معرفی ۲۰ سایت لوازم آرایشی زیبایی ارزان

منبع: زیبامون

4

1402/5/7

18:04


در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی درخصوص بهترین سایت لوازم آرایشی جهت خرید لوازم آرایش با کیفیت و ارزان ارائه کنیم.

معرفی ۲۰ سایت لوازم آرایشی زیبایی ارزان

اگر اهل خرید اینترنتی باشید، قطعا می‌دانید که پیدا کردن وب سایت‌های قابل اعتماد و متنوع برای خرید لوازم آرایش چقدر لذتبخش است. معمولا دستیابی به اطلاعات وب سایت‌ها کافی نیست و شما باید به طور دقیق بدانید که خدمات قابل ارائه در سایت چیست و چقدر می‌توانید به کیفیت و اصالت کالاها اطمینان داشته باشید. به همین دلیل لازم است تا انواع سایت برای خرید اینترنتی را بشناسید. توجه به تضمین قیمت کالاها نیز نکته مهم دیگری است که خرید از سایت لوازم آرایشی را دشوار می‌کند.

به همین دلیل در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی درخصوص  بهترین سایت لوازم آرایشی جهت خرید لوازم آرایش با کیفیت و ارزان ارائه کنیم.

پس تا پایان همراه ما باشید .

 

نکاتی که قبل از خرید از سایت لوازم آرایشی باید بدانید

هرچند بسیاری از وب سایت ها قابل اعتماد هستند، اما شما باید با درک عمیق از نکات مهم پیش از خرید لوازم آرایشی از وب سایت، اقدام به این کار کنید. اعتماد به سایت‌های خرید آنلاین لوازم آرایش امری حیاتی است که بهتر است قبل از هر خرید آنلاین، به موارد زیر توجه کنید:

  1. معتبر بودن سایت: ابتدا مطمئن شوید که سایتی که قصد خرید از آن را دارید، یک سایت معتبر و قابل اعتماد است. بهتر است از سایت‌های معروف و معتبر خرید کنید یا اگر سایت جدیدی به شما معرفی شده است، از نظرات و بازخوردهای دیگر مشتریان استفاده کنید و جستجوی دقیق‌تری کنید.
  2. امنیت سایت: توجه به امن بودن وب سایتی که از آن لوازم آرایشی می‌خرید، اهمیت دارد. ابتدا مطمئن شوید که سایت از پروتکل امن HTTPS برای انتقال اطلاعات استفاده می‌کند. همچنین، دارا بودن نمادهای اعتماد الکترونیکی معتبر مانند TrustE و McAfee Secure و ای نماد بر روی سایت اهمیت بسیار زیادی دارد.
  3. حفظ حریم خصوصی: قبل از خرید، شرایط استفاده و حریم خصوصی سایت را بخوانید تا با قوانین و مقررات آن آشنا شوید. اطلاع از این جزییات به شما کمک می‌کند تا بدون دردسر و سوتفاهم خرید کنید.
  4. روش‌های پرداخت امن: برای خرید لوازم آرایش از سایت، باید اطمینان حاصل کنید که سایت از روش‌های پرداخت امن و معتبر  استفاده می‌کند. استفاده از درگاه‌های پرداخت بانکی معتبر یا درگاه واسط امن و شناخته شده، دو عنصر مهم در این بخش ماجرا است.
  5. توضیح محصولات: برای اطمینان به خرید از سایت لوازم آرایش، حتما به دقت توضیحات محصولات را مطالعه کنید و مطمئن شوید که اطلاعات کاملی در مورد محصولات و نحوه استفاده از آن‌ها ارائه شده است.
  6. مطالعه بازخوردها و نظرات مشتریان: نظرات و بازخوردهای دیگر مشتریان را بررسی کنید تا اطلاعات بیشتری در مورد تجربه‌های قبلی خرید از سایت مورد نظر بدست آورید. این نظرات کمک می‌کند تا بدانید آیا واقعا وب سایت انتخابی شما گزینه مناسبی برای خرید محصولات باکیفیت است یا خیر!
  7. بررسی قیمت محصولات:  شما باید قیمت محصولات را مقایسه کنید. بدیهی است که تخفیف و آفرهای گوناگون بر روی محصولاتی که قطعا قیمت بسیار بالاتری دارند، نشانه وجود مشکل در تاریخ انقضا یا اصالت محصولات است.
  8. ارتباط با فروشنده: قبل از خرید، با فروشنده یا پشتیبانی سایت تماس بگیرید و سوالات و ابهامات خودتان را از او بپرسید. این کار میزان اعتماد شما را به فروشنده افزایش خواهد داد.
  9. به آدرس سایت توجه کنید: معمولا هر وب سایت برای مدیریت نیازمند یک بخش فیزیکی است که با حضور نیروی انسانی ساپورت می‌شود. با بررسی این جزییات و آدرس دفتر و شماره تماس واقعی آن می‌توانید به سایت اعتماد کنید.
  10. حواشی مرتبط با سایت: از اخبار و رویدادهای مرتبط با سایت (مثل نقد و نظرات مشتریان) باخبر شوید تا اطلاعات بیشتری در مورد اعتبار سایت بدست آورید. گاهی اسم بعضی سایت‌ها در فهرست سیاه قرار دارد و به خوبی می‌توان آن‌ها را از سایت‌های عالی و با کیفیت تشخیص داد

 

محصولات ارایشی

 

پیشنهاد مطالعه:  لوسیون بدن چیست ؟ | طرز استفاده + مضرات لوسیون

 

لیست برترین انواع سایت لوازم آرایشی

با مشاهده لیست برترین سایت‌هایی که میتوانید خرید اینترنتی لوازم آرایش از آن‌ها داشته باشید، شانس به دست آوردن زمان کافی، کیفیت بالا و خرید موفقیت آمیز را خواهید داشت. توجه داشته باشید که این لیست براساس خدمات کلی تهیه شده است. شما برای استفاده از هر سایت لوازم آرایشی و زیبایی، باید به شخصه آن را بررسی کنید و برای خریدتان تصمیم بگیرید.

 

1- سایت لوازم آرایشی بزک

یکی از وب سایت‌هایی که می‌توانید برای خرید لوازم آرایش و مراقب از پوست و مو آن را انتخاب کنید، سایت بزک است. این وب سایت با ارائه خدمات استاندارد، موفق به جلب رضایت بسیاری از مشتریان شده است. ابتدا دامنه ارائه خدمات این وب سایت برای شهروندان تبریزی بود. اما به مرور با ارائه خدماتی عالی، کالاهای دارای اصالت و کیفیت مناسب، موفق به عرضه محصولات در سراسر تهران شد و امروز به عنوان یک سایت عالی در زمینه محصولات آرایشی شناخته می‌شود.

 

2-سایت لوازم آرایشی خانومی

احتمالا تاکنون اسم وب سایت خانومی به گوش‌تان خورده است. وب سایتی که با شعار "زیبا و سرزنده باش بخاطر خودت" کار خود را ادامه می‌دهد. این وب سایت لوازم آرایشی از سال 1392 کار خودش را آغاز کرد و با ارائه خدمات در سطح کیفی مناسب، به مرور معروف و معروف‌تر شد. پشتیبانی قوی و ارائه محصولات متنوع در سایت خانومی، اصلی‌ترین دلیل محبوب شدن این سایت است. محصولات وب سایت معمولا اصل بوده و کیفیت مناسبی دارند. دفتر مرکزی این وب سایت در تهران خیابان ولیعصر واقع شده است. همین جزییات موجب شده است تا خانومی تبدیل به یک سایت عالی در خدمات دهی محصولات زیبایی و آرایشی باشد.

 

3- سایت لوازم آرایشی ماه وش

به عنوان یک سایت تکمیل و با کیفیت که دفتر مرکزی آن در شیراز واقع شده است، می‌توان به سایت ماه وش اشاره کرد. وب سایتی که با دسته بندی اصولی محصولات، امکان انتخاب و خرید موفقیت آمیز را برای شما فراهم می‌کند. از جذابیت‌های وب سایت ماه وش می‌توان به کیفیت بالای محصولات، ضمانت اصالت کالاها و عرضه مستقیم با قیمت مناسب اشاره کرد. همین جزییات موجب شده است تا علاوه بر ساکنین شیرازی، مشتریانی از سراسر ایران برای خرید لوازم آرایشی زیبایی از سایت ماه وش اقدام کنند.

 

4- وب سایت مدیسه

وب سایت مدیسه به عنوان یک سایت حرفه‌ای در حوزه مد و فشن شناخته می‌شود. اما جالب است بدانید که بخش لوازم ارایشی و بهداشتی وب سایت به شدت در بین طرفداران خود جایگاه مطلوبی دارد. به راحتی می‌توانید با مشاهده محصولات مدیسه، خدماتی عالی از این مجموعه دریافت کنید و با اطمینان از اصل بودن کالاها، اقدام به تهیه آن کنید. مدیسه با ارائه کدهای تخفیف، مشتری مداری و پشتیبانی قوی خدمات استاندارد و خوبی به مشتریان خود ارائه می‌کند. همین موضوع اصلی‌ترین دلیل محبوبیت این مجموعه است.

 

لوازم ارایشی

 

5-سایت لوازم آرایشی زنونه

یکی از مشهورترین وب سایت‌های تخصصی در حوزه لوازم آرایشی و زیبایی، وب سایت زنونه است. خدمات دهی این وب سایت در استانداردها بالایی طرح ریزی شده است. به همین دلیل می‌توانید با خیال آسوده برای این خریدتان برنامه ریزی کنید. دفتر مرکزی وب سایت زنونه در تهران خیابان بهشتی است. به همین دلیل می‌توانید به راحتی از خدمات این مجموعه استفاده نمایید. دارا بودن ای نماد و نشان ملی ثبت در رسانه‌های دیجیتال از جمله مواردی است که اعتماد به کیفیت خدمات این سایت را تضمین می‌کند. سایت زنونه علاوه بر حوزه آرایشی و مراقبتی، خدماتی در حوزه عطر و ادکلن و شال و روسری نیز ارائه می‌کند.

 

6-سایت لوازم آرایشی دیجی استایل

وب سایت دیجیکالا برای همه شناخته شده است. اکثر افراد تجربه یک بار خرید را از این فروشگاه دارند. این روزها دیجی استایل با تمرکز بر مد و پوشاک در حوزه لوازم آرایشی و زیبایی نیز فعالیت می‌کند. به همین دلیل میتوانید خدمات این مجموعه را در بهترین حالت ممکن دریافت کنید و از جزییات ماجرا لذت ببرید. چرا که امکان مرجوعی با شرایط خاص خود مجموعه وجود دارد. حتی خرید اعتباری نیز در این حوزه فراهم شده است و شما می‌توانید با مطالعه نظرات افرادی که قبلا خرید کرده‌اند، از خریدتان اطمینان حاصل کنید.

 

7-سایت لوازم آرایشی مدیاژ

وب سایت مدیاژ یکی دیگر از گزینه‌های لیست وب سایت لوازم ارایشی است که می‌توانید به آن اعتماد کنید. مدیاژ در سال 1397 کار خودش را آغاز کرد. با شروع پاندمی کرونا و میل به خرید غیرحضوری، میزان فروش مجموعه به طور چشم گیری افزایش پیدا کرد. حضور برندهای با کیفیت و عرضه محصولات دارای اصالت، از جمله مواردی است که موجب شد تا سایت مدیاژ در میان رقبا سربلند باشد. عملکرد مدیاژ در این حوزه بیش از یک واسطه فروش است! دریافت نمایندگی انحصاری بسیاری از برندها موجب شده است تا خرید از این وب سایت انتخاب بسیار آگاهانه‌ای باشد.

 

8-سایت لوازم آرایشی اسنپ مارکت

اپلیکیشن یا سایت اسنپ مارکت ارائه کننده خدمات متعددی است. از شرایط برای گرفتن یک ماشین تا خرید غذا و بستنی همگی در این پلتفرم ارائه می‌شود. سایت لوازم آرایشی اسنپ مارکت با ایجاد یک واسطه هوشمند، بین مشتری و فروشگاه های فیزیکی در سراسر شهر خدمات خود را ارائه می‌کند. در واقع، محصولات آرایشی توسط فروشگاه‌های مختلفی ارائه می‌شوند و در پلتفرم اسنپ مارکت به نمایش گذاشته می‌شوند تا کاربر اقدام به خرید کند. نحوه ارسال، تضمین مرجوعی و موارد این‌چنینی موجب شده است تا خیلی راحت برای خرید از این وب سایت اقدام کنند.

 

پالت سایه چشم

 

9-سایت لوازم آرایشی داروخانه دکتر فخار

از گذشته‌های دور برای اعتماد به نوع کالای خریداری شده، داروخانه را انتخاب می‌کردند. اعتماد به این محیط موجب شده است تا وب سایت داروخانه دکتر فخار بیش از بسیاری وب سایت‌های دیگر بازدید کننده و مشتری داشته باشد. ارائه محصولات دارای اصالت و کیفیت مناسب، موجب شده است تا مشتریان با اطمینان خاطر دست به خرید و پرداخت هزینه بزنند. هرچند این داروخانه به طور فیزیکی در رشت واقع شده است، اما مشتریان آن از سراسر ایران درحال خرید هستند و محصولات از طریق پست و روش‌های این‌چنینی به دست مشتری می‌رسد.

 

10-سایت لوازم آرایشی موتن رو

موتن رو یکی از سایت‌های با سابقه در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی است. این وب سایت شناخته شده با ارائه خدماتی عالی، موفق به جلب رضایت مشتریان شده است. شما می‌توانید با کمک خدماتی که توسط این مجموعه ارائه می‌شود، همه چیز را در باکیفیت‌ترین حالت ممکن سفارش دهید. محصولات شناخته شده، برندهای باکیفیت و دارای تاریخ انقضا از جمله مواردی است که فروش این مجموعه را افزایش داده است. موتن رو با ارائه خدمات بازگشت وجه و عودت محصولات دارا مشکل، نگرانی از بابت کیفیت محصولات را کاهش داده است. این مجموعه از سال 1395 تا کنون به مشتریان خود خدمات ارائه می‌کند.

 

پیشنهاد مطالعه: کرم پودر مناسب پوست سبزه و گندمی

 

11-سایت لوازم آرایشی روبان

وب سایت روبان به عنوان یکی از سایت‌های فانتزی و دخترانه در ایران شناخته می‌شود. استایل و خط فکری این مجموعه توجه به ظرافت‌های زنانه است. اما برخلاف روند صعودی عملکردی که در سال‌های گذشته وجود دارد و محصولات وارداتی اصل به این سایت راه یافته بود، این روزها تمرکز روبان بر روی محصولات داخلی است و خدمات او با گسترش یک شبکه اجتماعی داخلی، به شکلی خاص تغییر کرده است.

 

12-سایت لوازم آرایشی اُردمی

خدمات دهی و فروش محصولات در حوزه آرایشی و بهداشتی توسط سایت اردمی بسیار حساب شده و منظم انجام می‌شود. مشتریان اردمی با تخفیف‌های ویژه این مجموعه بسیار آشنا هستند. خدمات دهی در این حوزه به خوبی انجام می‌شود. دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک موجب شده است تا بسیاری از مشتریان با خیال آسوده دست به خرید از این مجموعه بزنند.

 

سایت فروش لوازم ارایش

 

13-سایت لوازم آرایشی هومهر

فروشگاه اینترنتی هومهر یک شعبه دیجیتال از فروشگاه فیزیکی لوازم آرایشی است که در مشهد وجود دارد. خدمات دهی این مجموعه از 18سال قبل آغاز شد. دارا بودن نماد اعتماد الکترونیک موجب شده است تا مشتریان این وب سایت از سراسر ایران برای ثبت سفارش لوازم آرایش اقدام کنند. ضمانت اصل بودن محصولات و واردات محصولات با کیفیت آرایشی که در سالن‌های زیبایی کاربرد دارند، موجب شد تا این مجموعه بیش از پیش شهرت پیدا کند.

 

14-سایت لوازم آرایشی فلورمار

محصولات آرایشی فلورمار به عنوان یکی از محبوب‌ترین برندهای آرایشی شناخته می‌شوند. شما به راحتی می‌توانید با کمک وب سایت فلور مار این محصولات اصل و باکیفیت را تهیه کنید. این وب سایت به شکل فیزیکی در همدان واقع شده است؛ اما ارائه خدمات عالی و باکیفیت موجب شده است تا بسیاری از افراد برای استفاده از خدمات این مجموعه اقدام کنند و سفارشات فلورمار از سراسر ایران در سایت ثبت گردد.

 

15-سایت لوازم آرایشی روژا

روژا یکی از برندهای عالی و شناخته شده در حوزه فروشگاه لوازم ارایشی محسوب می‌شود. خدمات این مجموعه بسیار سطح بالا است و سابقه 25 ساله فروش در حوزه لوازم آرایش موجب شده است تا به راحتی بتوانید به این مجموعه اعتماد کنید. روژا دارای دفتر مرکزی در تهران خیابان میرداماد است و فروشگاه‌های آن در سراسر ایران واقع شده‌اند. سطح کیفی خدمات این مجموعه بسیار لوکس است و برندهای عالی و وارداتی در بین محصولات ارائه شده دیده می‌شوند.

 

16-سایت لوازم آرایشی روژینو

سایت روژینو به عنوان یکی از وب سایت‌های باکیفیت در عرضه لوازم ارایش شناخته می‌شود. این سایت هرچند در اذربایجان واقع شده است، اما خدمات دهی آن به سراسر ایران انجام می‌شود. دسته بندی مطلوب محصولات آرایشی و توجه نیازهای مشتری از جمله دلایلی است که این مجموعه را در لیست 20 سایت لوازم آرایشی زیبایی برتر قرار داده است.

 

محصولات ارایشی

 

17-سایت لوازم آرایشی میسلند

همانطور که از اسم وب سایت مشخص است، میسلند سرزمینی برای خانم‌ها است. میسلند خدمات ارائه لوازم ارایش با کیفیت را به بهترین شکل ارائه می‌کند. هرچند خدمات دهی این مجموعه بسیار رضایت بخش بوده است، اما این روزها خبری مبنی بر واگذاری مجموعه و وب سایت ارائه شده است که چندان نمی‌توان آینده مشخصی را برای آن متصور شد.

 

18-سایت لوازم آرایشی ویترین

ویترین شاپ از جمله سایت‌های نوپا و جدیدی است که این روزها در حوزه لوازم ارایشی تلاش می‌کند تا جایگاه خود را به دست آورد. این فروشگاه با ارائه خدماتی مثل ضمانت بازگشت کالا و همچنین تضمین اصالت کالاهایی که به فروش می‌رسد، موفق شده است تا جایگاهی در بین فروشگاه‌ها کسب کند. خدمات این مجموعه بر پایه استانداردهای کلی است و می‌توانید با خیال آسوده برای خرید لوازم آرایش از سایت اقدام کنید.

 

19-سایت لوازم آرایشی فیلارمو

فیلارمور تقریبا در اواخر لیست وب سایت های حوزه لوازم آرایشی و زیبایی قرار دارد. شما می‌توانید به راحتی با تهیه لوازم آرایش از این مجموعه، تجربه ای مطلوب در این زمینه داشته باشید. هرچند اعتماد کردن به وب سایت کمی مشکل به نظر می‌رسد. اما شماره تلفن‌های در دسترس، ارسال رایگان و خدمات این‌چنینی از جمله مواردی است که به شما اجازه می‌دهد تا هوشمندانه خرید کنید.

 

20-سایت لوازم آرایشی ماه گون

خدماتی که در وب سایت ماه گون ارائه می‌شود، شرایط را برای استفاده بهینه از زمان و انرژی در خرید فراهم می‌کند. این فروشگاه به طور فیزیکی در کرج واقع شده است اما مشتریان آن از سراسر ایران سفارشات‌شان را ثبت می‌کنند. ضمانت کیفیت و اصالت لوازم آرایش و امکان پرداخت در محل، از جمله مزایایی است که موجب رشد وب سایت ماه گون شده است.

 

خرید لوازم ارایش

 

پیشنهاد مطالعه: بی بی کرم چیست و چه ویژگی هایی دارد؟ + معرفی بهترین مارکهای bbکرم

 

خلاصه مطلب

با کمک اطلاعاتی در این بخش از سایت زیبامون پربازدیدترین سایت در زمینه لوازم آرایشی ارائه شد، می‌توانید به خوبی برترین‌های این حوزه را بشناسید و با اطمینان خاطر دست به خرید آنلاین لوازم آرایش بزنید.

انتخاب شما کدام وب سایت است؟ برای ما بنویسید.

اگر از این مطلب رضایت داشتین حتما به ما امتیاز دهید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو