بیوگرافی الکساندر داداریو بازیگر چشم رنگی زیبا؛ لیست بهترین فیلم های او

بیوگرافی الکساندر داداریو بازیگر چشم رنگی زیبا؛ لیست بهترین فیلم های او


منبع: روزانه

8

1402/6/11

12:24


الکساندر داداریو احتمالا یکی از زیباترین زنان حال حاضر دنیاست که این زیبایی باعث شده است او تا به کنون چندین‌بار به عنوان زیباترین زن جهان انتخاب شود، او در کنار چهره زیبای خود، بازی نسبتا خوبی را نیز از خود ارائه داده است؛ از همین رو ما امروز در روزانه قصد داریم تا به […]

بیوگرافی الکساندر داداریو بازیگر چشم رنگی زیبا؛ لیست بهترین فیلم های او

الکساندر داداریو احتمالا یکی از زیباترین زنان حال حاضر دنیاست که این زیبایی باعث شده است او تا به کنون چندین‌بار به عنوان زیباترین زن جهان انتخاب شود، او در کنار چهره زیبای خود، بازی نسبتا خوبی را نیز از خود ارائه داده است؛ از همین رو ما امروز در روزانه قصد داریم تا به زندگی شخصی و هنری او نگاهی داشته باشیم، پس تا آخر همراه ما باشید.

بیوگرافی الکساندر داداریو

بیوگرافی الکساندر داداریو

الکساندرا در 16 مارس 1986 در خانواده وکلا در شهر نیویورک به دنیا آمد. مادرش کریستینا یک وکیل و پدرش ریچارد دادستان و رئیس بخش ضدتروریستی دپارتمان پلیس بود. آنها دو فرزند دیگر نیز دارند: دختری به نام کاترین و پسری به نام متیو داداریو که او نیز بازیگر است.

تحصیلات در مدرسه تاتر

الکساندرا به مدرسه بریرلی رفت اما در 16 سالگی به مدرسه کودکان حرفه‌ای رفت تا در تئاتر شرکت کند. سپس در کالج مریمونت منهتن در رشته بازیگری تحصیل کرد.

ورود به سینما

الکساندرا که از سن 11 سالگی دوست داشت بازیگر شود موفق شد در سن 16 سالگی در سریال “همه فرزندان من” در نقش لوری لوئیس قربانی نقشی را برعهده گرفت. سپس به دلیل تحصیل از دنیای بازیگری فاصله گرفت. پس از آن در سریال های “نظم و قانون” و “زندگی بر روی مریخ” و “سوپرانوها” حضور یافت.

مطلب مشابه: بیوگرافی رایان رینولدز؛ درباره روابط عاشقانه، زندگی شخصی و لیست فیلم های او

معروفیت بیشتر با پرسی جکسون

معروفیت بیشتر با پرسی جکسون

الکساندر داداریو با بازی در فیلم ماجراجویانه ” پرسی جکسون و المپ ‌نشینان: دزد صاعقه ” در نقش آنابث چیس، دختر الهه آتنا، را به او پیشنهاد دداند. الکساندرا برای این نقش نامزد جوایز منتخب نوجوانان شد و به شهرت رسید.

سه سال بعد در سری “پرسی جکسون و المپ‌نشینان: دریای هیولاها” حضور یافت که باعث افزایش شهرت او شد. داداریو این نقش را مهم می‌داند و خوشحال است که در این فیلم الهام بخش حضور یافت.

کاراگاه حقیقی

داداریو در سال 2014 با سریال تریلر روان شناسانه “کارآگاه های حقیقی” مشهور شد. او نقش لیزا تراگنتی، معشوقه شخصیت اصلی را ایفا کرد. این بازیگر از حضور در این سریال خوشحال است زیرا از اجرای متیو مک کانهی و وودی هارلسون چیزهای زیادی آموخت. این سریال در کارنامه او یک نقطه عطف مهمی بود و از آن زمان فصل جدیدی از حرفه او آغاز شد.

زندگی شخصی

الکساندرا داداریو والدین سختگیری دارد که تا سن 18 سالگی هرگونه رابطه را برای او ممنوع کرده بودند.

 اولین دوست پسر او جیسون فاکس بازیگر و فیلمنامه نویس بود. رابطه آنها سه سال طول کشید اما جدایی شان آنقدر دشوار بود که الکساندرا ترجیح می‌دهد در مصاحبه ها از او نامی به میان نیاورد.

مطلب مشابه: بیوگرافی کلویی مورتز بازیگر جذاب؛ درباره زندگی شخصی و لیست فیلم های او

رابطه با لوگان لرمن

رابطه با لوگان لرمن

رابطه داداریو با همبازی اش لوگان لرمن در چندگانه پرسی جکسون شایعات زیادی به میان آورد. آنها اغلب باهم دیده می‌شدند. از سال 2011 در مهمانی‌ها و اوقات بیکاری باهم بودند، به سفر می‌رفتند و با این وجود رابطه شان را دوستانه می‌دانستند.

رابطه با زک افران

رابطه با زک افران

الکساندر با همبازی‌اش زک افران در “گارد ساحلی” دیده شده است. او برای اکران این فیلم در سیدنی به همراه زک افران بود. این دو در پاسخ روزنامه نگاران درباره رابطه‌شان فقط لبخند زدند.

رابطه با اندرو فرم

رابطه با اندرو فرم

الکساندرا داداریو و دوست پسر جدیدش اندرو فرم برای اولین بار با هم در ملاء عام دیده شدند! این بازیگر 35 سا دارد و دوست پسرِ تهیه کننده‌اش 52 سال!

 این دو در حال ترک یک قرار شام در رستوران کریگ شنبه شب (5 ژوئن) در غرب هالیوود، کالیفرنیا، دست در دست هم دیده شدند.

مطلب مشابه: بیوگرافی دواین جانسون (راک)؛ درباره زندگی شخصی و لیست فیلم های او

الکساندرا داداریو زیباترین زن جهان

الکساندرا داداریو زیباترین زن جهان

تمام القاب زیبایی از نظر زیباترین چشم‌ها درجهان، زیباترین رنگ چشم آبی در دنیا، زیباترین زن جهان، به الکساندرا داداریو تعلق دارد و در سال 2016 از بین 100 زن زیبای جهان توانست رتبه اول را به خود اختصاص دهد.

حیوانات خانگی

او از فعالان حمایت از حیوانات خانگی است و جالب است بدانید یک سگ دارد که او را با نام لوون داداریو صدا میزند. او در حال کمک کردن به حیوانات خانگی بی پناه است که نیاز به خانه دارند.

ارزش خالص الکساندرا داداریو چقدر است؟

دارایی خالص الکساندر داداریو 8 میلیون دلار است.

دانستی‌های الکساندر داداریو

  • از تفریحات او میتوان به نواختن پیانو، شنا کردن، پیاده روی با سگش لوون، رفتن به باشگاه بدنسازی، تماشای فیلم و خرید کردن اشاره کرد.
  • او به کشور ایتالیا و همچنین غذاهای ایتالیایی علاقه دارد و برای سفر و تعطیلات ترجیح می‌دهد به ایتالیا برود.
  • الکساندرا دادریو به رنگ آبی علاقه خاصی دارد.
  • او به فعالیت در فضای مجازی نیز علاقه دارد و میشود گفت تقریبا همه لحظات خود را در اینستاگرام، فیسبوک و توتیتر به اشتراک می‌گذارد. او در اینستاگرام بیش از 21 میلیون ،در فیسبوک بیش از3 میلیون و تویتر بیش از 1 میلیون دنبال کننده دارد.

بهترین فیلم های الکساندر داداریو

ما در ادامه متن بهترین فیلم و سریال های الکساندر داداریو را با شما عزیزان معرفی خواهیم کرد پس در ادامه متن همراه ما باشید.

گارد ساحلی

گارد ساحلی

  • نام انگلیسی: Baywatch
  • کارگردان: ست گوردون
  • بازیگران: دوئین جانسون، زک افران، الکساندرا داداریو، پریانکا چوپرا، کلی رورباک، دیوید هسلهاف
  • سال ساخت: 2017
  • ژانر: اکشن , جنایی , کمدی
  • امتیاز در ای ام دی بی: 5.5

یکی از بهترین فیلم های  الکساندر داداریو، این فیلم جذاب و کمدی است که در آن با بازیگرانی همچون دواین جانسون و زک افران هم‌بازی بوده است؛ این فیلم فضایی کمدی و حال خوب‌کن با کلی بازیگر جذاب دارد که روزانه دیدنش را پیشنهاد می‌کند.

داستان این فیلم درباره مردی قدرتمند بنام “میچ بوکانان” است که به عنوان نجات غریق استخدام می‌شود و او بتازگی متوجه جنایتی می‌شود که صورت گرفته و پای او نیز گیر است و به همین دلیل می‌خواهد برای کشف یک مورد با ارزش، خلیجی که در نزدیکی محل کارش است را جستجو کند …

مطلب مشابه: بیوگرافی هیلاری سوانک؛ در مورد زندگی شخصی و لیست بهترین فیلم های او

سن آندریاس

سن آندریاس

  • نام انگلیسی: San Andreas
  • کارگردان: برد پیتون
  • بازیگران: دوئین جانسون، کارلا گوجینو، الکساندرا داداریو، هوگو جانستون برت، آرت پارکینسون، یوان گریفید
  • سال ساخت: 2015
  • ژانر: اکشن , ماجراجویی , هیجان انگیز
  • امتیاز در ای ام دی بی: 6.1

یکی دیگر از همکاری‌های الکساندر دادریو و راک که به اثری جذاب انجامید، فیلم هیجانی ” سن آندریاس” محصول سال 2015 است؛ این فیلم پس از اکران با استقبال خوبی مواجه شد و توانست به فروش فوق‌العاده 474 میلیون دلاری برسد!

داستان این فیلم درباره ری خلبان ماهری است که در نیروی امداد خدمت می‌کند. وضعیت خانوادگی او چندان خوب نیست. ری دختر کوچک خود را در یک حادثه تلخ از دست داده و در آستانه طلاق از همسرش است و در این میان تنها با دختر بزرگترش که بلیک نام دارد لحظات خوبی را سپری می‌کند. همزمان گروهی از دانشمندان در حال بررسی بر روی لرزه‌های اخیر در گسل سن آندریاس هستند،

 اما زلزله بسیار زودتر از چیزی که تخمین می‌زنند به وقوع می‌پیوندد و کالیفرنیا را زیر و رو می‌کند. ری ابتدا موفق می‌شود همسرش را از یک ساختمان در حال ریزش نجات دهد و سپس به همراه او دست به پرواز بر سراسر کالیفرنیای ویران شده می‌زند تا دخترش بلیک را پیدا کند غافل از اینکه زلزله بزرگتری در راه است…بعد از چند دقیقه پرواز سوخت هواپیما تمام می‌شود و ری و همسرش از هواپیما می‌پرند…

پرسی جکسون و المپ‌نشینان: دزد آذرخش

پرسی جکسون و المپ‌نشینان: دزد آذرخش

  • نام انگلیسی: Percy Jackson & the Olympians: The Lightning Thief
  • کارگردان: کریس کلمبوس
  • بازیگران: لوگان لرمن، الکساندرا داداریو، براندن تی  جکسون، ملینا کاناکاریدیز، بونیتا فریدریسی، اینی ایلانزا
  • سال ساخت: 2010
  • ژانر: خانوادگی , فانتزی , ماجراجویی
  • امتیاز در ای ام دی بی: 5.9

اگر به فیلم‌های اسطوره‌ای علاقه دارید و از طرفی نیز بانو الکساندر داداریو را می‌پسندید، بهتر است فیلم جذاب و تماشایی “پرسی جکسون” را ببینید؛ الکساندر داداریو در این فیلم نقش دختر الهه زیبایی یعنی آتنا را ایفا می‌کند.

داستان این فیلم درباره پرسی جکسون دانش آموزی دبیرستانی است که با خدایان اسطوره‌ایی مواجه می‌شود. آذرخش زئوس, خدای خدایان, دزدیده شده و پرسی مظنون اصلی است. از سوی دیگر مادر پرسی نیز ناپدید شده است. پرسی و دوستانش سفری ماجراجویانه را برای یافتن مادرش و پیدا کردن دزد اصلی آذرخش آغاز می‌کنند. آنها مادر پرسی را نجات می‌دهند و رازی قدرتمندتر از خدایان را فاش می‌سازند و…

مطلب مشابه: بیوگرافی امبر هرد بازیگر زیبا؛ درباره زندگی، روابط، جدایی و لیست فیلم های او

اره‌ برقی تگزاس

اره‌ برقی تگزاس

  • نام انگلیسی: Texas Chainsaw
  • کارگردان: جان لوسن هاپ
  • بازیگران: الکساندرا داداریو، تانیا ریموند، تام بری، پال را، بیل مسلی، گونار هانسن، کرام مالیکی سانچز
  • سال ساخت: 2013
  • ژانر: ترسناک , هیجان انگیز
  • امتیاز در ای ام دی بی: 4.8

اره برقی تگزاس یکی از معروف‌ترین فرنچایزهای ژانر ترس است که هر چندسال یکبار یک نسخه جدید از آن ساخته می‌شود، در این نسخه از این مجموعه ترسناک، الکساندر داداریو به ایفای نقش پرداخته است و نکته جالب توجه این است که این بازیگر اصلا این مجموعه را تماشا نکرده است!

داستان این فیلم درباره هِدر میلر است که برای دریافت ارثی که به او رسیده، عازم تگزاس می‌شود. اما نمی‌داند که در آنجا فردی خطرناک و بی رحم در انتظار او و دوستانش است و…

توقف‌گاه

توق‌فگاه

  • نام انگلیسی: Layover
  • کارگردان: ویلیام اچ میسی
  • بازیگران: الکساندرا داداریو، کیت آپتون، مت بر، مت ال جونز، کل پن، مالی شنون
  • سال ساخت: 2017
  • ژانر: عاشقانه , کمدی
  • امتیاز در ای ام دی بی: 4.8

اگر به دنبال یک فیلم کمدی و اروتیک با بازیگران جذاب هستید، فیلم ” توقف‌گاه”  بهترین گزینه برای شماست؛ سازندگان این فیلم از زیبایی الکساندر داداریو نهایت استفاده را برده و همین موضوع جذابیت فیلم را دو چندان می‌کند.

داستان این فیلم درباره “کیت” (الکساندرا داداریو) و “مگ” (کیت آپتون) دو دوست صمیمی است که در فرودگاه منتظرند تا وضعیت هوا مساعد شود و هواپیمایشان بتواند از زمین بلند شود. در همین اوضاع آنها با یک مرد جوان و جذاب آشنا می‌شوند و سپس رقابتی سخت برای به دست آوردن او، میان این دو دوست شکل میگیرد…

مطلب مشابه: بیوگرافی جسیکا آلبا؛ زیبا اما نه چندان حرفه ای و لیست بهترین فیلم هایش

ما همیشه در قلعه زندگی می کردیم

ما همیشه در قلعه زندگی می کردیم

  • نام انگلیسی: We Have Always Lived in the Castle
  • کارگردان: استیسی پسن
  • بازیگران:  تایسا فارمیگا، الکساندرا داداریو، کریسپین گلاور، سباستین استن
  • سال ساخت: 2018
  • ژانر: ترسناک , درام , معمایی
  • امتیاز در ای ام دی بی: 5.6

یکی دیگر از بهترین فیلم های الکساندر داداریو که در سبک ترسناک ساخته شده است، فیلم بسیار هیجانی و معمایی “ما همیشه در قلعه زندگی می کردیم” است، داداریو مثل همیشه در این فیلم خوش درخشیده است.

داستان این فیلم درباره دو خواهر است که در یک خانه خانوادگی قدیمی زندگی می‌کنند. آن‌ها آخرین اعضای باقیمانده خانواده هستند و اکنون با عموی خود زندگی می‌کنند و سعی در محافظت یکدیگر از کنجکاوی‌ها و خصومتظهای دیگران دارند …

میتونی یک راز رو نگه داری؟

میتونی یک راز رو نگه داری؟

  • نام انگلیسی: Can You Keep a Secret?
  • کارگردان: الیز دوران
  • بازیگران: الکساندرا داداریو، تایلر هوچلین، کیمیکو گلن، سام اصغری
  • سال ساخت: 2019
  • ژانر: عاشقانه , کمدی
  • امتیاز در ای ام دی بی: 5.3

چهره زیبا و جذاب الکساندر داداریو حکم می‌کند که او در فیلم‌های عاشقانه زیادی به ایفای نقش بپردازد، یکی از بهترین فیلم‌های او در این سبک، فیلم “میتونی یک راز رو نگه داری” است که در سال 2019 اکران شد.

داستان این فیلم درباره  اما کوریگن نماینده فروش شرکت پاندا است که پس از یک مسافرت کاری ناموفق در حال بازگشت به خانه است. اما که روز بدی را گذرانده در هواپیما مقدار زیادی الکل مصرف می‌کند. پس از گذشت چند دقیقه هواپیما دچار تکان‌های شدید می‌شود. اما که حالت طبیعی ندارد به شدت وحشت‌زده می‌شود و تصور می‌کند که تا چند دقیقه دیگر می‌میرد. در این حالت شروع به تعریف کردن رازهای زندگیش برای مرد جوان و غریبه‌ای که کنار او نشسته‌است می‌کند و هنگامی که به خود می‌آید مرد غریبه به او می‌گوید که تکان‌های هواپیما نیم ساعت پیش متوقف شده و هواپیما فرود آمده‌است.

 اما امیدوار است که دیگر هرگز این غریبه را ملاقات نکند. صبح روز بعد هنگامی که به محل کار می‌رود متوجه می‌شود که مدیرعامل شرکت پاندا، جک هارپر پس از یک دوره مرخصی به شرکت برمیگردد. با ورود جک هارپر، اما متوجه می‌شود که او همان مرد غریبه داخل هواپیما است…

مطلب مشابه: بیوگرافی نائومی واتس؛ درباره زندگی شخصی بازیگر زن و لیست بهترین فیلم های او

اولین دیدار ما

اولین دیدار ما

  • نام انگلیسی: When We First Met
  • کارگردان: آری سندل
  • بازیگران: الکساندرا داداریو، آدام دیواین، شلی هنیگ، کینگ بچ، رابی امل
  • سال ساخت: 2018
  • ژانر: عاشقانه , فانتزی , کمدی
  • امتیاز در ای ام دی بی: 6.4

یکی دیگر از بهترین فیلم های الکساندر داداریو که در لیست امروز ما حضور دارد، فیلم کمدی عاشقانه ” اولین دیدار” به کارگردانی آری سندل و محصول سال 2018 است، روزانه دیدن این فیلم را به طرفداران داداریو پیشنهاد می‌کند.

داستان این فیلم درباره نوآه، پسر جوانی است که در شب اول با دختر رویاهایش، آوری، به خوبی خوشگذرانی میکند. ولی ناگهان وارد منطقه دوستی با آوری میشود و سه سال آینده را به این فکر میکند که مشکل آن شب چه بود. تا اینکه او شانس غیرمنتظره‌ای برای تصحیح کردن اشتباه آن شب خود پیدا میکند و با سفر در زمان، برای بدست آوردن دختر رویاهایش دست به کار میشود …

کارگاهان حقیقی

کارگاهان حقیقی

  • نام انگلیسی: True Detective
  • کارگردان: نیک پیزولاتو
  • بازیگران: متیو مک‌کانهی، وودی هرلسون، الکساندرا داداریو، میشل موناهن، کالین فارل، ماهرشالا علی
  • سال ساخت: 2014
  • ژانر: جنایی , درام , معمایی , هیجان انگیز
  • تعداد فصل: 3
  • تعداد قسمت: 8
  • امتیاز در ای ام دی بی: 8.9

این سریال یکی از برترین سریال‌های تاریخ سینماست که الکساندر داداریو نیز در آن حضور دارد؛ این سریال فضایی کاراگاهی و بسیار تاریک دارد که به طرفداران ژانر معمایی و جنایی به شدت پیشنهاد می‌شود.

داستان این سریال درباره تحقیقات دو پلیس برای یافتن قاتلی سریالی که دست به‌جنایت‌هایی زده، طی مدت 17 سال متمرکز است. داستان فصل دوم در کالیفرنیا اتفاق می‌افتد و درباره همکاری سه افسر پلیس از سه اداره پلیس مختلف است که پس از پیدا کردن جسد فردی در کنار یک بزرگراه، به دنبال جنایاتی هستند که تبدیل به یک تجارت شده‌است. فصل سوم در منطقه اوزارکس و در سه دوره زمانی مجزا به وقوع می‌پیوندد که دو کارآگاه پلیس ایالتی مسئول تحقیق پرونده‌ای وحشتناک درباره مفقودالاثر شدن دو کودک هستند.

مطلب مشابه: بیوگرافی فلورنس پیو؛ درباره زندگی شخصی بازیگر زن و لیست بهترین فیلم های او

نیلوفر سفید

نیلوفر سفید

  • نام انگلیسی: The White Lotus
  • کارگردان: مایک وایت
  • بازیگران: ماری بارتلت، الکساندرا داداریو،  کانی بریتون، جنیفر کولیج، فرد هچینگر، سیدنی سوئینی
  • سال ساخت: 2021
  • ژانر: درام , کمدی
  • تعداد فصل: 2
  • تعداد قسمت: 7
  • امتیاز در ای ام دی بی: 7.7

این مینی سریال از الکساندر داداریو توانست برنده چندین جایزه گلدن گلوب شود؛ فضای کمدی این سریال بسیار خاص و دیدنی است؛ در این فیلم دیگر جذاب هالیوود یعنی سیدنی سوئیفی نیز حضور دارد.

داستان مینی سریال درباره یک هفته از زندگیِ مسافرانی است که در بهشتی به نام «وایت لوتوس» استراحت و تجدید قوا می‌کنند» را شرح می‌دهد که «هر روز که می‌گذرد، پیچیدگی تاریک‌تری در بین این مسافرانِ ظاهراً عالی، کارمندان شادِ هتل، و خود محله بت‌انگیز پدیدار می‌شود.

کلام آخر

ممنون که تا آخر با روزانه بودید؛ ما امروز و در این مقاله سعی کردیم به زندگی شخصی و هنری الکساندر داداریو بازیگر محبوب آمریکایی بپردازیم، ما همچنین در ادامه بهترین فیلم و سریال‌های این هنرمند را به شما عزیزان معرفی کردیم، در پایان امیدواریم از خواندن این مقاله نهایت لذت را برده باشید. / نویسنده امیرسالار کریمی

مطلب مشابه: بیوگرافی مارگو رابی درباره زندگی شخصی و هنری اش و لیست بهترین فیلم هایش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو