بیوگرافی هدیه بازوند؛ زندگی شخصی، کارنامه کاری و حواشی

بیوگرافی هدیه بازوند؛ زندگی شخصی، کارنامه کاری و حواشی


منبع: پلازا

4

1402/6/13

11:25


بیوگرافی هدیه بازوند؛ زندگی شخصی، کارنامه کاری و حواشی

هدیه بازوند از بازیگران جوان و خوش قریحه سینما و تلویزیون محسوب می‌شود که تا کنون در آثار زیادی نقش آفرینی داشته است. در این مقاله از وب‌سایت پلازا قصد داریم تا شما مخاطبان محترم را با بیوگرافی هدیه بازوند؛ زندگی شخصی، کارنامه کاری و حواشی این بازیگر بیشتر آشنا نماییم.

هدیه بازوند نخستین بار با سریال هشتگ خاله سوسکه کاری از محمد مسلمی، در نقش موش آهنگ خوان دنیای بازیگری را تجربه کرد. او بعدها به واسطه نقش روژان خانزاده در چند فصل از سریال پرمخاطب نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی به شهرت زیادی رسید. او در سال 1401 در مجموعه نمایش خانگی راز بقا کاری دیگر از آقاخانی با نقش بیتا جلوی دوربین ظاهر شد که در شهرتش نقش بسزایی داشت. در این مقاله به بیوگرافی هدیه بازوند می‌پردازیم، پس در ادامه با پلازا همراه باشید.

فهرست مطالب:

اطلاعات شخصی هدیه بازوند

  • نام و نام خانوادگی: هدیه بازوند
  • تاریخ تولد: 27 مرداد 1366
  • محل تولد: بندر عباس، استان هرمزگان
  • پیشه: بازیگر
  • شروع فعالیت: 1397 (سریال هشتگ خاله سوسکه)
  • تحصیلات: کارشناسی معماری
  • قد و وزن هدیه بازوند: 168 سانتی‌متر، 63 کیلوگرم
  • دوره‌های بازیگری: کلاس‌های آزاد بازیگری مرحوم امین تارخ، دوره بازیگری زیر نظر سیروس الوند و بهرنگ توفیقی، دوره پادمارت بازیگری به روش کوین اسپیسی زیر نظر کیومرث مرادی
  • وضعیت تاهل: مجرد
  • صفحه اینستاگرام هدیه بازوند: @hediyeh_bazvand

زندگی خصوصی هدیه بازوند

در این بخش از مقاله با زندگی نامه هدیه بازوند بازیگر سینما و تلویزیون ایران از زمان تولد تا تحصیلات او همراه شما مخاطبان محترم پلازا هستیم‌.

بیوگرافی هدیه بازوند؛ دوران کودکی و نوجوانی

هدیه در بیست‌ و‌ هفتمین روز از ماه مرداد سال 1366 در بندر عباس مرکز استان هرمزگان به دنیا آمد. اصالت وی به کرمانشاه می‌رسد و یک برادر بزرگتر به نام حسن و برادری کوچکتر از خودش به اسم احمد دارد. با توجه به اصالت کردی، هدیه به زبان فارسی کرمانشاهی بسیار تسلط دارد، ولی زبان کردی را تنها متوجه می‌شود و قادر به گویش درست آن نیست. او دوست داشت تا تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته بازیگری بگذراند که با مخالفت خانواده روبرو شد. پس در ادامه در مقطع کارشناسی رشته معماری فارغ تحصیل گردید.

در ادامه با عکسی از این بازیگر کنار مرحوم امین تارخ به زندگی شغلی هدیه بازوند می‌پردازیم.

بیوگرافی هدیه بازوند

زندگی شغلی هدیه بازوند

هدیه بازوند برای وارد شدن به حرفه مورد علاقه‌اش دوره بازیگری را در کلاس‌های آزاد زنده یاد امین تارخ گذراند و پس از آن در ورکشاپ‌های موسسه نقش اصلی بازی کرد. در ادامه در کلاس‌های بازیگری سیروس الوند و بهرنگ توفیقی حضور یافت و سپس دوره‌های پادمآرت را زیر نظر کیومرث مرادی پشت سر گذاشت.

هدیه سال 1397 با بازی در نقش موش آهنگ خوان برای سریال هشتگ خاله سوسکه به کارگردانی محمد مسلمی وارد حرفه بازیگری شد. از دیگر بازیگران این سریال فانتزی و موزیکال برای کودکان می‌توان به بهاره کیان افشار، امیرحسین رستمی، ارژنگ امیرفضلی، لیلا بلوکات، امیر کربلایی زاده، نیلوفر رجایی فر، الناز حبیبی، الهام حمیدی، شهین تسلیمی، لاله صبوری و محمد مسلمی اشاره کرد.

هدیه در همان سال در نقشی فرعی برای فیلم سینمایی آنجا همان ساعت کاری از سیروس الوند جلوی دوربین حاضر شد. امّا بازی در نقش روژان خانزاده برای چهار فصل در سریال نون خ به کارگردانی سعید اقاخانی در قاب تلویزیون برایش شهرت زیادی را به ارمغان آورد. این سریال یکی از آثار تلویزیونی پر مخاطب بود که در آن علاوه بر هدیه بازیگرانی چون حمیدرضا آذرنگ، سعید آقاخانی، علی صادقی، شقایق دهقان، مجید یاسر، سیروس میمنت، کاظم نوربخش، سیدعلی صالحی، یدالله شادمانی، هومن حاجی عبداللهی، میرطاهر مظلومی، نعیمه نظام دوست و حمید لولایی به نقش آفرینی پرداختند.

در مورد تئاترهای هدیه بازوند باید چنین اذعان نماییم که وی تا کنون به عنوان بازیگر فعالیت جدی در حوزه نمایش نداشته است. در ادامه با عکسی از هدیه بازوند در نقش روژان خانزاده برای سریال نون خ به معرفی سریال‌های این بازیگر می‌پردازیم.

زندگی شغلی هدیه بازوند

سریال های هدیه بازوند

همان‌طور که عنوان شد هدیه برای نخستین بار در سال 1398 با سریال نون خ بازی در قاب تلویزیون را تجربه نمود، که در پی آن برای فصل‌های دیگر این مجموعه تلویزیونی هم نقش‌آفرینی داشت.

سالنام سریالکارگرداننقششبکه
1398نون خسعید آقاخانیروژان خانزادهشبکه یک
1399نون خ 2سعید آقاخانیروژان خانزادهشبکه یک
1400نون خ 3سعید آقاخانیروژان خانزادهشبکه یک
1402نون خ 4سعید آقاخانیروژان خانزادهشبکه یک

سریال های هدیه بازوند

فیلم های هدیه بازوند

هدیه بازوند در حوزه سینما هم به عنوان بازیگر کارش را با فیلم آنجا همان ساعت به کارگردانی سیروس الوند آغاز نمود. وی سال 1398 با نقشی در فیلم سم‌پاشی کاری از علی یاور بازیگری در سینما را ادامه داد. در این اثر سینمایی علاوه بر هدیه بازیگرانی نظیر امیر آقایی، لیلا اوتادی، رضا یزدانی، مهدی ماهانی، بهرام بهرامیان، مهتاج نجومی، نازلی رجب پور و امیر جعفری حضور داشتند.

سالنام فیلمکارگردان
1397آنجا همان ساعتسیروس الوند
1398سم پاشیعلی یاور
1401مستند ابوطاهاسید ابوالفضل سنگ سفیدی

در ادامه مقاله بیوگرافی هدیه بازوند با عکسی از این بازیگر کنار امیر آقایی در فیلم سم پاشی به معرفی کارنامه هنری وی در حوزه شبکه نمایش خانگی می‌پردازیم.

فیلم های هدیه بازوند

هدیه بازوند در شبکه نمایش خانگی

در بیوگرافی هدیه بازوند گفتیم که او فعالیت در حرفه بازیگری را با سریال هشتگ خاله سوسکه کاری از محمد مسلمی آغاز کرد. او دوباره به عنوان بازیگر در سریال راز بقا، کاری دیگر از سعید آقاخانی، در شبکه نمایش خانگی حاضر شد. این سریال در سال 1401 ساخته شد و در آن علاوه بر هدیه بازیگرانی چون بهرام افشاری، نیما شعبان‌نژاد، حسن معجونی، سیروس میمنت، یدالله شادمانی، صدرالدین حجازی، جعفر دهقان و سعید آقاخانی به ایفای نقش پرداختند. هدیه بازوند برای سریال راز بقا در نقش بیتا خوشبین یکی از شخصیت‌های اصلی این اثر ظاهر شد که در شهرتش نقش بسزایی داشت.

هدیه بازوند در شبکه نمایش خانگی

سالنام برنامهکارگرداننقش
1397 سریال فانتزی و موزیکال هشتگ خاله سوسکهمحمد مسلمیموش آهنگ خوان
1401سریال راز بقاسعید آقاخانیبیتا خوشبین
1401سریال بی‌گناهمهران احمدییلدا فرشباف
1401رئالیتی شو پدرخوانده2سعید ابوطالبشرکت‌کننده

جوایز و افتخارات هدیه بازوند

هدیه بازوند با توجه به اینکه در حرفه بازیگری هنوز تازه وارد است تا کنون موفق به دریافت جایزه‌ای در این حوزه نشده، که چیزی از ارزش‌های وی کم نمی‌کند. او در سال 1400 کاندید جایزه بهترین بازیگر زن کمدی سریال‌های تلویزیونی برای نون خ 2 و 3 در جشن حافظ شد که در نهایت جایزه به ژاله صامتی برای بازی در سریال زیرخاکی 1 و 2 رسید.

شایعات و حواشی هدیه بازوند

شایعات و حواشی هدیه بازوند

در کل امروزه در سینمای ایران و جهان همواره چهره‌های مشهور و بازیگران با حواشی و شایعاتی زیادی در رسانه‌های زرد و فضای مجازی مواجه هستند؛ که بازیگر جوان و خوش چهره‌ای چون هدیه بازوند نیز از این قاعده مستثنی نیست. از داغ‌ترین حواشی درباره این بازیگر می‌توان به تیتر زرد هدیه بازوند قبل عمل اشاره کرد، که چند وقتی در فضای مجازی به بحثی داغ مبدل شده بود.

از دیگر شایعات درباره این بازیگر تیتر هدیه بازوند و همسرش است که در برخی از رسانه‌های زرد، عکس وی با برادرش را تحت این عنوان به مخاطبان خودشان معرفی کرده‌اند. در ادامه با عکس هدیه در کنار برادرانش به پایان این بخش از مقاله می‌رسیم.

بیوگرافی هدیه بازوند

حقایق پنهان هدیه بازوند

حتماً در این بخش از مقاله مایلید تا بدانید که همسر هدیه بازوند کیست؟ همان طور که در مطالب بالا عنوان شد این بازیگر حداقل در هنگام نگارش این مقاله ازدواج نکرده و در دوران مجردی به سر می‌برد.

از دیگر حقایق درباره هدیه می‌توان به این نکات اشاره کرد که بنا بر ادعای خودش بسیار شکمو است تا جایی که اگر گوشتی در خورشت نباشد، گریه می‌کند. وی به مطالعه کتاب علاقه زیادی دارد و عاشق قلم استاد محمود دولت آبادی است. وی در اوقات فراغت بیشتر فیلم می‌بیند و زیاد اهل تفریحات بیرون از خانه نیست.

آلبوم عکس های هدیه بازوند

در ادامه با آلبوم عکس‌های هدیه بازوند، این مقاله از وب‌سایت پلازا را به اتمام می‌رسانیم.

کلام آخر

در این مقاله از وب سایت پلازا به زندگی نامه هدیه بازوند؛ بررسی کارنامه کاری و حواشی این بازیگر سینما و تلویزیون پرداختیم. بدون شک با پشتکاری که این بازیگر جوان در زمینه بازیگری دارد می‌توان آینده ای درخشان را برایش متصور شد.

امید است مقاله بیوگرافی هدیه بازوند برای شما مخاطبین محترم مفید بوده باشد. لطفاً پس از مطالعه کامل این مقاله نظرات شخصی خود را درباره این بازیگر جوان در حوزه سینما و تلویزیون با ما در وب‌سایت پلازا به اشتراک بگذارید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو