نقدها و نمرات فیلم The Last Voyage of the Demeter

منبع: گیمفا

4

1402/5/22

16:08


فیلم The Last Voyage of the Demeter اثری دراکولایی به شمار می‌رود که نمرات متوسطی را از منتقدان دریافت کرده است.

نقدها و نمرات فیلم The Last Voyage of the Demeter

فیلم The Last Voyage of the Demeter اثری دراکولایی به شمار می‌رود که نمرات متوسطی را از منتقدان دریافت کرده است.

فیلم آخرین سفر دمتر (The Last Voyage of the Demeter) جدیدترین ساخته آندره اوردال به شمار می‌رود که داستان آن برگرفته شده از فصلی از رمان کلاسیک دراکولا (Dracula) نوشته برام استوکر است. لیام کانینگهام، دیوید دستمالچیان، کوری هاوکینز و اشلینگ فرنچوشی از جمله بازیگران حاضر در این اثر هستند.

منتقدان بر این باور هستند که فیلم «آخرین سفر دمتر» توانسته داستان تکراری، آشنا و جذاب دراکولا از برام استوکر را از زاویه‌ای تازه بیان کند اگرچه عدم اجرای موفق و بی‌درخشش این داستان سبب شده تا از تنش و خفقان آن کاسته شود.

تاکنون در وب سایت راتن تومیتوز ۱۰۹ نقد برای فیلم «آخرین سفر دمتر» منتشر شده که امتیاز ۴۵ درصد را برای آن به همراه داشته است. در وب سایت متاکریتیک نیز امتیاز ۵۲ از صد دیده می‌شود که بر اساس ۲۶ نقد منتشر شده برای آن در این وب سایت است. در ادامه نظر برخی از منتقدان برتر جهانی درباره این اثر را مشاهده می‌کنید.

نظر منتقدان درباره فیلم The Last Voyage of the Demeter

  • راتن تومیتوز | ۱۰۹ نقد – امتیاز ۴۵ درصد
  • متاکریتیک | ۲۶ نقد – امتیاز ۵۲ از صد

فیلم The Last Voyage of the Demeter

فیلم The Last Voyage of the Demeter

«۸۸/۱۰۰ RogerEbert | منتقد: پیتر سابچینسکی»

فیلم «آخرین سفر دمتر» اثری غالبا چشمگیری از داستانی آشنا است که با سبک خود و همچنین برخی لحظات واقعا ترسناک توانسته عدم وجود سوپرایز و شگفتی درون خودش را جبران کند.

«۷۰/۱۰۰ IGN | منتقد: مت دوناتو»

فیلم «آخرین سفر دمتر» باید برای طرفداران ژانر وحشت لذت‌بخش باشد و این در حالی است که این اثر توانسته یک رویکرد خونین و با رده سنی R را برای طرفداران به نمایش در بیاورد. با وجود اینکه مدت زمان فیلم ممکن است اندکی مشکل‌آفرین باشد اما باید گفت که کارگردان توانسته داستان ترسناک خوبی را در محیطی قدیمی بازگو کند.

«۵۸/۱۰۰ Collider | منتقد: چیس هاچینسون»

با وجود اینکه بازیگران بیشترین تلاش خودشان را به کار می‌گیرند تا به این داستان جان بدهند اما باید گفت که این اثر توسط شخصیت‌ها و عدم خلاقیتش از موفقیت باز مانده است.

«۵۰/۱۰۰ Screen Daily | منتقد: تیم گریرسون»

فیلم «آخرین سفر دمتر» از فصلی از رمان «دراکولا» ساخته شده و با تعلیق خودش در ابتدا سرگرم‌کننده است اما کارگردان سعی داشته تا این اثر هیولایی را با جنبه‌های روانشناختی و احساسی ارتقا بدهد که در این زمینه ناموفق بوده است.

«۶۰/۱۰۰ Variety | منتقد: اوون گیلبرمن»

فیلم «آخرین سفر دمتر» در اکثر اوقات بسیار صریح، بیش از حد گیج‌کننده و در عین حال سریع است که بسیار شبیه به دیگر آثار ترسناک است.

«۵۰/۱۰۰ The Hollywood Reporter | منتقد: فرانک شک»

کارگردان آندره اوردال به شکلی ماهرانه توانسته فضایی وحشتناک و تاریک ایجاد کند و سفر کشتی در میان مناطق طوفانی و خوفناک را متقاعدکننده جلوه بدهد. اما قادر نبوده تا درخششی در فیلم‌نامه کند و فرمول محور فیلم ایجاد کند و همین نیز این اثر را از موفقیت باز داشته است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو