمی متولد چه سالی است؟ او در فروردین سال 1370 در تهران متولد شد و در حال حاضر هنگام نگارش این مقاله 32 سال سن دارد. اطلاعات دقیق و معتبری از تاریخ روز تولد این بازیگر در سایت‌ها موجود نیست و در صفحه شخصی اینستاگرام او به این موضوع هیچ اشاره‌ای نشده است. خانم قاسمی در یک خانواده کم جمعیت بزرگ شده و اطلاعاتی دقیقی از اعضای خانواده این بازیگر در دسترس نیست.

درباره بهار قاسمی و همسرش باید اذعان نماییم که او متاهل است اما تا کنون عکس یا مطلبی از زندگی مشترکشان انتشار نداده است.

زندگی شغلی بهار قاسمی

او از دوران کودکی به بازیگری علاقه‌مند بود و بعدها در کلاس‌های امیر دژکام دوره تخصصی بازیگری را گذراند. شروع بازیگری بهار قاسمی در نمایش نیلوفر و نفت به کارگردانی استادش امیر ‌دژاکام در سال 1396 استارت خورد. او بعدها در نمایش‌هایی چون صعود مقاومت‌پذیر آرتور و اویی، هامان کشان و آثار سینمایی مانند آلرژی، مطرب و… به ایفای نقش پرداخت.

در ادامه بیوگرافی بهار قاسمی با توجه به اینکه بازیگری را اول در تئاتر تجربه نموده، ابتدا به معرفی نمایش‌هایی که او در آن‌ها نقش آفرینی داشته است، می‌پردازیم.

تئاترهای بهار قاسمی

اولین حضور این بازیگر در عرصه تئاتر به نمایشی تحت عنوان نیلوفر و نفت به تاریخ مردادماه سال 1396 برمی‌گردد. کارگردانی این نمایش را امیر دژکام برعهده داشت که علاوه بر بهار بازیگری مثل عباس جمشیدی، مهرنوش ‌دارا، فریبا ‌امینیان، سمیه ‌صباغی در آن به ایفای نقش پرداختند. او بعدها در همان سال برای نمایشی به نام صعود مقاومت پذیر آرتور و اویی کاری از امیر دژکام حضور داشت. در ادامه به معرفی تئاترهای این بازیگر می‌پردازیم.

تئاترهای بهار قاسمی

سالنام نمایشکارگردانمحل اجرا
18 فروردین تا 11 خرداد 1396صعود مقاومت پذیر آرتور و اوییامیر دژکامتالار حافظ
01 تا 30 مرداد 1396نیلوفر و نفتامیر دژکامایرانشهر ‌- ‌سالن ‌استاد ‌ناظرزاده ‌کرمانی
اسفند 1397هامان کشانعلیرضا مهرانپردیس ‌تئاتر ‌شهرزاد

فیلم های بهار قاسمی

در حوزه سینما هم تجربه بازیگری داشته که از شاخص ترین آثار این بازیگر می توان به فیلم طلاخون محصول سال 1397 به کارگردانی ابراهیم شیبانی اشاره کرد. در این فیلم علاوه بر بهار قاسمی بازیگرانی مثل شهاب حسینی، حسام منظور، ترنم کرمانیان، محمد زارعی و زری خوشکام (مادر لیلا حاتمی) حضور داشتند. بهار قاسمی در فیلم طلا و خون نقش ناهید را برعهده داشت که در شهرت این بازیگر تأثیر بسزایی گذاشت.

فیلم های بهار قاسمی

بهار قاسمی طی یک مصاحبه درباره تجربه هم‌بازی شدن با شهاب حسینی چنین اذعان کرد: به هرحال هرکس دوست دارد در بازیگری با افراد حرفه‌ای هم‌بازی شود. من مصاحبه‌های زیادی هم خواندم که بازیگران پرشماری گفته بودند که دوست دارند با شهاب حسینی در کاری همبازی شوند. همان‌طور که گفتم هم‌بازی شدن با خیلی از بازیگران را دوست داشتم ولی حضور شهاب حسینی بیشتر چیزی شبیه به یک معجزه بود. او افتخار هنر ایران است و از لحاظ هنری، اخلاقی و شخصیتی همتا ندارد. معتقدم که شهاب حسینی به خاطر دلسوزی و محبت بیش از اندازه‌اش مورد بی‌مهری قرار گرفته است. شاید اگر مثل خیلی‌ها سکوت می‌کرد تا این اندازه مورد قضاوت قرار نمی‌گرفت. جدا از این، بازی کردن مقابل ایشان خیلی سخت و پر از استرس بود. چراکه ما بیشتر سکانس‌هایمان به‌صورت دونفره بود. این را با وجود 50 شاهد می‌گویم که از زمان حضور آقای حسینی سر فیلم‌برداری تمامی سکانس‌ها از ابتدا تا آخر کار نهایتا با دو برداشت انجام می‌شد. ایشان خیلی برایم وقت گذاشتند و بسیار انرژی و انگیزه به من ‌دادند

سالنام فیلمکارگردان
1397آلرژیمحمدداود عسگری
1397برای دخترم ترمهپدرام زمانی
1399فیلم نیمه بلند دخترعلیرضا مهران

سریال های بهار قاسمی

بهار قاسمی در حوزه تلویزیون هم به عنوان بازیگر فعالیت دارد که از شاخص ترین آثار او در این عرصه می‌توان به مجموعه تلویزیونی خون سرد کاری از امیرحسین ترابی در نقش مهرنوش همسر دکتر کسری کیا (امیر آقایی) اشاره کرد. در این سریال علاوه بر بهار بازیگرانی مانند امیر آقایی، شهرام حقیقت‌دوست، سارا بهرامی، نیما شعبان‌ نژاد و فرخ نعمتی حضور داشتند.

علاوه بر این بهار قاسمی اخیراً در رئالیتی شو ارتش سری کاری از سعید ابوطالب به عنوان شرکت کننده حضور داشته است که از شبکه نمایش خانگی پخش شد.

سریال های بهار قاسمی

سالنام سریالکارگردان
1398ملکاواناحمد معظمی
1399مخفیگاهبنیامین نادعلی
1400اکازیونحماسه پرسا
1401خون سردامیرحسین ترابی
1401رئالیتی شو ارتش سری (شرکت کننده)سعید ابوطالب

جوایز و افتخارات بهار قاسمی

یا توجه به اینکه بهار قاسمی به تازگی در عرصه بازیگری فعال شده، هنوز موفق به دریافت جایزه‌ای در این حوزه نشده است. البته جایزه نگرفتن چیزی از ارزش‌های این بازیگر کم نمی‌کند. بدون شک با تلاشی که بهار در حرفه بازیگری دارد، می‌توان آینده خوبی را برای او در این حرفه متصور شد.

شایعات و حواشی بهار قاسمی

بعد از پخش رئالیتی شوی ارتش سری برخی از مخاطبان به دنبال نسبت این بازیگر با ارسلان قاسمی هستند، ولی شایان ذکر است که این تنها یک تشابه فامیلی بوده و آن‌ها هیچ نسبتی با هم ندارند.

لازم به ذکر است که بهار قاسمی یکی از کم حاشیه‌ترین بازیگران سینما و تلویزیون و تئاتر محسوب می‌شود و بنا به گفته خودش در یک مصاحبه، زیاد تمایلی به حاشیه و پیگیری اخبار زرد ندارد.

در ادامه با عکسی از بهار قاسمی این بخش از مفاله را به اتمام می‌رسانیم.

حقایق پنهان بهار قاسمی

کلام آخر

در این مقاله با توجه به طالاعاتی که از این بازیگر در دسترس قرار داشت به زندگی نامه بهار قاسمی؛ زندگی شخصی، کارنامه هنری و حواشی او پرداختیم. این بازیگر تاکنون در عرصه سینما، تلویزیون و تئاتر حضوری فعال داشته است و بدون شک می‌توان آینده‌ای درخشان را برای بهار در این حرفه متصور شد. امید است مقاله بیوگرافی بهار قاسمی برای شما مخاطبین محترم مفید بوده باشد. لطفاً پس از مطالعه کامل این مقاله نظرات شخصی خود را درباره این بازیگر با ما در وب‌سایت پلازا به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو