آزمون صدپا مستتر: آیا می توانید در 6 ثانیه صدپا استتار شده در تصویر را پیدا کنید؟

آزمون صدپا مستتر: آیا می توانید در 6 ثانیه صدپا استتار شده در تصویر را پیدا کنید؟


منبع: خبرنما

4

1402/5/3

10:31


آزمون صدپا مستتر: فکر می کنید بینایی عالی دارید؟ پس این چالش بینایی را حل کنید. به تصویر نگاه کنید، آیا می توانید در عرض 6 ثانیه صدپا استتار شده در تصویر را پیدا کنید؟ آزمون های خطای دید معمولا برای ارزیابی قدرت بینایی فرد به کار می‌روند. این تست ها شامل مجموعه ای از […]

آزمون صدپا مستتر: آیا می توانید در 6 ثانیه صدپا استتار شده در تصویر را پیدا کنید؟

آزمون صدپا مستتر: فکر می کنید بینایی عالی دارید؟ پس این چالش بینایی را حل کنید. به تصویر نگاه کنید، آیا می توانید در عرض 6 ثانیه صدپا استتار شده در تصویر را پیدا کنید؟ آزمون های خطای دید معمولا برای ارزیابی قدرت بینایی فرد به کار می‌روند. این تست ها شامل مجموعه ای از آزمون ها و فعالیت های مشخص هستند که قدرت تمیزدهی، دقت و تفسیر درک بصری فرد را ارزیابی می‌کنند. مثالی از تست های خطای دید آزمون صدپا مستتر است. با انجام این تست چشم های خود را به چالش بکشید.

آزمون صدپا مستتر

در تصویر زیر یک صدپا به خوبی استتار شده است. چالش این است تا صدپا را عرض 6 ثانیه پیدا کنید که از حالا شروع می شود.

صدپا را پیدا کنید

استتار یک مکانیسم مهم در رفتار حیوانات است که اجازه می دهد بهتر با محیط طبیعی خود تطابق یابند و از خطرات محتمل در محیط زندگی خود دفاع کنند. همچنین، استتار به حیوانات کمک می‌کند که به صورت کمتر دیده شده و در زمانی که اقلیم یا محیط‌ها تغییر می‌کنند، بهتر به تغییرات نگران‌کننده واکنش نشان دهند.

.

.

.

.

.

.

کاوشگران حیات وحش در شناسایی حیوانات، از جمله حیواناتی که استتار می شوند متخصص هستند. آنها چشم تیزی دارند و می توانند الگوها و اشکالی را ببینند که از چشم انسان های معمولی پنهان است. به هر حال، زمان شما به پایان رسیده است. آیا موفق شدید صدپای مستتر را پیدا کنید؟

جواب

برای دیدن صدپا به تصویر زیر نگاه کنید، او به خوبی با برگ استتار شده است:

صدپای پنهان

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون صدپا مستتر لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

دمنوش گیاهی سریع‌ترین راه برای لاغری شکم و پهلو

نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو